Hop til indhold

Så bliver Luna indlagt på KBH Dyrehospital


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg må så også indrømme (som du jo nok opdager), at i dag kommer jeg ikke. Jeg kan slet ikke overskue at skulle være der i dag, og forsøge på at koncentrere mig om noget som helst andet end Luna.

Hver gang vi er ude og træne, så er jeg så nervøs for om jeg overhører min telefon, og når vi sidder inde i undervisningslokalet, så sidder jeg bare og kigger på min telefon...

 

Men jeg håber, at hun kommer hjem i dag. Og så har jeg spurgt Karen (underviseren) om jeg må tage Luna med i morgen, hvis hun altså kommer hjem i dag. For jeg kan altså ikke efterlade hende alene herhjemme lige efter at hun har været indlagt i 3 dage...

Så kan hun ligge lunt og godt inde i klasselokalet og jeg kan holde øje med hende, hvis hun altså kommer hjem i dag...

 

Karen - Karen Frost? Nu bliver jeg nysgerrig, om det er min træner :mrgreen:

 

Nu :mrgreen:

 

Jeg skal hente Luna hjem kl. 14 :banan: :banan: :banan: :banan:

 

De vil fortælle nærmere når jeg kommer og henter hende, og jeg får noget medicin med hjem til hende. Men hun har spist i nat og her til morgen, og hun er kontaktsøgende og vil gerne lege :klap:

 

Jeg har lige fået lidt mere info, de mener, at hun har haft en stafylokok (staves) eller cambylobaktor (staves) infektion dybt nede i maven, og at dette var grunden til at de ikke kunne slå det ud med almindelig antibiotika, men den flydende antibiotika har så taget det.

 

Så vi får både flydende og fast medicin med hjem til hende, og hun er som sagt ved godt mod, men dog stadig lidt mat i sokkerne.

 

:klovn: :banan: :klap2: :banan: :klovn:

 

Hvor er det bare godt at høre! Lille Luna er snart helt rask!

 

Skal forresten hilse fra mine forældre og sige fortsat god bedring med hende :ae: Og fra mig selv også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har lige fået lidt mere info, de mener, at hun har haft en stafylokok (staves) eller cambylobaktor (staves) infektion dybt nede i maven, og at dette var grunden til at de ikke kunne slå det ud med almindelig antibiotika, men den flydende antibiotika har så taget det.

 

Så vi får både flydende og fast medicin med hjem til hende, og hun er som sagt ved godt mod, men dog stadig lidt mat i sokkerne.

 

Det passer også med at hun fik rå kylling dagen før hun blev syg, da kylling kan give begge dele

 

Hvor er det dejligt at der er kommet en diagnose, samt at du faktisk kan finde frem til en kilde...

 

Rigtig god bedring til det lille pus :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor det glæder mig at der endelig kom klarhed over hendes mavse problem. Jeg må indrømme at jeg slet ikke kunne forstille mig at det "bare" var hendes løbetid...

 

Nu skal vi bare se frem til info omkring hvor godt det går og hvor glad hun er....

 

Er så :banan: glad for at hun nu kan komme hjem hvor hun har det godt !!

 

STORT KNUUUUS fra mig og tøserne !!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Luna kommet hjem :5up:

 

Hun gav mig en ordentlig velkomst inde på hospitalet, men jeg var helt nervøs, fordi ham der skulle hente hund før mig, hans hund var mere interesseret i at hilse på mig, og i at snuse til alt muligt, end den var i at hilse på ham... Og jeg tænkte bare, at hvis Luna gjorde det samme, så ville jeg give mig til at tude... Men Luna var Luna, så hun hoppede op på mit skød og gav mig nogle store kys :lun:

 

Hun har nu været hjemme i en times tid, hun har spist lidt, hun har drillet katten lidt, jeg har igen fået et overstrømmende krammer med en masse kys :lun: og så har hun hilst på Baldur, men han kunne slet ikke styre sig, hun har været væk og hun er lige i den sidste del af løbetiden, så han slikkede hende i hoved og røv, og han formåede også at vælte hende, så han var alt for voldsom og nu er han ude i haven og køle af.

