Hop til indhold

Hvor er det bare sygt


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg har læst på nettet, at en kamphund ikke nødvendigvis stopper bare, fordi det gør ondt, det rører den vist ikke. Den skal stoppes ved at man "drejer" på halsbåndet, så den ikke kan få luft. Har læst det er sådan man skal stoppe dem (og at det sikkert ikke nytter hverken at slå eller sparke den eller noget, smerte giver den bare mere adrenalin, eller hvad man siger)

 

Nej, den stopper ikke bare fordi det gør ondt, men en brækket knogle er altså en brækket knogle og er kæben brækket "duer" den jo ikke rigtig længere...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 156
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst littlemisssunshine
Nej, den stopper ikke bare fordi det gør ondt, men en brækket knogle er altså en brækket knogle og er kæben brækket "duer" den jo ikke rigtig længere...

 

Nææh, det kan jeg så heller ikke få helt til at hænge sammen. Men den må jo have holdt fast på en eller anden måde alligevel (går jeg ud fra)

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, men en del kamphunde kan holde så fast, at det i realiteten er det samme. Det er åbenbart det der har været sket her, siden man ikke kunne få hunden til at slippe, selvom man brækkede tænder og kæbe på den med en rive.

Fordi en hund har stærke kæber betyder det ikke den kan låse dem fast, en "kamphund" er stadigvæk ikke den hund med stærkeste bid/kæbe. Og jeg nægter selvomhen at en hund med brækket kæber kan holde fast om en hund på den måde nogle beskriver det på, generelt.

Endnu en "myte" misforståelse.

 

Nææh, det kan jeg så heller ikke få helt til at hænge sammen. Men den må jo have holdt fast på en eller anden måde alligevel (går jeg ud fra)

 

Der er mange ting i den historie der ikke hænger sammen som gør jeg ikke orker at tage stilling til den, i det offentlige rum.

Redigeret af guanomo
stavegeden har ferie
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst topsytop

Jge ved godt den ikke kan løse dem fast (rent teknisk), men om de er "låst" eller ej, er komplet ligegyldigt. Fakta er, at hunden ikke er til at få til at slippe igen, uanset hvad man gør.

 

Jeg så engang en hundekamp mellem 2 kamphunde i tv. De havde bidt sig så fast i hinanden at de måtte tænde ild under kæberne af dem for at få dem til at slippe igen. Så om kæben er "låst" rent teknisk eller ej er da helt ligegyldigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst topsytop
Jaa.. Hvordan hunden skal kunne holde fast i noget med en brækket kæbe, kan jeg heller ikke lige forstå..

 

I påstår at hunden låser kæberne, men det kan jo ikke lade sig gøre, hvis kæben er brækket :genert:

 

Jeg tror nu at det der IKKE passer er, at hunden fik brækket kæben. Det har vist bare været skrevet på fjæsbog.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jge ved godt den ikke kan løse dem fast (rent teknisk), men om de er "låst" eller ej, er komplet ligegyldigt. Fakta er, at hunden ikke er til at få til at slippe igen, uanset hvad man gør.

 

Jeg så engang en hundekamp mellem 2 kamphunde i tv. De havde bidt sig så fast i hinanden at de måtte tænde ild under kæberne af dem for at få dem til at slippe igen. Så om kæben er "låst" rent teknisk eller ej er da helt ligegyldigt.

Det er ikke ligegyldigt da det er en myte der åbenbart stadigvæk lever/eksistere.

 

Jeg har også set en slåkamp mellem 2 kamphunde

, dengang min egen blev overfaldet af en løs amstaff, da behøvede vi ingen rive/flammekaster eller andet for at de slap grebet, det gjorde de i det øjeblik ejeren havde fået fat i sin hund og jeg tog fat i Cujo.

Kan da godt være de trænede hunde ikke giver slip så let, det ved jeg så ikke.

Og dengang en schæfer/rotte mix hoppede på ham, slap HAN først, det var den anden der måtte have en over trynen, cujo slap i det øjeblik jeg fik øjekontakt og sagde NEJ..

