Hop til indhold

Den Store Zoo-tur! - Billedtråd


Tonks
 Share

Recommended Posts

Nej, vi tog ingen billeder fra dogdancing, men både mysla og mio var rigtig gode til at vise tricks, jeg tror sgi dyret kan lide publikum:klap:

 

Så er det bare med at få meldt jer til nogle konkurrencer! :mrgreen: Der er f.eks. konkurrence i Værløse den 28/11. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Roooolig nu, måske vi skal have et færdigt program, hvor vi kan tricksene først:genert:

 

Der er da også over en måned til. :mrgreen:

 

men kan du finde en konkurrence først i det nye år i jylland, så kan det være:mrgreen:

 

Der er desværre ikke kommet en oversigt over konkurrencerne i 2010 endnu. :neutral: Og om jeg kan komme til Jylland afhænger af, om nogle af dem, jeg plejer at køre med, skal derover. Det ville sgu være lettere med egen bil nogle gange!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun havde ikke engang kræfter til at guffe det lækre kallunben jeg fandt frem :lol:

 

Fine billeder!! Men svært at gætte hvem der er hvem.. gid vi havde været med.

 

Kallunben?! Hvad er det? Virker det ligeså godt som almindeligt kallun?!

 

Hilsen en som har en hund som skal have en omgang kallun, for den har lige opdaget gaven i kattebakken :skraek::badr::scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ej hvor ser det ud til at i har haft en dejlig dag!!!

 

Er slet ikke spor misundelig ;-)

 

Håber Bamse en dag bliver stabil nok til at vi kan tage ham med - Ellers låner jeg svigerforældrenes vovse i stedet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var en rigtig god dag - tak til Tonks for et super arrangement.:5up:

 

Og nej, vi blev ikke særlig våde, det regnede stort set ikke mellem 10-16, men det var koldt hvis man ikke bevægede sig.

 

Sikke fine billeder :lol:. Nana's K9 sele lyser helt op på billederne, så reflekserne virker da!:klap:

 

Da vi kørte hjem smed Nana sig på sædet og var helt død. Hun sov hele vejen til sjælland, undtagen på færgen, hvor hun mødte en sød samojede.:hjerte:

 

Det var ellers en interessant færgeoverfart. Det blæste så meget at personalet havde lagt brækposer ud på bordene. Og senere delte de vandflasker ud til dem der var grønne i hovederne:mrgreen:. Vi blev heldigvis ikke syge:blink:

 

Endnu engeng TAK FOR IGÅR, det var sjovt at møde jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kallunben?! Hvad er det? Virker det ligeså godt som almindeligt kallun?!

 

Hilsen en som har en hund som skal have en omgang kallun, for den har lige opdaget gaven i kattebakken :skraek::badr::scared:

 

Det er et ben af tørret hud med kallun i midten. Jeg fatter ikke lige din anden sætning.. Hvorfor skal den have kallun fordi den har opdaget kattelort?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et ben af tørret hud med kallun i midten. Jeg fatter ikke lige din anden sætning.. Hvorfor skal den have kallun fordi den har opdaget kattelort?

 

Manden har læst på en eller anden side, at hvalpe ofte stopper med at interessere sig for hømhøm, hvis de får kallun.

Kallun er dyreindvolde eller mavesæk, og det er noget med at hunde spiser det for at få næring - lort indeholder også næring, da alt indtaget ikke er fordøjet, så hvis vi kunne give ham det fra fad i stedet for kattebakken ville jeg have det lidt rarere med at han vil kysse... Og gerne før det bliver en dårlig vane :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden har læst på en eller anden side, at hvalpe ofte stopper med at interessere sig for hømhøm, hvis de får kallun.

Kallun er dyreindvolde eller mavesæk, og det er noget med at hunde spiser det for at få næring - lort indeholder også næring, da alt indtaget ikke er fordøjet, så hvis vi kunne give ham det fra fad i stedet for kattebakken ville jeg have det lidt rarere med at han vil kysse... Og gerne før det bliver en dårlig vane :mums:

 

:hmm: den har jeg ikke hørt før...men Izzie er stadig lige så interesseret i høm-høm'ere som før :engel: og hun har fået kallun siden hun var helt lille :blink:

 

Men jo det er et almindeligt "hud" ben med kallun i midten :mums: det er det der er på billedet ved siden af bissens hoved :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...