 

Luna ligger nu med hovedet i mit skød og sover :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Luna kommet hjem :5up:

 

Hun gav mig en ordentlig velkomst inde på hospitalet, men jeg var helt nervøs, fordi ham der skulle hente hund før mig, hans hund var mere interesseret i at hilse på mig, og i at snuse til alt muligt, end den var i at hilse på ham... Og jeg tænkte bare, at hvis Luna gjorde det samme, så ville jeg give mig til at tude... Men Luna var Luna, så hun hoppede op på mit skød og gav mig nogle store kys :lun:

 

Hun har nu været hjemme i en times tid, hun har spist lidt, hun har drillet katten lidt, jeg har igen fået et overstrømmende krammer med en masse kys :lun: og så har hun hilst på Baldur, men han kunne slet ikke styre sig, hun har været væk og hun er lige i den sidste del af løbetiden, så han slikkede hende i hoved og røv, og han formåede også at vælte hende, så han var alt for voldsom og nu er han ude i haven og køle af.

 

Luna ligger nu med hovedet i mit skød og sover :hjerte:

 

Jeg må vist lære at være lidt mere tålmodig :engel:

 

Hvor er det bare godt at høre, at hun har det så godt! :klap2: Kan drille katten, siger ordentligt hej til mor og hygge-kysse-kramme :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nice :mrgreen: Er hun god til chickencamp? :engel: Hun er i hvert fald en god træner (syn's jeg, meeeen det er ikke så bredspektret erfaringsgrundlag jeg har for den udtalelse jo, har jo kun haft hende og Irene :mrgreen:)

 

Håber Luna har det godt nu, hun må jo være kommet hjem????

 

Se ovenstående indlæg, som jeg må ha skrevet imens du skrev :blink:

 

Karen er en rigtig god underviser, hun er morsom og hun ved hvad hun taler om :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må vist lære at være lidt mere tålmodig :engel:

 

Hvor er det bare godt at høre, at hun har det så godt! :klap2: Kan drille katten, siger ordentligt hej til mor og hygge-kysse-kramme :klap2:

 

Ja, og på vej hjem var vi lige et smut forbi hendes normale dyrlæge og få hende vejet, og dyrlægen var positivt overrasket over hvor frisk hun virkede i forhold til hvad hun havde været igennem :5up:

 

Men nu sover hun som sagt, der har også været mange oplevelser i løbet af meget kort tid, og når man i forvejen er lidt mat, så kan det godt blive lidt overvældende :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :5up:

 

Har du fået klikket nogle grise endnu egentlig? Eller er det først imorgen? Eller var det i dag? Nysgerrig på at høre om det :mrgreen:

 

Vi prøvede at betinge klikkeren på nogle grise i går, men de var ikke særlig intereserede :blink: Ellers var det mest høns vi trænede i går, de skulle lære at hakke i midten af en papirscirkel, og det lærte det ret hurtigt.

 

I dag har jeg så pjækket, da jeg slet ikke kunne fokuserer på andet end at Luna måske kom hjem i dag, og hvad nu hvis hun ikke kom hjem, osv....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Luna kommet hjem :5up:

 

Hun gav mig en ordentlig velkomst inde på hospitalet, men jeg var helt nervøs, fordi ham der skulle hente hund før mig, hans hund var mere interesseret i at hilse på mig, og i at snuse til alt muligt, end den var i at hilse på ham... Og jeg tænkte bare, at hvis Luna gjorde det samme, så ville jeg give mig til at tude... Men Luna var Luna, så hun hoppede op på mit skød og gav mig nogle store kys :lun:

 

Hun har nu været hjemme i en times tid, hun har spist lidt, hun har drillet katten lidt, jeg har igen fået et overstrømmende krammer med en masse kys :lun: og så har hun hilst på Baldur, men han kunne slet ikke styre sig, hun har været væk og hun er lige i den sidste del af løbetiden, så han slikkede hende i hoved og røv, og han formåede også at vælte hende, så han var alt for voldsom og nu er han ude i haven og køle af.

 

Luna ligger nu med hovedet i mit skød og sover :hjerte:

 

Hvor er det dejligt at høre :banan: Jeg har tænkt så meget på jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Luna kommet hjem :5up:

 

Hun gav mig en ordentlig velkomst inde på hospitalet, men jeg var helt nervøs, fordi ham der skulle hente hund før mig, hans hund var mere interesseret i at hilse på mig, og i at snuse til alt muligt, end den var i at hilse på ham... Og jeg tænkte bare, at hvis Luna gjorde det samme, så ville jeg give mig til at tude... Men Luna var Luna, så hun hoppede op på mit skød og gav mig nogle store kys :lun:

 

Hun har nu været hjemme i en times tid, hun har spist lidt, hun har drillet katten lidt, jeg har igen fået et overstrømmende krammer med en masse kys :lun: og så har hun hilst på Baldur, men han kunne slet ikke styre sig, hun har været væk og hun er lige i den sidste del af løbetiden, så han slikkede hende i hoved og røv, og han formåede også at vælte hende, så han var alt for voldsom og nu er han ude i haven og køle af.