 

men igen, folk skærer gerne alle over en kam :stupid: specielt det/dem man ikke bryder sig om, og jeg er nok ikke bedre selv på nogle punkter, men generelt har jeg ingen "frygt" over for nogle minoriteter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm ja altså jeg havde nok bestemt ikke at blade mig i det her :hmm: men altså jeg synes bare der er så meget i det :confused: For det første så lyder historien noget forskellig alt efter hvor man læser, så mon ikke der stikker mere under lyder sådan.

 

Nå men hvad mener jeg ja jeg ved det snart ikke, altså jeg ville også forsvare min hund og gøre alt for at den ikke kommer til skade :-D men altså nu går jeg jo ikke sådan lige med kniv til daglig :slem: så altså jeg ville nok ikke skære halsen over på en anden hund. Og det er faktisk det jeg synes er værst ved hele denne historie, hvorfor havde manden lige en kniv :evil: var da ikke lige en nabo jeg ville ønske at have, og hvis det er rigtig som jeg har læst at hunden havde sluppet før han lige bestemmer at skære halsen over på den, ja så er det for sygt, så kunne man vel have fået den aflivet humant af en dyrlæge :roll: Men alt i alt virker det somom der bare er meget mere i den historie som 2 hunde så bøder for :megaked:

 

Der er vel ikke tvivl om at en hund ikke må springe ud af et vindue og angribe en anden, så den del er for mit vedkomne helt klart, men om det var rimeligt at smadre den anden hund og slå den ihjel ja det ved ingen vel:shock: men føj for pokker det er vildt.

 

Det jeg så faktisk har tænkt mest over er, hvad sker der nu når alle synes det er helt fint at han lige aflivede den hund, hvad er det næste så??? er det grupper som går rundt og "driller" hunde og så sige den var farlig så jeg slog den ihjel?? :cry: er det at min hund smutter ud og løber ind til en nabo som synes jeg er åndsvag, så kan han lige skære halsen over på hunden, som hævn for at jeg ikke gider slå mit græs osv....... for siger man ikke lidt til alle de syge syge mennesker som findes at man godt må slå en hunde ihjel og så sige det var selvforsvar, ja det er bare en tanke. Jeg mener bare med alle de total syge i hovedet mennesker som findes :confused: så kunne man vel frygte at nogle ting løb lidt af sporet eller hvad???

 

Puha nu håber jeg ikke at I alle overfalder mig men det var bare lige lidt tanker om den historie her :engel:og håber det giver lidt mening

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Selvom detmåske er lidt OT.

 

Forestil jer et scenarie hvor en af jeres hunde eller børn for den sags skyld bliver overfaldet af en tosset hund. En hund i den tungere ende vel at mærke.

 

I kan ikke gøre en skid andet end at stå og hyle op og råbe på politi. ( som man så kan brokke sig over bagefter)

 

Skulle der så komme en handlingsparat mandsperson forbi og undlade at gøre noget fordi han ikke vil bruge sin ulovlige kniv eller sin ulovlige peberspray.

Så kan han faktisk straffes for at UNDLADE at forsøge at redde hund eller barn.

Du kan ikke srtaffes, for du vil være følelsesmæssigt påvirket, Men han kan.

Og gør han så noget i stil med det i Stokkemarke skal han høre på småfornærmet tøsefnidder om dyremishandling og selvtægt og overtrædelse af våbenloven.

 

Jeg er helt enig med DKW. Jeg har altid en kniv på mig og et par gange om ugen endda en der er større end til hverdag.

Men at sige at jeg kun går med kniv for at stikke i andre er lige en kende i overkanten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig med DKW. Jeg har altid en kniv på mig og et par gange om ugen endda en der er større end til hverdag.

Men at sige at jeg kun går med kniv for at stikke i andre er lige en kende i overkanten.

 

Præcis min pointe.

 

 

Som tillæg kan jeg fortælle at manden i stokkemarke IKKE gik med kniv.

 

Han kom tililende med...... vent nu på det....... en køkkenkniv...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg er helt enig med DKW. Jeg har altid en kniv på mig og et par gange om ugen endda en der er større end til hverdag.

Men at sige at jeg kun går med kniv for at stikke i andre er lige en kende i overkanten.

