Hop til indhold

Dobbeltklæbende tape.


Gæst Potemis
 Share

Recommended Posts

Gæst Potemis

Sådan er Cookie ligenu. Hun klistrer til mig konstant!

Som nogle ved, gik Jakob fra mig og jeg har været meget ked af det og der er selvfølgelig nogle ting der som har påvirket hende. Men det er ekstremt.

Om natten sover hun ovenpå mine ben (igen er jeg glad for jeg valgte en lille race!) eller mellem mine ben, eller krøllet sammen oppe ved min mave. Det har vi altid gjort og det er hyggeligt, men nu er det bare sådan .. ekstrameget. Før syntes hun tit det blev for varmt eller vi flyttede os for meget og så sprang hun ned. Nu bliver hun liggende eller møfler bare et andet sted hen ovenpå mig.

Oveni, har hun måske fået en pseudohvalp. Øffegrisen. Ihvertfald skal jeg ligge og passe på den mens hun sover.

Om dagen, når jeg sidder ved computeren ligger hun på mit skød. Ikke ved siden af, som hun plejer. Når jeg går rundt er hun lige i hælende på mig hvis hun er vågen.

Hvordan kan jeg på en pæn og blid måde vende hende af med det her?

Jakob flytter på fredag mens jeg og Cookie er hos mine forældre, og jeg frygter bare det bliver værre...

Jeg kan godt forstå hun er forvirret, det er jeg skam også. Men kan jeg ikke gøre et eller andet så hun ikke er så klistret? Jeg er jo bange for hun får seperationsangst..

Link til indlæg
Del på andre sites

Træls situation at stå i!

Og jeg forstår din frygt,men du må nok prøve at skabe lidt rutine. Hunde er jo vane dyr og nogle kan gå helt amok hvis man flytter om i stuen. Men prøv om du kan skabe lidt rutine og så ikke nusse så meget,man kan når man er ked af det godt selv blive lidt mere nuselig overfor sine dyr,det kan jeg ihvertfald.:-)

Og så alenehjemme træning.

 

Håber det hjælper lidt.:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...