Hop til indhold

Hvalpe skruk.. skal - skal ik !!


Gæst Lusen
 Share

Recommended Posts

Æv, skal vi så ikke have hundehvalp alligevel?

 

 

Nu havde jeg lige glædet mig :megaked:

 

Du er mere gal end mine 4 damp-børn tilsammen :blink:

Ikke nok med at du har stået for "dagens indlæg" .. ja så får jeg næsten helt ondt af dig.... skynder mig da fluks at kikke om der ikke skulle være endnu en lille gravhund der mangler et godt hjem.... NOT !!

Du må indtil videre nøjes med et :ae:

 

;-):neutral:oooo000 (Mon Alsan er ligeså bindegal som hans ejer ??)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er mere gal end mine 4 damp-børn tilsammen :blink:

Ikke nok med at du har stået for "dagens indlæg" .. ja så får jeg næsten helt ondt af dig.... skynder mig da fluks at kikke om der ikke skulle være endnu en lille gravhund der mangler et godt hjem.... NOT !!

Du må indtil videre nøjes med et :ae:

 

;-):neutral:oooo000 (Mon Alsan er ligeså bindegal som hans ejer ??)

 

:lol::lol::lol: øøhm...forhåbentlig :mrgreen: 2 gale i hånden er bedre end 10 på taget...eller....øh...øhm....sådan noget agtigt....:engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: 1-0 ...

 

Jane

 

Jeg har forsøgt men for hvet minus jeg finde kommer der også et + !

 

----------------------------------------------------

 

Jeg kan oplyse jer om at ALLE jeres svar har været med i mine tanker.. og for 1 time siden snakkede jeg med hundens ejer.

Hun fortalte at der var en pige på 22 som havde rettet henvendelse til hende ang den lille. Men at hun helst ville have at jeg tog hende.

Udfra jeres svar i min panik-tråd, sagde jeg at jeg syntes at hun skulle tage og mødes privat med pigen og se om det måske ikke lige var drømme ejeren til hendes hund.

Ligeledes sagde jeg også at det ikke var fordi jeg ikke vil have den lille, men mere fordi at hvis nu den unge pige virkelig mente det seriøst, så ville det jo være et drømme hjem for hvalpen og hun ville få AL opmærksomhed og kærlighed uden at skulle dele den med 4 andre småtossede "møj"hunde :blink:

 

Så nu er aftalen at hun vil mødes med den unge pige og se hende sammen med den lille. Hvis det klinger og er kærlighed ved første blik... ja så har den lille et nyt hjem. Hvis ikke så har vi aftalt at vi skal snakke sammen igen ! (så tager jeg rutseturen en gang til )

 

TAK til jer alle...

 

hey...alder er ikke noget at kimse af :blink: jeg er 22 :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er mere gal end mine 4 damp-børn tilsammen :blink:

Ikke nok med at du har stået for "dagens indlæg" .. ja så får jeg næsten helt ondt af dig.... skynder mig da fluks at kikke om der ikke skulle være endnu en lille gravhund der mangler et godt hjem.... NOT !!

Du må indtil videre nøjes med et :ae:

 

;-):neutral:oooo000 (Mon Alsan er ligeså bindegal som hans ejer ??)

 

Nej aslan er lidt mere:

 

Hvaaaaaaaaaaaad?

SÆT DIG

fin fugl der oppe

SÆT DIG

Her dufter dejligt

 

Og her i huset er vi ikke dampe, vi glæder os bare på andres vejne, NÅRH! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hvis spørger dig selv, om du har tiden til også at give individuelt opmærksomhed til den nye hund, og helt ærligt kan svare "ja", vil jeg sige: Go for it. :5up:

 

Enig!! En hvalp kræver bare meget det første lange stykke tid. Og det gør fire voksne hunde også.

 

Men har du overskuddet, rammerne og økonomien - jamen, the more, the merrier...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den bette gravhundepige skulle vel aldrig hedde Bella :engel:

 

Jow jow .. efter vores PB har det vist sig at det er den Bella du har set ..

 

 

Tonks

 

Godt ord igen... for MANGE år siden var jeg også i den spæde alder.. du blir voksen en dag ... :sut: Hehe.....

 

Aslan

 

Sååååååååå pyt da... køre til Odense imorgen og henter Bella !! :blink:

Men men... det bliver min papdatter som skal have hende på betingelse af at hun SKAL blive og ellers hjem til mig.. her kommer hun jo til at blive passet engang imellem så her er hendes hjem nr. 2 !

(kan man glædes på andres vejne har man et STORT hjerte :hjerte:)

 

Maustique

 

:5up:nemlig... der er altid flere ting man skal huske på.. og særligt når vi taler om en hvalp..

 

-----------------------------

 

endnu engang 1000 tak til jer alle... I har alle haft del i beslutningen og nu er det løst på en rigtig god måde for alle parter.. Jeg skal nok tage nogle foto af Bella imorgen så I kan se "problembarnet" !!

 

KNUUUUUUUUUUUUS og tak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...