 

Først jeg er i chok intet mindre at man vil sige at "altså jeg går med kniv hver dag" bare sådan somom det er det mest almindelige i verden, ja i min verden er det for sygt :confused: det her drejer sig slet ikke om hunden, men helt ærligt Hvad fanden tænker du på, hvis du render rundt med kniv, ja så må du jo regne med at have brug for den??? :shock: puha dig ville jeg da nødig møde sådan en dag hvor du er lidt små sur, så sig mig hvad du skal bruge den til hvis det ikke er andre som skal stikkes i ???? for altså jeg snupper sgu ikke lige en kniv i tasken, bare sådan for det tilfælde at jeg skal rede en hund eller lige skære et lille stykke frugt eller noget.

 

Nå men tilbage til det denne tråd handler om hunde, ja altså jeg ville som nok være lykkelig hvis min hund blev redet af en handle kraftig person :blink: men er jo så bare ikke så meget tilhænger af folk med knive i lommen men hey peberspreyen var da en super ide, så kan jeg jo også bruge den hvis en med kniv kommer og stikker i mig :slem: og fra min side ingen tøse fnider over den her hund, bare nogle tanker om at ingen nok ved hvad der ligger bag, og at HVIS DEN HAVDE SLUPPET KUNNE DEN AFLIVES MED EN SPRØJTE...... Men igen ingen ved eller kommer til at vide hvorfor det hele gik galt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Har ikke læst hele tråden....og jeg vil egentlig heller ikke tage stilling i den her sag...

 

MEN: lad det her være en advarsel til andre om at holde deres forbandede hunde på egen matrikel...

 

Og det er IKKE fordi jeg mener at løse hunde bare er frit jagtbytte for galninge med kniv...men fordi jeg synes folk skal være deres ansvar voksne og sørge for at deres hund ikke angriber andre...

 

Indrømmer gerne at jeg engang har sparket en hund hårdt, men den angreb altså min og det finder jeg mig ikke i....:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Først jeg er i chok intet mindre at man vil sige at "altså jeg går med kniv hver dag" bare sådan somom det er det mest almindelige i verden, ja i min verden er det for sygt :confused: det her drejer sig slet ikke om hunden, men helt ærligt Hvad fanden tænker du på, hvis du render rundt med kniv, ja så må du jo regne med at have brug for den??? :shock: puha dig ville jeg da nødig møde sådan en dag hvor du er lidt små sur, så sig mig hvad du skal bruge den til hvis det ikke er andre som skal stikkes i ???? for altså jeg snupper sgu ikke lige en kniv i tasken, bare sådan for det tilfælde at jeg skal rede en hund eller lige skære et lille stykke frugt eller noget.

 

Nå men tilbage til det denne tråd handler om hunde, ja altså jeg ville som nok være lykkelig hvis min hund blev redet af en handle kraftig person :blink: men er jo så bare ikke så meget tilhænger af folk med knive i lommen men hey peberspreyen var da en super ide, så kan jeg jo også bruge den hvis en med kniv kommer og stikker i mig :slem: og fra min side ingen tøse fnider over den her hund, bare nogle tanker om at ingen nok ved hvad der ligger bag, og at HVIS DEN HAVDE SLUPPET KUNNE DEN AFLIVES MED EN SPRØJTE...... Men igen ingen ved eller kommer til at vide hvorfor det hele gik galt.

 

Nå nå nå...

 

Måske skulle du lige spørge Pman først hvad han skal med sin kniv, inden du farer i flæsket på ham!

 

Jeg har også gået med kniv, en såkaldt lommekniv, dagligt i flere år. Det var dengang jeg arbejdede med heste og skulle bruge kniv til mange ting bl.a. at skære halmsnore over med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Først jeg er i chok intet mindre at man vil sige at "altså jeg går med kniv hver dag" bare sådan somom det er det mest almindelige i verden,

Det ER det mest almindelige i verden.. Dvs. Undtaget for forskrækkede mennesker, der er vokset op uden at kende til en god gammeldags fysisk livsstil, hvoraf meget af tiden foregår udenfor, med forskellige gøremål, hvor bl.a. knive indgår som dét de ér: Redskaber!

