Hop til indhold

Noget til tørre poter


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Kan man ikke gøre noget så gulvet ikke er så glat?? :hmm:

 

Izzie glider nemlig også rundt som en anden tosse når hun skal op i fart eller der er nogen ved døren :rolleyes: (ser lidt komisk ud, ligner Scooby-doo :oops::lol: )

 

Tæpper går ikke her, da tøsen ikke er 100% vandtæt og har en papegøje :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Præcist... Han drikker ihvertfald gladelig cola fra min finger - og har gjort det flere gange, men han får selvfølgelig ikke meget... Men han er altså også bare ekstremt madglad!

 

Men kan du ikke prøve at putte det på og aflede hans opmærksomhed med en anden lækker guf?? dance.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, overså drue... Men en syltet agurk gled ned og fingrene slikket bagefter :mrgreen: FØJ, siger jeg bare! Men nu er jeg jo også i undertal, både min mor og far kan lide det og nu også min hund :mrgreen:

 

:shock: Har dyret ædt en syltet agurk ??? Ok, så er han uforbederlig :mrgreen: !!! Ikke at jeg ikke selv guffer dem med glæde, men jeg da aldrig kunne lokke en eneste af vores vovser med på holdet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Har dyret ædt en syltet agurk ??? Ok, så er han uforbederlig :mrgreen: !!! Ikke at jeg ikke selv guffer dem med glæde, men jeg da aldrig kunne lokke en eneste af vores vovser med på holdet :mrgreen:

 

Ah oui, og som skrevet - fingrene blev slikket bagefter! Så det må have været nam-nam :mums:

 

Han har altså en dårlig smag :???: Cognac, syltes agurk, citron saft... He is crazy..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah oui, og som skrevet - fingrene blev slikket bagefter! Så det må have været nam-nam :mums:

 

Han har altså en dårlig smag :???: Cognac, syltes agurk, citron saft... He is crazy..!

 

På en eller anden måde har jeg en fornemmelse af, at du har helt ret :mrgreen: !!! Nå, skidt pyt, han er jo dejlig som han er, den lille grov-æder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke læst hele tråden igennem så jeg ved ikke om i har fundet en løsning.

 

Men jeg fandt det her:

 

http://www.canis.dk/nettbutikk/omtale.php?id=TT008

 

om det er godt ved jeg ikke..

 

Vi har prøvet med cola på poterne idag - om det hjælper ved jeg ikke endnu, men holder øje med kræet :blink: Han opfattede heldigvis ikke, at han fik lækkert stads på poterne, da han blev afledt med foder :-P

 

Og så HÅBER jeg da, at vi snart få nogle gulvtæpper.. Min mor kiggede lidt idag, men fandt ikke noget... Noget med nogle bestemte krav, der skal opfyldes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har prøvet med cola på poterne idag - om det hjælper ved jeg ikke endnu, men holder øje med kræet :blink: Han opfattede heldigvis ikke, at han fik lækkert stads på poterne, da han blev afledt med foder :-P

 

Og så HÅBER jeg da, at vi snart få nogle gulvtæpper.. Min mor kiggede lidt idag, men fandt ikke noget... Noget med nogle bestemte krav, der skal opfyldes.

 

Okay så krydser jeg fingre for colaen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...