Hop til indhold

Lækkert navn på hunde sele søges


Gæst Læder mor
 Share

Recommended Posts

Gæst Læder mor

max 5 bokstaver, søger noget der virker lidt eksklusivt, men er selv helt blank så håber i måske kan komme med guldkornet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kulit (læder på indonesisk)

♥dog♥

 

Det blev ikke særligt gode forslag men min hjerne er koblet fra i dag :???:

Jeg skal nok tænke lidt mere kreativt i morgen når min hjerne fungerer igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Læder mor

Det blev nu til Lion´s Læder - mixx og Match.

der bliver hundeseler man kan kombinere farverne på, fx en lilla rundt om maven og bringen, resten blå eller hvilke farver man nu foretrækker.

hunderemmene bliver også i forskellige farver man kan matche, feks 60 cm i lilla og 60 cm i blå, hver farve klikkes på med karabin og d ring, så kan man selv bestemme længden og hurtigt lave sin line kortere eller længere ligesom man kan udskifte en enkelt farve i både sele og halsbånd uden at skulle købe helt ny line og halsbånd - synes selv det er smart :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev nu til Lion´s Læder - mixx og Match.

der bliver hundeseler man kan kombinere farverne på, fx en lilla rundt om maven og bringen, resten blå eller hvilke farver man nu foretrækker.

hunderemmene bliver også i forskellige farver man kan matche, feks 60 cm i lilla og 60 cm i blå, hver farve klikkes på med karabin og d ring, så kan man selv bestemme længden og hurtigt lave sin line kortere eller længere ligesom man kan udskifte en enkelt farve i både sele og halsbånd uden at skulle købe helt ny line og halsbånd - synes selv det er smart :-P

 

Wow det lyder fedt - :klap: billeder, billeder :klap: - please, jeg er nysgerrig! Eller afhænger det af om jeg kommer til Viborg med en maskine?! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...