Andre af os, der udover denne efterhånden helt og aldeles forældede måde at leve vores liv på, har tillige et arbejde der foregår udendørs, hver dag, hele året, hvor diverse knive ligeledes indgår som en helt naturlig ting, som dét de ér: Redskaber!

Nåh ja... Og så er vi jo også nogle der har fritidsaktiviteter, hvor forskellige knive, økser og save ligeledes er en helt naturlig ting, og den emst naturlige ledsager... sjovt nok også som dét de ér: Redskaber!

 

ja i min verden er det for sygt :confused:
I min verden er det sygt at folk (og ja. Du tæller så med i dén gruppe menensker) har fjernet sig så langt fra almindelig sund fornuft, og almindelig sund tilgang til tingene, som de jo åbenbart har.

Et andet bud ville være at folk idag åbenbart aldrig har sat fod ude i den store danske natur, og rent faktisk brugt denne til noget fornuftigt. (sjovt nok er en kniv et næsten uundværligt redskab, hvis man vil bruge naturen til andet end ens "jeg æææælsker naturen"-gåture med kræet.

 

det her drejer sig slet ikke om hunden, men helt ærligt Hvad fanden tænker du på, hvis du render rundt med kniv, ja så må du jo regne med at have brug for den??? :shock:
Ja. Jeg (og Priceman, og mange andre) regner rent faktisk med at have brug for vores knive. Elelrs ville vi jo ikke have dem på os.

 

puha dig ville jeg da nødig møde sådan en dag hvor du er lidt små sur, så sig mig hvad du skal bruge den til hvis det ikke er andre som skal stikkes i ????
Tjaaa... Nu kan jeg ikke tale for Priceman, men når jeg er godt tosset, så plejer jeg som regel at gå min vej.

Er jeg godt tosset, fordi en elelr anden idiot konstant forsøger at slå mig, så knalder jeg ham én (hvis jeg når det, før han gør), og går min vej. Jeg tænker sjovt nok IKKE på at trække min stooooore faaaaaaarlige dræber-kamp-kniv, for den er som før skrevet: et redskab.

 

for altså jeg snupper sgu ikke lige en kniv i tasken, bare sådan for det tilfælde at jeg skal rede en hund eller lige skære et lille stykke frugt eller noget.
Ja jeg trækker jo så en kniv op af lommen, hvis jeg skal redde en hund ud af et halsbånd den hænger uhjælpeligt fast i, elelr en fugl, der hænger uhjælpeligt fast i et trawlgarn, elelr har et æble/en melon/whatever jeg lige skal have skåret op i mindre bidder, elelr jeg skal have skåret den røgede pølse ud, til frokosten på en jagttur eller lignende...

Endda som om det var det mest naturlige i verden at jeg tilfældigvis dukkede op, fandt ud af at der var behov for en kniv til at løse en given opgave, og endda var så beredt at jeg havde en passende kniv med i lommen som jeg meget passende kunne løse opgaven med, når nu jeg alligevel var der.....

 

Gæt engang. Det ER en helt naturlig ting at have med sig rundt. Det vil sige, det VAR det, indtil folk som dig fik sig en naturforskrækkelse af en sådan grad at de begyndte at anse alt havd der potentielt kunne stikke/rive og flå som noget faaaaarligt noget, der for alt i verden skal forbydes og undgåes. Da jeg var knægt (og det er såmænd kun 20 år siden) der rendte alle raske drenge dælme rundt med lommeknive. Mærkværdigvis nok ikke til at stikke i hinanden med... Nææhh.... Vi brugte dem til at snitte i pinde med, som vi så kunne tæske hinanden halvt fordærvede med istedet, skære snore over, for at kunne bygge vores huler i skoven, på ordentlig vis, snittede skeer og kopper og træfigurer som en flok Emil'er, og meget meget mere.... Da min far var knægt, var det ligesådan. Ligeså med min bedsteforældre, og deres forældre osv osv osv...

 

Ja jeg bruger kniven til ganske mange ting iløbet af en dag. Faktisk går der næppe en dag uden jeg har haft kniven i brug mindst én gang.

