Hop til indhold

Prale tråd


Linda
 Share

Recommended Posts

Koda havde sin debut i Lp 1 i dag.

 

Han var lidt ukoncentreret i lineførring hvor vi fik 7 ellers klarede han resten sååå flot og vi bestod med 169,5 og det giver 1. præmie.

Samt blev vi 2 vinder i fyns mesterskabet kun 1 point fra vinderhunden :mrgreen:

Så stolt af min lille dreng somkun lige er fyldt et år...

Bedre start på sin lydigheds karrire kan man ikke ønske sig..

 

Vi var også oppe og debutere i rally begynder der gik han også super, desværre havde han forinden lige fåt en orentlig håndfuld guffer som han deværre kastede op på banen så det blev til disk.

 

Kiki bestod med 71 i rally expert vi var begge meget ukoncentreret jeg fik lige pludseligt travlt og kom ind på banen uden opvarming eller noget og det var en svær bane...

 

Men alt i alt end rigtig god dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke! Hvor er I seje!

 

Kastede han op - og fik en IB.... for at besørge på banen, eller?

 

 

Ja ved 3 skilt slog maven lige knudre og han kastede 3 små pølsestykker op som jeg skyndte mig at samle op i lommen for ikke at genere nogle :mums: og ja hun sagde at det var ærgeligt det var et super samarbejde og han gik godt me fordi han kastede op ar det en IB :( Men kunne ikke rigtig stoppe ham d jeg kunne se han arbejdede det op..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ved 3 skilt slog maven lige knudre og han kastede 3 små pølsestykker op som jeg skyndte mig at samle op i lommen for ikke at genere nogle :mums: og ja hun sagde at det var ærgeligt det var et super samarbejde og han gik godt me fordi han kastede op ar det en IB :( Men kunne ikke rigtig stoppe ham d jeg kunne se han arbejdede det op..

 

Smil :-D !!! Shit happens...i bogstaveligste forstand. Vores lille Basse-mand besluttede at han skulle s**** midt i udstillingsringen midt under cert-uddelingen. Det høstede heller ingen roser, men wtf...du prøver bare igen og det samme gør vi :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smil :-D !!! Shit happens...i bogstaveligste forstand. Vores lille Basse-mand besluttede at han skulle s**** midt i udstillingsringen midt under cert-uddelingen. Det høstede heller ingen roser, men wtf...du prøver bare igen og det samme gør vi :5up:

 

 

Lige præcis :-D

Vi forsøger med rally igen her om 14 dage og der får han ikke lige fyret en håndfuld godbidder i kassen inden prøve gennemgang hehe :mrgreen:

 

Haha ku lige forestille mig det og så til en udstilling :oops: var sikkert ikke noget folk satte pris på, men sån er det nu engang det er jo ikke robotter vi arbejder med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis :-D

Vi forsøger med rally igen her om 14 dage og der får han ikke lige fyret en håndfuld godbidder i kassen inden prøve gennemgang hehe :mrgreen:

 

Haha ku lige forestille mig det og så til en udstilling :oops: var sikkert ikke noget folk satte pris på, men sån er det nu engang det er jo ikke robotter vi arbejder med :blink:

 

Cool og held og lykke med det. Vi prøver til med udstilling d. 7. nov. Ingen af os fylder vores kræ unødigt og så går det - forhåbentlig - fint :5up:.

 

Hi hi hi og ja det er gemalen, der render med vaps i ringen og han var ildrød i hovedet bagefter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...