Hop til indhold

Så bliver Luna indlagt på KBH Dyrehospital


Lonny
 Share

Recommended Posts

Det var rigtig hårdt at være der, alle var i godt humør, og kurset var rigtig godt, og jeg sad bare og kiggede på telefonen og prøvede ved tankens kraft at få den til at ringe...

 

Men alle derhenne var rigtige søde, og spurgte hele tiden om jeg havde hørt nyt, og jeg fik lov at gå og småbrokke mig lidt uden at nogen blev sure :5up:

 

 

Jeg må sige det var utroligt du overhovedet kunne koncentrere dig om kurset, når du har så meget at tænke på og er så ked af det. :ae:

 

Håber det går fremad med Luna meget snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, de var jo alle hundemennesker ligesom os herinde på HF, så der var stor sympati fra alle, og alle havde fuld forståelse for at jeg var så bekymret.

 

Selvfølgelig :ae:

 

Altså, ved slet ikke, hvad jeg skal sige, håber du får en rigtig positiv opdatering i morgen (i det mindste taget Lunas tilstand i betragtning)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Puha, jeg ved om nogen pt hvad det vil sige at have en syg hund!

 

:ae:

 

Det er ikke sjovt.

 

Jeg håber meget at Luna snart kommer sig. Hun er sikkert en stærk lille pige, som nok skal kæmpe bravt!

 

Vi krydser alt hvad der krydses kan herovre, så bettepigen har alle chancer i verdenen for at blive rask....hurtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, jeg ved om nogen pt hvad det vil sige at have en syg hund!

 

:ae:

 

Det er ikke sjovt.

 

Jeg håber meget at Luna snart kommer sig. Hun er sikkert en stærk lille pige, som nok skal kæmpe bravt!

 

Vi krydser alt hvad der krydses kan herovre, så bettepigen har alle chancer i verdenen for at blive rask....hurtigt!

 

Hun er en lille stærk og tillidsfuld hund, så jeg er sikker på at hun nok skal kæmpe alt hvad hun kan :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må sige det var utroligt du overhovedet kunne koncentrere dig om kurset, når du har så meget at tænke på og er så ked af det. :ae:

 

Håber det går fremad med Luna meget snart.

 

Jeg må så også indrømme (som du jo nok opdager), at i dag kommer jeg ikke. Jeg kan slet ikke overskue at skulle være der i dag, og forsøge på at koncentrere mig om noget som helst andet end Luna.

Hver gang vi er ude og træne, så er jeg så nervøs for om jeg overhører min telefon, og når vi sidder inde i undervisningslokalet, så sidder jeg bare og kigger på min telefon...

 

Men jeg håber, at hun kommer hjem i dag. Og så har jeg spurgt Karen (underviseren) om jeg må tage Luna med i morgen, hvis hun altså kommer hjem i dag. For jeg kan altså ikke efterlade hende alene herhjemme lige efter at hun har været indlagt i 3 dage...

Så kan hun ligge lunt og godt inde i klasselokalet og jeg kan holde øje med hende, hvis hun altså kommer hjem i dag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må så også indrømme (som du jo nok opdager), at i dag kommer jeg ikke. Jeg kan slet ikke overskue at skulle være der i dag, og forsøge på at koncentrere mig om noget som helst andet end Luna.

Hver gang vi er ude og træne, så er jeg så nervøs for om jeg overhører min telefon, og når vi sidder inde i undervisningslokalet, så sidder jeg bare og kigger på min telefon...

 

Men jeg håber, at hun kommer hjem i dag. Og så har jeg spurgt Karen (underviseren) om jeg må tage Luna med i morgen, hvis hun altså kommer hjem i dag. For jeg kan altså ikke efterlade hende alene herhjemme lige efter at hun har været indlagt i 3 dage...

Så kan hun ligge lunt og godt inde i klasselokalet og jeg kan holde øje med hende, hvis hun altså kommer hjem i dag...

 

Kan godt forstå du ikke kan overskue det :ae:

 

Hvordan tager Baldur det at hun ikke er der nu?

 

Vi krydser alt hvad vi kan for at hun får det bedre og kan komme hjem i dag og så sender Dumle et stort hundemys til Luna :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, har først set tråden i dag, sikke et helvede i går igennem.. Godt at læse at det går lidt bedre med lille Luna, stakkels stakkels Luna, og jer:ae:

 

Håber i får den lille prinsesse hjem i dag.

 

God bedring:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt forstå du ikke kan overskue det :ae:

 

Hvordan tager Baldur det at hun ikke er der nu?