 

 

 

Og stadigvæk: Langt de fleste knivoverfald der begåes både herhjemme og i udlandet, begåes bevæbnet med en ganske almindelig køkkenkniv, og ikke en lommekniv/jagtkniv/spejderkniv elelr andre relativt dyre og formålsspecifikke knive. ganske almindelige køkkenknive!!

ANtallet af knivoverfald i procent udaf total antal væbnede overfald har iøvrigt helelr ikke ændret sig signifikant de sidste 20 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom detmåske er lidt OT.

 

Forestil jer et scenarie hvor en af jeres hunde eller børn for den sags skyld bliver overfaldet af en tosset hund. En hund i den tungere ende vel at mærke.

 

I kan ikke gøre en skid andet end at stå og hyle op og råbe på politi. ( som man så kan brokke sig over bagefter)

 

Skulle der så komme en handlingsparat mandsperson forbi og undlade at gøre noget fordi han ikke vil bruge sin ulovlige kniv eller sin ulovlige peberspray.

Så kan han faktisk straffes for at UNDLADE at forsøge at redde hund eller barn.

Du kan ikke srtaffes, for du vil være følelsesmæssigt påvirket, Men han kan.

Og gør han så noget i stil med det i Stokkemarke skal han høre på småfornærmet tøsefnidder om dyremishandling og selvtægt og overtrædelse af våbenloven.

 

Jeg er helt enig med DKW. Jeg har altid en kniv på mig og et par gange om ugen endda en der er større end til hverdag.

Men at sige at jeg kun går med kniv for at stikke i andre er lige en kende i overkanten.

jeg er da enig i det du skriver, jeg tog/tager først afstand fra handling hvis det er sandt at han stak hunden EFTER den havde sluppet den anden, altså aflivning og ikke "forsvar".

Og som jeg har skrevet før, er det selvfølgelig "bedst" (muligvis) for hunden hvis den havde fået kæben brækket og derved havde smerter i stedet for at vente på dyrlæge,

dertil skal det siges jeg er en af de mennesker der tænker med hjertet først (ved godt hjertet bare pumper blod rundt) og derefter slår fornuften til og tænker over andre folks syn på sagen ect. ect.

SÅ har ikke tænkt så meget over det mere da jeg fandt ud hvor "indviklet" denne sag kan være. Men forholder mig så til din omtalte situation :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
jeg er da enig i det du skriver, jeg tog/tager først afstand fra handling hvis det er sandt at han stak hunden EFTER den havde sluppet den anden, altså aflivning og ikke "forsvar".

Og som jeg har skrevet før, er det selvfølgelig "bedst" (muligvis) for hunden hvis den havde fået kæben brækket og derved havde smerter i stedet for at vente på dyrlæge,

dertil skal det siges jeg er en af de mennesker der tænker med hjertet først (ved godt hjertet bare pumper blod rundt) og derefter slår fornuften til og tænker over andre folks syn på sagen ect. ect.

SÅ har ikke tænkt så meget over det mere da jeg fandt ud hvor "indviklet" denne sag kan være. Men forholder mig så til din omtalte situation :-)

 

Du tager fejl!

 

Hjertet pumper tanker rundt, det er ganske vist... Eller det burde det gøre på flere mennesker.

 

Og kom så bare og skriv med blåt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der jo så ingen grund til at "tale" til folk somom man er totalt åndsvag fordi man undre sig over hvad folk laver med en kniv :mad: når man skriver at man går med kniv vil jeg formode at det ikke er en lommekniv, som jeg rent faktisk godt ved hvad er mere dum er jeg så ikke :confused: og hvis man bruger den på jagt/arbjede osv ja så går man vel så kun med den i disse timer :evil: og faktisk kunne han jo så selv skrive herinde at det var sådan det hang samme det behøver i andre jo så ikke fare op over eller hvad ??? Ups ja jeg bryder mig så ikke om at folk behandeler mig som en tåbe så fik vi det på det rene :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nu er der jo så ingen grund til at "tale" til folk somom man er totalt åndsvag fordi man undre sig over hvad folk laver med en kniv :mad: når man skriver at man går med kniv vil jeg formode at det ikke er en lommekniv, som jeg rent faktisk godt ved hvad er mere dum er jeg så ikke :confused: og hvis man bruger den på jagt/arbjede osv ja så går man vel så kun med den i disse timer :evil: og faktisk kunne han jo så selv skrive herinde at det var sådan det hang samme det behøver i andre jo så ikke fare op over eller hvad ??? Ups ja jeg bryder mig så ikke om at folk behandeler mig som en tåbe så fik vi det på det rene :(

 

Selvfølgelig bryder du dig ikke om det.

