Hop til indhold

Så bliver Luna indlagt på KBH Dyrehospital


Lonny
 Share

Recommended Posts

Helt ok:-D

 

Jeg er bare ikke så vild med indlæggelser, da dyrene oftest er alene hele natten, men håber da der er nogen til at se efter Luna:-D

 

Tak for den information. Jeg har lige ringet til Bo og bedt ham at spørge om de har en nattevagt der kigger til hende, og hvis de ikke har, så tager han hende bare med hjem igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Puha - Den lille stakkel.

 

Føler med jer og Luna.

Sender nogle positive tanker og krydser alt der kan krydses, for at hun snart bliver frisk.

 

Kan godt forstå i er ved at være udmattede, efter alt det i har været igennem. Håber det hele snart løser sig, så i kan få en hverdag op at køre igen!

 

Masser af dem her fra os :ae: :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for den information. Jeg har lige ringet til Bo og bedt ham at spørge om de har en nattevagt der kigger til hende, og hvis de ikke har, så tager han hende bare med hjem igen!

 

Dette er hvad der står på deres hjemmeside:

 

Kl. 16 og til næste morgen fungerer Dyrehospitalet som skadestue, hvilket betyder, at der altid er en dyrlæge til stede og indtil kl. 22.30 også en veterinærsygeplejerske. Derfor bliver der også ført tilsyn med dit dyr om natten, hvis der er behov for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette er hvad der står på deres hjemmeside:

 

Kl. 16 og til næste morgen fungerer Dyrehospitalet som skadestue, hvilket betyder, at der altid er en dyrlæge til stede og indtil kl. 22.30 også en veterinærsygeplejerske. Derfor bliver der også ført tilsyn med dit dyr om natten, hvis der er behov for det.

 

Men kan dyret uden større risiko tåle at ligge til næste morgen, er der ingen, også derfor man skal ringe inden man kommer i skadestuen:-D

 

Det er sgu ikke for at gøre dig nervøs, men jeg ved fra et par vet.sygeplejesker at sådan er praksis:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men kan dyret uden større risiko tåle at ligge til næste morgen, er der ingen, også derfor man skal ringe inden man kommer i skadestuen:-D

 

Det er sgu ikke for at gøre dig nervøs, men jeg ved fra et par vet.sygeplejesker at sådan er praksis:genert:

 

Det kan godt være at det ikke er for at gøre mig nervøs, men det bliver jeg altså...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu spørger Bo dem jo, så i ved det:-D

 

Ja, og jeg har lige sendt ham en besked om at hvis de ikke har tænkt sig at behandle hende i dag, så skal han bare tage hende med hjem igen...

Så kører vi til vores egen dyrlæge i morgen tidlig

 

Jeg bryder mig absolut ikke om at hun skal ligge der uden opsyn, jeg troede altså at der var nogen der holdt øje med hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har altid været en vet. sygeplejerske når jeg har været derude, også kl. 03 om natten og ringede inden jeg kørte, så dyrlægen var også klar.

 

Så der burde være opsyn med hende derude, naten igennem *S*

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhnej, stakkels lille Lune! Jeg krydser alt for hende og Møffe krydser og poterne for sin veninde :ae:

 

Og så mere end trænger du vidst til sådan én her, så værsagod: :ae:

 

Og så må det her gerne snart være overstået! :ae:

 

Nej, jeg mener heller ikke at det bare kan blive ved, og jeg er da så småt begyndt at overveje om jeg gør noget galt, siden mine hunde altid er syge... :(

 

Og det der må du altså slet ikke tænke! Du gør absolut INTET galt, nogen gange er man bare uheldig! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Nej for pokker da, det bliver bare ved :cry: Jeg kan godt forstå at I ikke tør tage ansvaret for Lunas tilstand længere. Det bliver jo også helt uigennemskueligt, fordi der er flere forskellige ting oveni hinanden... hvad skyldes hvad? Spiser hun ikke fordi hun er deprimeret, eller fordi hun er i løbetid, eller fordi hun har smerter fra infektion? Er hun deprimeret pga. løbetid? Eller på grund af smerter? elller...

 

Det må også være møgsvært for dyrlægerne at gennemskue, men i det mindste kan de sørge for, at hun får væske og næring, så den side af sagen er i orden, og så bliver det forhåbentlig lidt lettere at rede resten af trådene ud, så I kan få jeres glade fjollehovede tilbage. :ae: og :5up:til jer alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej for pokker da, det bliver bare ved :cry: Jeg kan godt forstå at I ikke tør tage ansvaret for Lunas tilstand længere. Det bliver jo også helt uigennemskueligt, fordi der er flere forskellige ting oveni hinanden... hvad skyldes hvad? Spiser hun ikke fordi hun er deprimeret, eller fordi hun er i løbetid, eller fordi hun har smerter fra infektion? Er hun deprimeret pga. løbetid? Eller på grund af smerter? elller...