 

Vi krydser alt hvad vi kan for at hun får det bedre og kan komme hjem i dag og så sender Dumle et stort hundemys til Luna :ae:

 

Baldur har det ok med det, han leder efter hende når vi kommer hjem, men derefter tror jeg rent faktisk bare at han er glad for at han for en gangs skyld får vores opmærksomhed 100% :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvornår får du nyt :engel:

 

 

Nu :mrgreen:

 

Jeg skal hente Luna hjem kl. 14 :banan: :banan: :banan: :banan:

 

De vil fortælle nærmere når jeg kommer og henter hende, og jeg får noget medicin med hjem til hende. Men hun har spist i nat og her til morgen, og hun er kontaktsøgende og vil gerne lege :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: :banan: :banan:

:banan:

:banan: Super, det bliver skønt at få hende kunne jeg forestille mig.

:banan:

:banan::banan::banan:

 

 

Jeg glæder mig helt vildt :banan:

 

Samtidig er jeg også lidt bekymret for om hun stadig er i løbetid, for hvis hun er det, så skal hun og jeg bare op ovenpå garagen og bo igen, og det vil da være en lidt trist velkomst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu :mrgreen:

 

Jeg skal hente Luna hjem kl. 14 :banan: :banan: :banan: :banan:

 

De vil fortælle nærmere når jeg kommer og henter hende, og jeg får noget medicin med hjem til hende. Men hun har spist i nat og her til morgen, og hun er kontaktsøgende og vil gerne lege :klap:

 

 

Jeg sider med helt blanke øjne, HVOR ER det bare dejlige nyheder :klap2:

 

Jamen så kender vi da nogen som er jublende glad i dag :blink::blink::blink:

 

Super nyheder altså :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået lidt mere info, de mener, at hun har haft en stafylokok (staves) eller cambylobaktor (staves) infektion dybt nede i maven, og at dette var grunden til at de ikke kunne slå det ud med almindelig antibiotika, men den flydende antibiotika har så taget det.

 

Så vi får både flydende og fast medicin med hjem til hende, og hun er som sagt ved godt mod, men dog stadig lidt mat i sokkerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået lidt mere info, de mener, at hun har haft en stafylokok (staves) eller cambylobaktor (staves) infektion dybt nede i maven, og at dette var grunden til at de ikke kunne slå det ud med almindelig antibiotika, men den flydende antibiotika har så taget det.

 

Så vi får både flydende og fast medicin med hjem til hende, og hun er som sagt ved godt mod, men dog stadig lidt mat i sokkerne.

 

Det passer også med at hun fik rå kylling dagen før hun blev syg, da kylling kan give begge dele

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at høre at det går bedre, og at hun er på vej hjem igen !

 

Vi ved hvor hårdt det kan være at have en syg hund - Bailey har haft hjerteorm, og var MEGET tæt på (blødte kraftigt fra lungerne og havde koagulationsproblemer), men vi var heldigvis ved Uffe i Lyngby - det var ham der opdagede hjerteormen i DK - så han så med det samme hvad der var galt.

 

Rå kylling (pas på med det !) skriver du - det kunne ikke være salmonella så ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at høre at det går bedre, og at hun er på vej hjem igen !

 

Vi ved hvor hårdt det kan være at have en syg hund - Bailey har haft hjerteorm, og var MEGET tæt på (blødte kraftigt fra lungerne og havde koagulationsproblemer), men vi var heldigvis ved Uffe i Lyngby - det var ham der opdagede hjerteormen i DK - så han så med det samme hvad der var galt.

 

Rå kylling (pas på med det !) skriver du - det kunne ikke være salmonella så ?

 

Stakkels jer :ae:

 

Nu var det noget dyrlægen havde sagt til min mand, og som min mand så fortalte mig, så der kan sagtens være gået noget galt i viderebringelsen af information... Men det finder jeg jo så heldigvis ud af når jeg henter hende om lidt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er det bare dejligt at høre! :klap:

 

Godt hun blev indlagt, så i ikke skulle være gået flere dage og vente!

 

Håber hun snart er helt frisk igen!

Lige et par flere af de her :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels jer :ae:

Tak !

Det gik heldigvis fint - hun kom sig hurtigt, og har i dag ingen problemer.

Håber Luna også kommer sig helt meget hurtigt !

 

Nu var det noget dyrlægen havde sagt til min mand, og som min mand så fortalte mig, så der kan sagtens være gået noget galt i viderebringelsen af information... Men det finder jeg jo så heldigvis ud af når jeg henter hende om lidt :5up:

 

Yep - det var også bare fordi du sagde rå kylling - så kom jeg straks til at tænke på salmonella....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...