Hop til indhold

Månedens Hund: Oplysning


Administrator
 Share

Recommended Posts

Du kan stemme én gang på hvert billede, og du kan stemme på dem alle sammen.

Okay, det tænkte jeg nok :-)

Det ville jo også være uretfærdigt hvis man kunne stemme flere gange på hvert billede, for så kunne man jo bare blive ved og ved med at stemme på sit eget og på den måde vinde med snyd...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej milder batmusen.

Ville bare lige sige, at hvis du tror du er med i konkurrencen, er du det ikke.

Du skal sætte dit billede ind under "Månedens hund juli 2009", hvis du vil være med.

Siger det bare lige, for det ville jo være ærgeligt hvis du gik og troede du var med, og så var du det bare ikke.

Hilsen Amanda1996 :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fenrisfrida

hej...

jeg ved godt at Fenris ikke er med som månedens hund...

jeg ville bare lægge et profilbillede ind... :-)

så vidt jeg har forstået, skal mdr, hund billede være sødt/sjovt...

billedet af fenris er bare et dejligt billede af ham.

med venlig hilsen Heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hej milder batmusen.

Ville bare lige sige, at hvis du tror du er med i konkurrencen, er du det ikke.

Du skal sætte dit billede ind under "Månedens hund juli 2009", hvis du vil være med.

Siger det bare lige, for det ville jo være ærgeligt hvis du gik og troede du var med, og så var du det bare ikke.

Hilsen Amanda1996 :-)

 

 

tak for oplysningen det var jeg ikke klar over:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst LouiseBS
Hej Louise, hvis du rigtigt skal være med i konkurrencen, skal du gå ind i tråden "Månedens Hund August 2009" :-D

 

Heh jah har jeg lige fundet ud af :)

Har desværre ingen billeder af hende hvor hun kysser :(

Trælst emne, men nogle søde billeder. heh og tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
Max(maxi'king) ;-)

 

Månedens hund løber hver måned og er en separat tråd - den har et specifikt emne :mrgreen:

 

Den 20ende i hver måned bliver der så lavet en afstemning... og vinderen fyger op i toppen af siden i venstre hjørne og denne bruger bestemmer næste måneds emne...

 

Så det hjælper ikke så meget at smide dit billede her - selvom det er et godt billede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
her er min månedens hund ;-)

Tessi! som er meget fotogen. ifølge mig:-D

 

Hej og velkommen til :-D

 

Dejligt billede, men for at deltage i månedens skal dit billede passe til månedens tema. Du kan læse decembar måneds tema her, samt hvordan du deltager:

 

http://www.hunde-forum.dk/bliv-manedens-hund/21022-manedens-hund-december-2010-a.html

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg ved ikke om dette er det rette sted at skrive det, men jeg må indrømme, at jeg savner, at kunne se billederne måneden igennem. Jeg synes, at jeg går glip af en masse dejlige hundebilleder, når de går uden om tråden. Jeg synes, at hele dette underforum går lidt dødt, når det ikke lives op af billeder, hjælpetråde mm.

 

Er det bare mig, der har det sådan? Det kan godt være, at emnet er diskuteret 140 gange før, men hvis det er tilfældet... Så tillader jeg mig at :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om dette er det rette sted at skrive det, men jeg må indrømme, at jeg savner, at kunne se billederne måneden igennem. Jeg synes, at jeg går glip af en masse dejlige hundebilleder, når de går uden om tråden. Jeg synes, at hele dette underforum går lidt dødt, når det ikke lives op af billeder, hjælpetråde mm.

 

Er det bare mig, der har det sådan? Det kan godt være, at emnet er diskuteret 140 gange før, men hvis det er tilfældet... Så tillader jeg mig at :damn:

 

Jeg er helt enig med dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er på forsøgsbasis i to måneder:5up:

 

I næste måned uddyber vi endnu mere end normalt, hvad der menes med denne måneds hund. Fx ikke bare "gravehunde", men skriver som tillæg: aktivt gravende hunde.

 

 

Ok, tak for svar :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
Gæst majsek

Jeg er sikker på jeg har en lille Vinder Vores lille pekingeser pige Fiona på ca 10 mdr med en vægt på 3.3 kg (det arbejder vi på)

Fiona er faktisk fundet her inde :) hun er her i huset nr 3 ud af 3 hunde og et fantastisk lille energi bundt :) og hun er klasse eksempel på at det godt kan betale sig at finde en "brugt hund med ukendt baggrund" hun er fuldkommen unik syntes vi...

483958_3300993375289_1946039317_n.jpg

394624_3295970409718_1406864834_n.jpg

Redigeret af majsek
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

reglerne for at deltage står i hver enkelt tråd om månedens hund.

 

der står et emne, hvortil billedet skal passe. det sendes så til moderator, og kommer igen under afstemningen, hvis de bedømmer at det passer til emnet, og overholder reglerne :-)

der kommer snart månedens hund - august.

så vær bare opmærksom på at sende billede ind inden fristen udløber :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...