Hop til indhold

Stakkels Sherlock


Adele
 Share

Recommended Posts

Sherlock er syg. Han har diarré, og faktisk så meget, at han i nat hele tiden skulle ud. Helt fra klokken 02 og så fortsat med en times mellemrum. Heldigvis var vi gode til at komme ud med ham hver eneste gang han vækkede os, så vi havde ingen uheld i nat.

 

Det startede omkring onsdag, hvor han havde lidt tynd mave, og skulle ud én gang om natten, hvor han plejer at sove igennem. Vi begyndte da at blande ris i hans tørfoder, hvilket plejer at hjælpe. Det havde så ingen effekt, og i nat var det som sagt helt galt.

Lige nu ligger Sherlock og sover, og han har stort set ikke lavet andet hele dagen. Vi har besluttet at faste ham til i morgen, og alt han kan få nu, er noget kogt vand. Så har han desuden fået Zoolac, så vi er spændte på om det virker. Efter at han har fastet, skal han have kogt kylling og ris.

 

Hvad er allermest træls er, at søndag skal min familie og jeg på ferie i en uge, og Sherlock skal passes hos mine bedsteforældre. Det er første gang han skal være uden os familie, i så lang tid, og første gang mine bedsteforælde skal have ham. Jeg krydser fingre for at han får det lidt bedre :x2:

 

Bare lige lidt ynk herfra :(

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså at der en virus i omløb, du er den anden i dag der skriver om diare og Luna har nu haft det i en uge...

 

God bedring med ham :ae:

 

Har også hørt en anden snakke om virus, godt nok i Kbh, men kan ske det er den samme?

 

God bedring! Giv bedsteforældrene en seddel med opskriften på skånekost for en sikkerheds skyld :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her en lille updatering.

 

Sherlock har det meget bedre, i dag. Da jeg var ude at lufte ham, havde han endda kræfter nok, til at finde nogle agern at kaste rundt med, og hoppe op af mig, da vi skulle ind. Så helt galt er det ikke :rolleyes:

 

I går aftes var han helt væk, han var totalt slap, og hans snude var tør og varm. Jeg tror han havde lidt feber.

Han vækkede os i nat ved 2-tiden, og skulle ud. Men så sov han ellers også igennem, faktisk helt til klokken halv ti! Han blev jo fastet i går, så der er ikke så meget, der kunne komme ud. Med alligevel!

 

Her til morgen har han fået lidt kogt ris med kogt kylling. Han udnyttede dog sin pincet-snude og fiskede kyllingestykkerne fra, og lod risene ligge. Fint skal det være :mrgreen:

 

Men alt i alt går det godt. Jeg er spændt på at se om han skal på toilettet hele tiden, igen, nu hvor han har fået noget i maven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...