Hop til indhold

Hundefilm


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • 9 months later...

 

Marley & me ( sørgelig til sidst - sad og tudede):megaked:

Eight below ( til slædehunde folket - delvis autentisk):megaked:

Det store slædeløb (humoristisk - slædehunde/border collie)

Hundehotellet (masser af racer - børnefilm)

Ulvehunden ( Alaskan malamute - tror jeg)

Venner for livet (Norsk børnefilm - border collie)

 

Marley & me helt ærligt den slutning havde jeg ikke set komme :fornaermet:

 

Eight below :megaked:

 

Faktisk dur jeg ikke til at se hunde film, tuder sgu altid :oops: men de 2 her det var dumme dumme film :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Marley & me helt ærligt den slutning havde jeg ikke set komme :fornaermet:

 

Eight below :megaked:

 

Faktisk dur jeg ikke til at se hunde film, tuder sgu altid :oops: men de 2 her det var dumme dumme film :genert:

 

Ja, de er rigtig dumme :megaked: især eight below og så er det sket ivirkeligheden :shock:

 

Jeg tuder også når jeg ser sådanne film.

 

Lige for tiden får jeg tårer i øjnene og skal tage mig sammen for ikke at græde, af at se den reklame for en dyrevelfærds organisation ( kan ikke huske hvilken :oops:, jeg kigger væk når den ruller over skærmen), hvor der bla. fortælles om en bjørneunge der er blevet slået for at danse for turister :megaked::megaked: SVIN !!:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det godt nok ikke en rigtig hund, men det er altså en sød film:

Bolt :mrgreen:

 

Bolt er "B'awesome"! :klap:

 

Har først set den her i det nye år, men den har tilgengæld fået kult-status herhjemme, og vi har set den op til flere gange - faktisk er det så slemt at vi går og citerer den i hverdagen :genert::mrgreen:

 

"And then I was like - what? - and then I was like - Huh? - something about..(og så indsætter man lige det man er forundret over)" :lol:

 

Og klassikeren her den anden dag hvor jeg åbnede en postpakke.. "Arrrgh - Styrofoam - It weakens me!" :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Ejjj ... I glemmer helt alle Benji filmene; børnefilmene med den kække og meget charmende blandingshund(e) :lun:

 

... og "Himmelhunden" den første film hvor Benji er stjerne.

 

"the Navigator" synes jeg er en fremragende børne/ungdoms film - og ikke mindst fordi der spiller en Aussie med i den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de er rigtig dumme :megaked: især eight below og så er det sket ivirkeligheden :shock:

 

Jeg tuder også når jeg ser sådanne film.

 

Lige for tiden får jeg tårer i øjnene og skal tage mig sammen for ikke at græde, af at se den reklame for en dyrevelfærds organisation ( kan ikke huske hvilken :oops:, jeg kigger væk når den ruller over skærmen), hvor der bla. fortælles om en bjørneunge der er blevet slået for at danse for turister :megaked::megaked: SVIN !!:evil:

 

 

Ja at det er virkeligt i en film gør det bare mere :megaked:

 

:oops: ved godt hvilke reklamer du mener, jeg tåler dem heller ikke og den med gade hunde som også køre nogle gange med den der sølle næsten hårløse hund, ja jeg er tit nødtil at skifte kanal, når jag kan mærke at jeg er lige ved at græde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...