Hop til indhold

Så bliver Luna indlagt på KBH Dyrehospital


Lonny
 Share

Recommended Posts

Så er Luna kommet hjem :5up:

 

Hun gav mig en ordentlig velkomst inde på hospitalet, men jeg var helt nervøs, fordi ham der skulle hente hund før mig, hans hund var mere interesseret i at hilse på mig, og i at snuse til alt muligt, end den var i at hilse på ham... Og jeg tænkte bare, at hvis Luna gjorde det samme, så ville jeg give mig til at tude... Men Luna var Luna, så hun hoppede op på mit skød og gav mig nogle store kys :lun:

 

Hun har nu været hjemme i en times tid, hun har spist lidt, hun har drillet katten lidt, jeg har igen fået et overstrømmende krammer med en masse kys :lun: og så har hun hilst på Baldur, men han kunne slet ikke styre sig, hun har været væk og hun er lige i den sidste del af løbetiden, så han slikkede hende i hoved og røv, og han formåede også at vælte hende, så han var alt for voldsom og nu er han ude i haven og køle af.

 

Luna ligger nu med hovedet i mit skød og sover :hjerte:

 

Bare en super update at se :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Godt at høre, at hun er kommet hjem og har det bedre:-)

 

I har været godt uheldige med det kylling, men mon ikke hun allerede har haft bakterien liggende og lure? Jeg mener, hvis Baldur også har fået kylling uden problemer?

 

Men pyt med det, bare hun får det godt igen:-D

 

Baldur blev jo ikke syg, men jeg tænker at hun måske ikke er nær så bakterie resistent som Baldur pga. af hun stadig er hvalp?

 

Men det er da lidt skræmmende, for kyllingen var en ganske almindelig frossen kylling købt i brugsen, så gud ved om vi også kunne have været blevet syge hvis vi havde spist den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur blev jo ikke syg, men jeg tænker at hun måske ikke er nær så bakterie resistent som Baldur pga. af hun stadig er hvalp?

 

Men det er da lidt skræmmende, for kyllingen var en ganske almindelig frossen kylling købt i brugsen, så gud ved om vi også kunne have været blevet syge hvis vi havde spist den...

 

Det er nemlig det jeg mener, Baldur blev ikke syg, selvom han fik kylling.

 

Måske, men det er jo ikke til at sige. Tror det nu ikke, for hvis I skulle have den, ville den blive tilberedt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikke fået svar på om hun må komme med, hvis hun ikke kan komme med, så skal jeg ingen steder! Så jeg sidder og venter på Karen's svar, hun skulle lige spørge dem på gården, det er jo en forsøgsgård, så det kan godt være at der er nogle specielle regler.

 

Men jeg håber at hun kan komme med, så jeg kan komme ud og træne nogle grise og høns i morgen, for det er rent faktisk rigtig lærerigt og sjovt :5up:

 

Jeg krydser :x: Du skal da nemlig på chickencamp! Ja, du skal så!

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg syntes jo vi mangler et billed af luna der putter :engel:

 

:5up: Jeg stemmer også for..... BILLEDE :banan: BILLEDE :banan:

 

(Sorry :???: men det med den lalleglade smiley har jeg altså lært af Aslan´s mooooar )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg krydser :x: Du skal da nemlig på chickencamp! Ja, du skal så!

 

Hvor er det godt at høre Luna er kommet hjem. Jeg håber I begge kommer imorgen. Jeg blev helt nervøs, da du ikke kom idag. Nu skal det bare gå den rigtige vej for jer.

Jeg savnede dig jo som makker idag. Det er bare et helt fantastisk kursus. :banan:

Redigeret af Flaffy,Zozo,Luna
glemte noget.
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det godt at høre Luna er kommet hjem. Jeg håber I begge kommer imorgen. Jeg blev helt nervøs, da du ikke kom idag. Nu skal det bare gå den rigtige vej for jer.

Jeg savnede dig jo som makker idag. Det er bare et helt fantastisk kursus. :banan:

 

Jeg har fået lov at tage Luna med, så jeg kommer i morgen, så håber jeg at vi kan være makkere igen :-D

 

Det er et kanon godt kursus, og jeg er også ked af at jeg missede en dag, men mon ikke jeg kan indhente det i løbet af ugen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig update at få :-)

 

Egentlig er det lidt mærkeligt at man ( Jeg, i hvertfald ) kan gå og være så bekymret over en hund man dybest set ikke kender og have så ondt af en ejer som man dybest set heller ikke kender :-)

Det er som om HF bliver en lille erstatningsfamilie :-D

 

Jamen vi kender jo hinanden rigtig godt herinde, og nogen gange bedre end folk gør i det virkelige liv, da man nogen gange åbner lidt mere op over for folk herinde, det er nogen gange lettere når man ikke samtidig skal se dem i øjnene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Jeg stemmer også for..... BILLEDE :banan: BILLEDE :banan:

 

(Sorry :???: men det med den lalleglade smiley har jeg altså lært af Aslan´s mooooar )

 

Der kommer ingen billeder, Luna og jeg er isolerede her oppe oven på garagen, og jeg har ikke noget kamera. Så I må tro mig på mit ord når jeg siger at hun ligger her og putter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaa det var gode nyheder!!

Rigtig rigtig godt at høre at hun har det så meget bedre, har tænkt på jer hele dagen.

 

Hm, rå kylling? Er det måske fordi at den skal ligge på frys i 3 uger? Eller giver barfere ikke kylling :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaa det var gode nyheder!!

Rigtig rigtig godt at høre at hun har det så meget bedre, har tænkt på jer hele dagen.

 

Hm, rå kylling? Er det måske fordi at den skal ligge på frys i 3 uger? Eller giver barfere ikke kylling :confused:

 

En hund der er på barf har (så vidt jeg har fået oplyst) en anden ph værdi i mavesækken og kan derfor bedre håndtere råt kød, end en hund der normalt får tørfoder og så pludselig får råt kød. Så maven skal vænnes til det

Link til indlæg
Del på andre sites

En hund der er på barf har (så vidt jeg har fået oplyst) en anden ph værdi i mavesækken og kan derfor bedre håndtere råt kød, end en hund der normalt får tørfoder og så pludselig får råt kød. Så maven skal vænnes til det

 

Ok... det giver mening på flere måder, der er før en som har sagt til mig at hundens mave skal vænnes til rå kylling.

 

Men ja - ud med kyllinger, og hav en rigtig dejlig aften med din hund i skødet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde har før været barfet i et par år. Nu får de hjemmelavet, men får en kyllingevinge ca. 1 gang pr uge og 1 x kallun pr uge. Men måske er det nok til at holde maven til det rå.;-)

 

Eller også er der forskel på hvor sarte hundemaver er, Baldur har som sagt aldrig haft problemer med at spise rå kylling. Eller måske er det hendes unge alder der gør at hun ikke er så modstandsdygtig endnu?

 

Jeg ved det ikke, men alligevel holder jeg på at det er sidste gang at mine hunde får rå kylling, for det var da godt nok en skræmmende og dyr oplevelse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller også er der forskel på hvor sarte hundemaver er, Baldur har som sagt aldrig haft problemer med at spise rå kylling. Eller måske er det hendes unge alder der gør at hun ikke er så modstandsdygtig endnu?

 

Jeg ved det ikke, men alligevel holder jeg på at det er sidste gang at mine hunde får rå kylling, for det var da godt nok en skræmmende og dyr oplevelse...

 

 

Ja, det kan jeg godt forstå :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...