 

Luna ligger nu med hovedet i mit skød og sover :hjerte:

 

Hvor er det godt at høre - det lyder som om hun efter omstændighederne har det rigtig godt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi prøvede at betinge klikkeren på nogle grise i går, men de var ikke særlig intereserede :blink: Ellers var det mest høns vi trænede i går, de skulle lære at hakke i midten af en papirscirkel, og det lærte det ret hurtigt.

 

I dag har jeg så pjækket, da jeg slet ikke kunne fokuserer på andet end at Luna måske kom hjem i dag, og hvad nu hvis hun ikke kom hjem, osv....

 

Dåååhmme grise :mrgreen: Troede ellers grise var vildt madglade? :hmm:

 

Og hvor er det bare sejt, kan ikke helt komme mig over det og har aldrig kunnet - klikkertrænede høns! :lol:

 

Ja, vídste godt du ikke var der i dag - mere om du var gået glip af det, for det ville da have været ærgeligt - men ikke noget at sige til. Men nu kan du da i hvert fald glæde dig til i morgen :5up: Kommer Luna med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dåååhmme grise :mrgreen: Troede ellers grise var vildt madglade? :hmm:

 

Og hvor er det bare sejt, kan ikke helt komme mig over det og har aldrig kunnet - klikkertrænede høns! :lol:

 

Ja, vídste godt du ikke var der i dag - mere om du var gået glip af det, for det ville da have været ærgeligt - men ikke noget at sige til. Men nu kan du da i hvert fald glæde dig til i morgen :5up: Kommer Luna med?

 

Jeg har endnu ikke fået svar på om hun må komme med, hvis hun ikke kan komme med, så skal jeg ingen steder! Så jeg sidder og venter på Karen's svar, hun skulle lige spørge dem på gården, det er jo en forsøgsgård, så det kan godt være at der er nogle specielle regler.

 

Men jeg håber at hun kan komme med, så jeg kan komme ud og træne nogle grise og høns i morgen, for det er rent faktisk rigtig lærerigt og sjovt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klovn: Velkommen hjem Luna....

 

Dagens bedste nyhed... Skønt når man endelig kan ånde lettet op !

Jeg holder en femmer på at Luna ALDRIG mere får rå kylling.. :5up:

 

 

 

Det kostede 10.000, så det var den dyreste kylling jeg nogensinde har købt :shock:

 

Så du kan være 110% overbevist om at INGEN af mine hunde NOGENSINDE får råt kød igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Hvor er det skønt at Luna er kommet hjem. Da jeg gik ind på HF idag, kunne jeg straks se, at Luna-tråden var en af de senest opdaterede, og at der var skrevet en hulens masse indlæg her siden igår aftes... jeg turde altså næsten ikke gå igang med at læse! Men nu er hun hjemme, ovenikøbet med en forklaring på, hvad der var galt, så ikke mere famlen i blinde... nu skal hun 'bare' se at blive helt rask igen... og så blive færdig med den løbetid, jo :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det skønt at Luna er kommet hjem. Da jeg gik ind på HF idag, kunne jeg straks se, at Luna-tråden var en af de senest opdaterede, og at der var skrevet en hulens masse indlæg her siden igår aftes... jeg turde altså næsten ikke gå igang med at læse! Men nu er hun hjemme, ovenikøbet med en forklaring på, hvad der var galt, så ikke mere famlen i blinde... nu skal hun 'bare' se at blive helt rask igen... og så blive færdig med den løbetid, jo :-P

 

Hun er heldigvis ikke så hævet som da hun blev indlagt, så jeg håber, at hendes løbetid er lige ved at være overstået, hun har været i løbetid i mellem 14-17 dage (jeg er jo førstegangsejer af en tæve, så jeg er lidt i tvivl), så vi alle igen kan sidde i sofaen og putte :lun:

Og lige før forsøgte hun som sagt også at få sin egen duft igen ved at rulle sig i sofaen, så forhåbentlig bliver han også lidt mere afdæmpet efterhånden som hun kommer til at lugte mere af sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...