Hop til indhold

SADB skriver: DdB IKKE en kamphund


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jamen jeg kunne da ikke være mere enig i hvad der er skrevet. Det lyder jo fuldstændig som Lexus :5up: :lol:

 

Jeg har også kun set Lexus blive rigtig gal én gang hvor det var nødvendig og så snart situationen var under kontrol var Lexus hurtigt sit rolige jeg igen :-D

 

og jeg har kun én gang mødt en sur DdB og så vil jeg ikke engang kalde den rigtig sur, for den var i snor og lavede en dyb brummelyd mod Dumle og så gik vi bare en pæn bue udenom. Decideret agressive DdB's er aldrig noget jeg er stødt på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fint at SADB skriver sådan, men på den anden side ville det være mærkeligt hvis de ikke gjorde ;-)

Ved ikke hvor meget reel indflydelse det får...

Hvem skulle så skrive det hvis det ikek skulle være dem i verden der ved mest om racen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem skulle så skrive det hvis det ikek skulle være dem i verden der ved mest om racen?

 

Næh selvfølgelig, jeg mener bare at det ikke er særligt overraskende. Og når man sammenholder det med at klubberne for Staffordshire Bull Terrier, Bull Terrier, American Staffordshire Bull Terrier osv. allesammen skriver det samme om deres hunde, så er jeg bange for at budskabet drukner lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh selvfølgelig, jeg mener bare at det ikke er særligt overraskende. Og når man sammenholder det med at klubberne for Staffordshire Bull Terrier, Bull Terrier, American Staffordshire Bull Terrier osv. allesammen skriver det samme om deres hunde, så er jeg bange for at budskabet drukner lidt.

Så det du egenlig vil frem til er at en forening som har eksisteret siden 1900 ikke har tilstrækkeligt viden om deres national-dyr

Link til indlæg
Del på andre sites

Så det du egenlig vil frem til er at en forening som har eksisteret siden 1900 ikke har tilstrækkeligt viden om deres national-dyr

 

Øh nej, det har jeg da aldrig sagt :confused:

 

Men hvis man ser det fra f.eks. en politikers synspunkt - de bombarderes jo med lignende budskaber fra alle andre. Hvordan skal de sortere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh nej, det har jeg da aldrig sagt :confused:

 

Men hvis man ser det fra f.eks. en politikers synspunkt - de bombarderes jo med lignende budskaber fra alle andre. Hvordan skal de sortere?

Nå ok, så misforstod jeg dig:blink:

Me know nothing:lol::blink:

Jeg ved det dersværre ikke. Men jeg ville da tro at de forskellige racers hovedeforbund vile være ærlige og fortælle hvad man skulle være opmærksom på, hvilke ulæmper der er ved en given race. Er det ikke tilfældet så er der jo et kmæpe problem:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh selvfølgelig, jeg mener bare at det ikke er særligt overraskende. Og når man sammenholder det med at klubberne for Staffordshire Bull Terrier, Bull Terrier, American Staffordshire Bull Terrier osv. allesammen skriver det samme om deres hunde, så er jeg bange for at budskabet drukner lidt.

 

Nu har jeg ikke læst det, men det er da ærgeligt hvis de siger det samme om de racer, for jeg syntes da slet ikke de kan sammenlignes. Jeg har da aldrig set en amstaff med lige så ophøjet ro som en DdB.

 

Jeg syntes overhovedet ikke noget med terrier i kan sammenlignes med mastiffer i det hele taget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...