Hop til indhold

Om at markere og skrabe


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Har et par tøser som aldrig skraber og som har stor selvtillid i mødet med andre hunde, de er venlige, men selvsikre, og forskellen er tydelig for overfor mennesker er de totalt hygge nusse kæletøser:-D

 

Hunde er dygtige ikk? De kan være "to forskellige" overfor hhv. mennesker og artsfæller

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
der altid fik bank af andre hunde. Det er så ikke lige Bassens stil...

 

At få bank eller give dem? :mrgreen:

 

Nå, men nu kan du jo så begynde at stydere hans adf. overfor mennesker ift. hans adf. overfor hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

At få bank eller give dem? :mrgreen:

 

Nå, men nu kan du jo så begynde at stydere hans adf. overfor mennesker ift. hans adf. overfor hunde.

 

At få dem. Han er en ganske selvbevist herre i forhold til hans forgængere. Om de er racebestemt eller han bare er lidt høj i hatten ved jeg ikke. Han er jo vores første Berner-Basse :mrgreen:

 

Og jeps. Jeg vil begynde at granske kræet nærmere. Det er faktisk ret interessant det her :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kennel MiniChamp

Hjemme hos meg skraper alle de voksne tispene. Hannen min som er eldst gjør ikke. Tispene skraper ekstra mye når de har løpetid.

 

Men jeg har et valpekull med chihuahua. De er 10 uker. Der er det en av hannene som allerede skraper.. Dette har jeg Aldri noen gang sett på en så ung hund. Han har en helt enorm selvtillitt. Finnes ikke redd for noe. Noen andre som har opplevd det på en så ung valp??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...