 

Men du må da indrømme at du var lige vel fremme i skoene overfor Priceman?

 

Hvad fanden tænker du på, hvis du render rundt med kniv, ja så må du jo regne med at have brug for den??? :shock: puha dig ville jeg da nødig møde sådan en dag hvor du er lidt små sur, så sig mig hvad du skal bruge den til hvis det ikke er andre som skal stikkes i ???? for altså jeg snupper sgu ikke lige en kniv i tasken, bare sådan for det tilfælde at jeg skal rede en hund eller lige skære et lille stykke frugt eller noget.

 

Du kunne jo have spurgt ind til årsagen til knivbæreriet før du skrev ovenstående.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der jo så ingen grund til at "tale" til folk somom man er totalt åndsvag fordi man undre sig over hvad folk laver med en kniv :mad: når man skriver at man går med kniv vil jeg formode at det ikke er en lommekniv, som jeg rent faktisk godt ved hvad er mere dum er jeg så ikke :confused: og hvis man bruger den på jagt/arbjede osv ja så går man vel så kun med den i disse timer :evil: og faktisk kunne han jo så selv skrive herinde at det var sådan det hang samme det behøver i andre jo så ikke fare op over eller hvad ??? Ups ja jeg bryder mig så ikke om at folk behandeler mig som en tåbe så fik vi det på det rene :(

 

Du skrev hvad fanden vi tænkte på, når vi gik med kniv, og at det da bare var for sygt, og at man nærmest kun kunne bruge en kniv til at stikke folk ned med.... osv......

 

Ja undskyld mig, men kunen det tænkes at du har mistet kontakten med at et stykke værktøj, som kniven retteligt ér, rent faktisk kan gøre anden nytte end at slå mennesker ihjel?

 

Og nej. Jeg har stadig en kniv på mig, når jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg bruger også en kniv i det daglige trummerum herhjemme, såvel som når jeg er ude ved andre.

Jeg sidder ikke bare på min flade i sofaen/foran pc'en, hvor en kniv mest af alt bruges til at smøre sine leverpostejmadder, og pille tånegle med.

Helelr ikke når jeg er ude ved andre. Der er jeg sjovt nok også primært ude i det rå og for nogle måske helt ukendte element: Naturen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke læst hele tråden....og jeg vil egentlig heller ikke tage stilling i den her sag...

 

MEN: lad det her være en advarsel til andre om at holde deres forbandede hunde på egen matrikel...

 

Og det er IKKE fordi jeg mener at løse hunde bare er frit jagtbytte for galninge med kniv...men fordi jeg synes folk skal være deres ansvar voksne og sørge for at deres hund ikke angriber andre...

 

Indrømmer gerne at jeg engang har sparket en hund hårdt, men den angreb altså min og det finder jeg mig ikke i....:evil:

Jeg tror bare ikke ret mange regner med at hunden ligefrem springer ud af vinduet.. Jeg gør i hvert fald ikke :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Elsker naturen...men jeg kommer vel i fængsel et år næste gang jeg bliver taget med en kniv...suk...og en priest er vel et slagvåben, så nogen der har gode idéer til hvordan man afliver gedder?(det er en fisk) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ik' på mig, andre spejderledere og spejdere, ejhelelr på jægere eller jagthundefolk..

 

De er kolde kyniske og helt igennem syge mennesker, uden nogen form for empati...

 

Ja faktisk er det dårlige mennesker.. Det ved enhver da

 

 

 

:blink:

nej de er ikke..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kun dig :engel:

 

Elsker naturen...men jeg kommer vel i fængsel et år næste gang jeg bliver taget med en kniv...suk...og en priest er vel et slagvåben, så nogen der har gode idéer til hvordan man afliver gedder?(det er en fisk) :mrgreen:

bid hovedet af den... HAPS...rigtig spejder maner du :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...