Hop til indhold

Så bliver Luna indlagt på KBH Dyrehospital


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jo været på chickencamp hele dagen, så jeg har jo ikke lige sådan kunne skrive herinde...

 

Det har været lidt af en rutsjebanetur dag i dag, først på morgenen fik jeg at vide at det så rimeligt slemt ud, og at de ikke kunne garantere at hun ikke kunne dø af det :shock:

Herefter lovede de at ringe senere på dagen, og de ringede ikke før kl. 15.45...

 

Her kunne de så fortælle at de havde scannet hende uden at finde noget, herefter havde de givet hende noget kontrastvæske for at kunne røgtenfotografere hende igen. De fandt ikke noget på fotoet, men til gengæld opdagede det, at i stedet for at det tog den sædvanlige 1,5 time for kontrastvæsken at forlade maven, så var det væk på 20 minutter. Det vil sige at hendes mave arbejder konstant og hele tiden trækker sig sammen og udvider sig.

De mener at årsagen til dette stadig skal findes i, at hun har en mave/tarm infektion, denne infektion er bare hårdnakket og de tror at den har udviklet sig til mave/tarm katar, og måske også et mavesår. Så i aften/nat får hun drop med antibiotika og medicin mod mavesår, og på denne måde håber de at få det slået ned.

Men man kan jo også forestille sig, at den antibiotika hun har fået i pilleform slet ikke har virket, for hvis alt hvad hun indtager ryger ud af hende igen inden for 20 minutter, så når pillerne jo ikke at blive opløst og komme ud i hendes system, før de når at komme ud med afføringen.

 

Hun har ikke længere blod i afføringen, og hun virker (ifølge dyrlægen) mere glad i dag end hun gjorde i går, og i aften vil de forsøge at give hende lidt skånekost.

 

Så lige nu er vi svagt optimistiske og håber på at vi måske får hende hjem i morgen. Desværre måtte jeg ikke besøge hende i dag, da hun får drop og stadig er i behandling, så ville mit forsøg forstyrre for meget :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for update... Jeg havde helt svedt ud at du skulle på chicken camp, så var da virkelig bekymret for om det stod værre til med hende. Men det lyder da til at der er en smule bedring :ae:

 

Det var godt nok også svært at koncentrere sig om den chickencamp, men jeg tænkte at jeg ville have det endnu værre hvis jeg bare skulle sidde herhjemme og vente på at dyrlægen ringede, så derfor valgte jeg at deltage alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha da, sikken chickencamp, altså, det må have været ulideligt! :ae:

 

Håber det bedste for stakkels lille Luna, Møffe sender et hundekys med, sammen med sine krydsede poter og mine krydsede fingre!

 

Men altid noget, at hun har det lidt bedre - det er da fremskridt, i hvert fald! :x:

 

Det var rigtig hårdt at være der, alle var i godt humør, og kurset var rigtig godt, og jeg sad bare og kiggede på telefonen og prøvede ved tankens kraft at få den til at ringe...

 

Men alle derhenne var rigtige søde, og spurgte hele tiden om jeg havde hørt nyt, og jeg fik lov at gå og småbrokke mig lidt uden at nogen blev sure :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var rigtig hårdt at være der, alle var i godt humør, og kurset var rigtig godt, og jeg sad bare og kiggede på telefonen og prøvede ved tankens kraft at få den til at ringe...

 

Men alle derhenne var rigtige søde, og spurgte hele tiden om jeg havde hørt nyt, og jeg fik lov at gå og småbrokke mig lidt uden at nogen blev sure :5up:

 

De har jo vidst, at du havde det rigtig skidt! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...