Hop til indhold

Hurtige penge!


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Bringer lige denne tråd op igen da jeg netop nu sidder og ryster af raseri.

 

Fandt idag en annonce (i ved hvor) hvori der stod at de havde 4 hvalpe til salg , racen : Prazsky krysarik. hvalpene var henholdsvis 1 på knap 8 uger - to på 10 uger og en på 12 uger. Prisen husker jeg desværre ikke men mere at den lød på 7000 kr. pr stk.

En spørg om de har 3 kuld siden der er forskel på alderen.

Svar : Ja

En anden spørg om man kan se forældrene.

Svar : Nej

 

så kan jeg ikke dy mig og skriver så :

"For mig så lugter dette af inporthunde.. eftersom den ene hvalp er knap 8 uger og man ikke kan se forældrene."

Skriver også at dette ikke er for at såe tvivl men blot at det ikke virker troværdigt.

 

Mere høre jeg så ikke... indtil jeg lige logger på for at se om der er kommet besked til mig ang en trøje jeg er ved at købe til Jill...

Jeg har fået brev.. (håber jeg må lægge dette ind uden sencur da det er mit eget private brev)

Sitat ; "Skrevet: 08-11-2009 14:21:52

 

Ja de kommer fra Tjekkiet hos nogle af vores venner. de spurgte om vi ikke ville hjælpe dem med at sælge dem videre, da de synes det kunne være spændende at sælge deres dyr i et andet land.

 

og Vi har tilladelse til at hente dyr i hele EU.

 

 

Men Skriv dog kun hvis du er interesseret i varen andet kan skrives i privat besked!

----------------

 

Hmm... jeg kender ikke reglerne men kan man få tilladelse til at hente hunde der ikke er mere en "knap 8 uger" .. ikke vacc, ingen ormkur og ingen chip samt ingen papire af nogen art ?

 

Vil lige sige at jeg ikke kan finde deres annonce mere så man må da håbe at fornuften har sejret... selvom de stakkels hunde dog stadig "hænger" et sted på sjælland, uden mor og vedhæftet en pris som nogen tror de kan lave "forretninger" på...

 

Kææææææææææft jeg er gal.. men hva nytter det ?? Nada !!:megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...