Hop til indhold

En opkørt hund ved velkomst


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Pinpoynter, du har sikkert skrevet det i et andet indlæg, men har i sådan Charlie hjemme ved jer hver dag? Er det fordi i gerne vil have ham eller er det fordi han ikke har godt af at være på pensionen?

Det er fordi vi gerne vil beholde ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender alt for godt til det med opkørte hunde og når man har to af slagsen, så kan det være mere end overvældende.

 

Mine er retriever og de elsker, at bære noget i munden. De får derfor hver gang en gammel sok, som bliver brugt til lejligheden. Det giver mig tid til, at komme ind, uden at blive overrumlet og rendt over ende.

 

Foddersøg tror jeg ikke ville virke for mig i denne situation.

 

Men det, at få lov til, at bære, det er lykken og de er pavestolte, når de kommer og viser mig det fantastiske, som de har i munden.

 

Vi bytter efter en tid med en lækker godbid. Nu er hundene faldet så meget til ro, at vi kan sige ordenlig godav til hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

cujo er som dag og nat, med os når vi kommer hjem sidder han bare sin kurv, nogle gange gider han ikke rejse sig, men kigger bare søvndrukket op på en, så kan man komme derhen og hilse og sige hej, han kan blive liggende der 10 min før han gider rejse sig... :roll::mrgreen: han vi varer i hånden sidder han bare og kigger og venter..

men hvis man er ude på andre tidspunkter end 8-16 er han meget gladere for at se en :mrgreen:

 

kommer der gæster :shock: så er det i 6 gear med fuld turbo på og hopper stadigvæk op lidt i starten,2-4 gange indtil han fatter de ignorer ham og det er de nød til længe ..... men sådan er det, vi har kun en der "gider"/kan være figurant med vi er stoppet med det, det er min mor og ikke fair hun skal kører 10-12 km hver vej 3 gange om ugen kun for det...

 

så vi instruerer vores gæster når de kommer i at ignorer...

Link til indlæg
Del på andre sites

cujo er som dag og nat, med os når vi kommer hjem sidder han bare sin kurv, nogle gange gider han ikke rejse sig, men kigger bare søvndrukket op på en, så kan man komme derhen og hilse og sige hej, han kan blive liggende der 10 min før han gider rejse sig... :roll::mrgreen: han vi varer i hånden sidder han bare og kigger og venter..

men hvis man er ude på andre tidspunkter end 8-16 er han meget gladere for at se en :mrgreen:

 

kommer der gæster :shock: så er det i 6 gear med fuld turbo på og hopper stadigvæk op lidt i starten,2-4 gange indtil han fatter de ignorer ham og det er de nød til længe ..... men sådan er det, vi har kun en der "gider"/kan være figurant med vi er stoppet med det, det er min mor og ikke fair hun skal kører 10-12 km hver vej 3 gange om ugen kun for det...

 

så vi instruerer vores gæster når de kommer i at ignorer...

 

Hvis jeg nogensinde kommer forbi Lolland, kommer jeg da gladeligt forbi :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...