Hop til indhold

Rampe til bilen?


Christine Juul Geer Søren
 Share

Recommended Posts

Vi overvejer om vi skal have en rampe til bilen til vores berner sennen Carlo...nogle der har erfaring med ramper, eller er det slet ikke nødvendigt med sådan en??? Han bliver jo en tung hund og lige nu skal vi bære ham op og ned og han vejer 18 kg, kun 15 uger gammel...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer lidt an på hvilken bil I har:-) Men mange med de tunge racer har en rampe for at skåne hundens albuer.

 

Jeg har en Skoda Octavia, som er ret høj bagtil. Derfor har jeg en rampe til schæferen som er i bagagerummet, og til corgien som har et bur på bagsædet. Jeg har en Trixie rampe fra Maxi Zoo som jeg er ret glad for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en a la denne her (købt på nettet, men kan ikke huske hvor :oops:)

 

http://dyrelageret.dk/ramper-og-trapper-44/rampe-til-bilen-foldbar-petwalk-p163

 

Synes det er en god ide til de store hunde, selvom jeg må indrømme at jeg tit synes det er lidt bøvlet.

Problemet med en rampe er også, at når den er pakket sammen så fylder den meget, synes jeg - og jeg har en lille bil (Ford Fiesta). Så med en stor hund, en rampe og et par kasser med træningsudstyr, så er bilen pænt pakket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en a la denne her (købt på nettet, men kan ikke huske hvor :oops:)

 

http://dyrelageret.dk/ramper-og-trapper-44/rampe-til-bilen-foldbar-petwalk-p163

 

Synes det er en god ide til de store hunde, selvom jeg må indrømme at jeg tit synes det er lidt bøvlet.

Problemet med en rampe er også, at når den er pakket sammen så fylder den meget, synes jeg - og jeg har en lille bil (Ford Fiesta). Så med en stor hund, en rampe og et par kasser med træningsudstyr, så er bilen pænt pakket :mrgreen:

 

Den her rampe har jeg, og den er pengene værd. Den er let at manøvrere rundt, vejer ikke så meget, men holder godt. Jeg kender en, der har to bernere, og de har samme rampe og er glade for den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...