 

Det må også være møgsvært for dyrlægerne at gennemskue, men i det mindste kan de sørge for, at hun får væske og næring, så den side af sagen er i orden, og så bliver det forhåbentlig lidt lettere at rede resten af trådene ud, så I kan få jeres glade fjollehovede tilbage. :ae: og :5up:til jer alle!

 

Det er netop det der gør det så svært, for hvad skyldes løbetid og hvad skyldes at hun er syg. Så jeg kritiserer bestemt heller ikke dyrlægen, det må søreme ikke være let at gennemskue.

 

Og ja, min forhåbning er også at de i det mindste kan give hende væske og næring, så hun har flere kræfter til at stå i mod med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu talt med Bo, og der bliver holdt opsyn med hende hele natten, dyrlægen er nemlig ret bekymret for hende :megaked:

 

Hun får drop med væske og næring, og så vil de tage blodprøver og røgten igen.

 

Hun har tabt sig alt for meget, hun virker apatisk, hendes blodtryk er for lavt, hun har kastet op hele tiden mens hun var derinde, og der er stadig blod i afføringen :megaked:

 

Lortedag!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu talt med Bo, og der bliver holdt opsyn med hende hele natten, dyrlægen er nemlig ret bekymret for hende :megaked:

 

Hun får drop med væske og næring, og så vil de tage blodprøver og røgten igen.

 

Hun har tabt sig alt for meget, hun virker apatisk, hendes blodtryk er for lavt, hun har kastet op hele tiden mens hun var derinde, og der er stadig blod i afføringen :megaked:

 

Lortedag!

 

For pokker da :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tak for den information. Jeg har lige ringet til Bo og bedt ham at spørge om de har en nattevagt der kigger til hende, og hvis de ikke har, så tager han hende bare med hjem igen!

 

Der er døgnåbent på Kbh's Dyrehospital, så det skulle ikke være et problem.

 

Vi er mødt op uden forudgående opringning ved 23 tiden en søndag og der var både en dyrlæge og en vet. sygeplejerske til stede.

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae::ae::ae:

 

Øv, det er jeg virkelig ked af at høre! Sender alle positive tanker til din Luna, håber de får hende på benene i en fart..

 

Du må skrive hvis der på nogen måde er noget man kan gøre.

 

Rigtig, rigtig god bedring!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu talt med Bo, og der bliver holdt opsyn med hende hele natten, dyrlægen er nemlig ret bekymret for hende :megaked:

 

Hun får drop med væske og næring, og så vil de tage blodprøver og røgten igen.

 

Hun har tabt sig alt for meget, hun virker apatisk, hendes blodtryk er for lavt, hun har kastet op hele tiden mens hun var derinde, og der er stadig blod i afføringen :megaked:

 

Lortedag!

 

 

Jeg ved godt det ikke hjælper, men altså hvor har jeg bare ondt af jer :megaked:

 

 

Jeg håber virkelig at de finder ud af hvad der er galt :ae:

 

 

Har de givet hende noget kvalme stillende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har de givet hende noget kvalme stillende?

 

Hun fik en sprøjte med kvalmestillende både i tirsdags og i fredags, og jeg vil tro, at de giver hende noget igen i dag. Men spørgsmålet er selvfølgelig om det overhovedet er en god ting, jeg mener, at hvis kroppen mener at det er en dårlig idé at indtage føde (pga. forgiftning eller andet), så har den måske ret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu talt med Bo, og der bliver holdt opsyn med hende hele natten, dyrlægen er nemlig ret bekymret for hende :megaked:

 

Hun får drop med væske og næring, og så vil de tage blodprøver og røgten igen.

 

Hun har tabt sig alt for meget, hun virker apatisk, hendes blodtryk er for lavt, hun har kastet op hele tiden mens hun var derinde, og der er stadig blod i afføringen :megaked:

 

Lortedag!

 

Åhnej altså! :megaked:

 

Jeg krydser virkelig alt hvad jeg kan for Luna! :x: Stakkels tøs, altså :cry::ae:

 

God bedring!

 

Og så endnu af sådan nogen her til dig, det har du vist VIRKELIG brug for nu! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...