Hop til indhold

AD! Jeg er våd! - Møffe har fået badeflip!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Møffe har været i bad idag :engel: Vi har nemlig fået den nye shampoo og balsam hjem, så jeg håber på, at det hjælper! Men den var dælme svær, at få ud af pelsen, synes jeg - der blev bare ved med at komme mere ud. Til sidst lykkedes det heldigvis og Møffe slap fri fra badet (eeei, hvor kan ha nse ynkelig ud og pive og bare kigge på én med de der øjne 'mor, er vi ikke godt færdige nu?').

 

De sidste gange han har været i bad, har han bare lagt sig ned og sovet bagefter - men ikke nikke ej i dag! Mens jeg selv fik tøj på, gik han rundt i stuen.. Da jeg kom ned, fandt jeg ham i gang med at lege med håndklædet - gø af det og ruske det lidt. Gø af mig, gø af det tøj, jeg havde med og i det hele taget lalleglad-skør agtigt. Så var det tid til at komme ud og få lettet blæren.. Åbner døren, Møffe løber ud og springer rundt i haven som en anden kænguru på speed.. Gør af skoen, gør af mig, gør af tulipantræet, jojo.

 

Fik også taget et par billeder, omend kvaliteten ikke er den bedste :mrgreen:

 

Og hov! Ny ting efter opdatering af forum - man kan vedhæfte mere end 5 billeder pr. indlæg :klap2:

 

Wrhouar! Den pind skal smadres!

[ATTACH]15185[/ATTACH]

 

Heeer kommer jeg! Paaaas på!

[ATTACH]15186[/ATTACH]

 

Hov, står du stadig der?

[ATTACH]15187[/ATTACH]

 

Nå, lige meget - se min sko, grrr, den er bare sjov!

[ATTACH]15188[/ATTACH]

 

Du kan ikke fange mig!

[ATTACH]15189[/ATTACH]

 

Hvad så med den her kæp? Den kan du da bare ikke modstå?!

[ATTACH]15190[/ATTACH]

 

Arghh, come on!

[ATTACH]15191[/ATTACH]

 

Lige siden vi kom ind har Møffe ligget og sovet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dejlige glade billeder :5up:

 

Det er da altid noget at han går ud i haven og lufttørrer, Luna spæner altid ind i vores seng og forsøger at tørre det sidste vand af i sengetøjet :lol:

 

Aner ikke om Møffe ville gøre det :mrgreen:

 

Han gik ud af badeværelset i kælderen, op ad trappen og fjantede rundt i stuen (og rystede sig :???:). Og så kom han udenfor og SÅ gik der VIRKELIG fjant i det :mrgreen:

 

Super billeder - han er godt nok en flot knægt :-D

- når min lille hund har været i bad, så er jeg gennemblødt bagefter, så jeg tør slet ikke tænke på, hvor meget vand der kan være i Møffes pels :lol:

 

Synes faktisk ikke det er slemt. Jeg nuldrer hans pels med et enkelt håndklæde, hvorefter han lufttørrer indenfor for resten (han fik dog lige lov til at komme ud og tisse) og jeg fik da (driv)våde bukser mellem benene, fordi han besluttede sig for, at nu skulle han lige gå mellem dem 10 gange - frem og tilbage, frem og tilbage, frem og tilbage... Jajada :lol: Men det er ikke fordi han er drivvåd. Men mon dog det fortsætter sådan, når han får voksenpels?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...