Hop til indhold

Så bliver Luna indlagt på KBH Dyrehospital


Lonny
 Share

Recommended Posts

Hun bliver ved med at have det dårligt og nægte at spise.

 

I går spiste hun slet ikke, men her til morgen virkede hun lidt mere frisk og hun spiste lidt. Men her efter frokost, der begyndte hun at kaste op hver gang hun havde drukket vand, og hun blev mere og mere mat i det :megaked:

 

Så nu bliver hun kørt ind til KBH dyrehospital, hvor hun vil blive indlagt.

 

Den dyrlæge der har behandlet hende hele ugen, kommer fra KBH dyrehospital, og han starter op igen derinde i morgen tidlig, og han har lovet at hvis hun kom ind i løbet af weekenden, så skulle han nok tage sig af hende (og reducerer prisen).

 

Så kryds fingre for min lille pige :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kan du ikke også sende lidt energi til os mennesker :blink:

 

Jeg syntes sgu snart at alt det her sygdom og adfærdsproblemer er ved at stige mig lidt over hovedet...

 

Jeg vil bare have nogle normale raske hunde, nu!

 

Jo det kan du tro, sender en monster bunke positiv energi:5up::ae:

 

Du/i fortjener sgi også at alt det sure stopper nu... nogen gange kan det hjælpe lidt at fokuserer på det man vil hen til, i stedet for at fokusere på det man vil væk fra:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det kan du tro, sender en monster bunke positiv energi:5up::ae:

 

Du/i fortjener sgi også at alt det sure stopper nu... nogen gange kan det hjælpe lidt at fokuserer på det man vil hen til, i stedet for at fokusere på det man vil væk fra:-D

 

Det vil jeg forsøge, jeg har nok en tildens til det modsatte, jeg ved godt hvad jeg IKKE vil have, men jeg ved ikke rigtig hvad det er jeg så gerne vil have i stedet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg mener heller ikke at det bare kan blive ved, og jeg er da så småt begyndt at overveje om jeg gør noget galt, siden mine hunde altid er syge... :(

 

HOV HOV... vi er bare nogen der er så uheldig at have hunde som evner at rage ALT til sig... tro mig.. jeg kender det alt for godt... særligt når man står ved dyrlægen med en hund som bare fejler noget som dyrlægen ikke har oplevet før...

 

Det har INTET med dig at gør !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg mener heller ikke at det bare kan blive ved, og jeg er da så småt begyndt at overveje om jeg gør noget galt, siden mine hunde altid er syge... :(

 

Selvfølgelig gør du ikke noget galt, det ved du også godt:-D

 

Da jeg kender en del til KVL´s dyrehospital, vil jeg lige høre, om det er pga. væskemangel du vælger at indlægge Luna i dag ?

Link til indlæg
Del på andre sites

For pokker da :damn:

 

Håbede hun var kommet lidt mere til hægterne.

 

Ja det er hårdt at have en hund der rager alt til sig og man kan godt misunde alle dem med raske hunde.

 

Rigtig god bedring med hende og vi krydser også alt herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig gør du ikke noget galt, det ved du også godt:-D

 

Da jeg kender en del til KVL´s dyrehospital, vil jeg lige høre, om det er pga. væskemangel du vælger at indlægge Luna i dag ?

 

Jeg vælger at indlægge hende pga. af risikoen for væskemangel, idet hun jo har kastet op hver gang hun har drukket. Desuden vil jeg gerne have at hun er der i morgen når hendes dyrlæge møder på arbejde, så han kan kigge på det med det samme.

 

Desuden tør jeg snart ikke tage ansvaret for hende mere, hun har ikke spist i over en uge, hun har smidt knapt 3 kilo på den uge, så nu vejer hun 19,5 kilo. Fra tirsdag eftermiddag til fredag morgen havde hun tabt 400 gram, og det er altså meget når man ikke er større end Luna. Og på hospitalet har de mulighed for både at give hende væske og flydende føde.

 

Desuden sagde dyrlægen at hvis hun fik det værre i løbet af weekenden, så skulle vi komme ind med hende akut, dette var også grunden til at han sagde at hvis hun kom ind i weekenden, så ville han reducerer prisen, idet at det jo så egentlig var hans fejl, i og med han havde set på hende så sent som om fredagen. Så som du kan høre, så frygtede han mere eller mindre at hun ville få det dårligere i løbet af weekenden.

 

Så hun er blevet indlagt pga. af at de kan pleje hende bedre, og på dyrlægens befaling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun bliver ved med at have det dårligt og nægte at spise.

 

I går spiste hun slet ikke, men her til morgen virkede hun lidt mere frisk og hun spiste lidt. Men her efter frokost, der begyndte hun at kaste op hver gang hun havde drukket vand, og hun blev mere og mere mat i det :megaked:

 

Så nu bliver hun kørt ind til KBH dyrehospital, hvor hun vil blive indlagt.

 

Den dyrlæge der har behandlet hende hele ugen, kommer fra KBH dyrehospital, og han starter op igen derinde i morgen tidlig, og han har lovet at hvis hun kom ind i løbet af weekenden, så skulle han nok tage sig af hende (og reducerer prisen).

 

Så kryds fingre for min lille pige :cry:

 

God bedring til stakkels lille Luna :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vælger at indlægge hende pga. af risikoen for væskemangel, idet hun jo har kastet op hver gang hun har drukket. Desuden vil jeg gerne have at hun er der i morgen når hendes dyrlæge møder på arbejde, så han kan kigge på det med det samme.

 

Desuden tør jeg snart ikke tage ansvaret for hende mere, hun har ikke spist i over en uge, hun har smidt knapt 3 kilo på den uge, så nu vejer hun 19,5 kilo. Fra tirsdag eftermiddag til fredag morgen havde hun tabt 400 gram, og det er altså meget når man ikke er større end Luna. Og på hospitalet har de mulighed for både at give hende væske og flydende føde.

 

Desuden sagde dyrlægen at hvis hun fik det værre i løbet af weekenden, så skulle vi komme ind med hende akut, dette var også grunden til at han sagde at hvis hun kom ind i weekenden, så ville han reducerer prisen, idet at det jo så egentlig var hans fejl, i og med han havde set på hende så sent som om fredagen. Så som du kan høre, så frygtede han mere eller mindre at hun ville få det dårligere i løbet af weekenden.

 

Så hun er blevet indlagt pga. af at de kan pleje hende bedre, og på dyrlægens befaling.

 

Helt ok:-D

 

Jeg er bare ikke så vild med indlæggelser, da dyrene oftest er alene hele natten, men håber da der er nogen til at se efter Luna:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...