Hop til indhold

Skovtur ved århus.


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Mine piger og jeg kunne jo vældig godt tænke os at gå en tur med nogle andre. Se denne tråd:http://www.hunde-forum.dk/traening/10122-hunde-er-ikke-farlige.html

 

udover mine hunde, har jeg en veninde med en welsh corgi tæve, som desværre er begyndt at lave udfald mod fremmede hunde. Hun er egentlig venligheden selv og elsker at lege og så snart hun er overbevist om at den anden hun er flink er hun sød igen. Men det ville også være godt for hende at gå tur med nogle, så hun kan følges lidt, før de hilser.

Det vil give hende muligheden for at lære den anden hund lidt at kende, så hun kan hilse pænt og ordentligt:)

 

En gå tur med henblik på, at følges uden at lege er ud fra min erfaring også super godt for unghunde, der netop kun tænker på at lege og derfor stresser op sammen med andre hunde. På en tur får de andet at tænke på og lærer efterhånden at slappe af.

 

Så hvis nogen kunne tænke sig at være med en gang i næste uge, så bare kom frisk:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Niknille

Jeg har lige fået en mops han hvalp, han vejer lidt over 3 kg. pt. og er snart 10 uger gammel. Han er måske lige lille nok lige nu, tror du ikke? Men vi vil meget gerne med når han bliver større i så fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...