Hop til indhold

Så er det Noomi der skal krydses fingre for


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det kan jo være at du kan nå det. Jeg skal aflevere hende kl. 10.00 og inden de bliver færdige så... Puh, jeg spår en laaaaaang dag i morgen a075.gif

 

 

Joe, men så er hun da også færdig ved 12:30 tiden.

 

Hvis det er ligesom nede ved vores dr dyr, så aflevere man hudnen imellem 30-60 min før operationen. Og den tager vel ikke mere end 1½ time :shock:

 

 

Men, frygt ej, hvis jeg kan så........

 

"ill be there for you"

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 188
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Joe, men så er hun da også færdig ved 12:30 tiden.

 

Hvis det er ligesom nede ved vores dr dyr, så aflevere man hudnen imellem 30-60 min før operationen. Og den tager vel ikke mere end 1½ time :shock:

 

 

Men, frygt ej, hvis jeg kan så........

 

"ill be there for you"

 

:kys: Jeg håber at du har ret!! Men så skal hun jo også lige vågne og sådan.. Jeg ved ikke, vi må se :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels lille pus :( (ja, jer begge to). :ae: Men du har jo overvejet at få det gjort og trasket rundt i for og imod. Nu løser det sig helt af sig selv og det er måske meget godt, trods alt. Det er jo ikke en nem beslutning at træffe.

 

Er sikker på at det vil gå godt og at Noomi hurtigt er på benene, så du igen kan rive hår ud af hovedbunden. :lol: Vi krydser fingre og tæer :x2: her hos os, og venter i spænding på at høre nyt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels lille pus :( (ja, jer begge to). :ae: Men du har jo overvejet at få det gjort og trasket rundt i for og imod. Nu løser det sig helt af sig selv og det er måske meget godt, trods alt. Det er jo ikke en nem beslutning at træffe.

 

Er sikker på at det vil gå godt og at Noomi hurtigt er på benene, så du igen kan rive hår ud af hovedbunden. :lol: Vi krydser fingre og tæer :x2: her hos os, og venter i spænding på at høre nyt.

 

Du har ret og det er også her i løbet af dagen/aftenen lykkedes mig at forlige mig med tanken :genert: Jeg håber bare at selve operationen går som det skal og at hun slipper for kedelige bieffekter. Væk skal den, så må vi tage det som det kommer. Zaz-zaz har jo ret i, at det trods alt ikke er verdens undergang :genert: Heldigvis har Noomi fået det bedre her i løbet af aftenen, så det hjælper jo også lidt på at være mere fortrøstningsfuld når hun ikke er rigtig skidt når hun bliver lagt under kniven :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret og det er også her i løbet af dagen/aftenen lykkedes mig at forlige mig med tanken :genert: Jeg håber bare at selve operationen går som det skal og at hun slipper for kedelige bieffekter. Væk skal den, så må vi tage det som det kommer. Zaz-zaz har jo ret i, at det trods alt ikke er verdens undergang :genert: Heldigvis har Noomi fået det bedre her i løbet af aftenen, så det hjælper jo også lidt på at være mere fortrøstningsfuld når hun ikke er rigtig skidt når hun bliver lagt under kniven :genert:

 

Dejligt at høre. :-D Og så må I vist hellere gå i seng, så I kan være udhvilede til imorgen. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Du har ret, det er i dag :shock: Tror du, hvis jeg bliver oppe hele natten, at jeg så kan sove gennem det hele og først vågne når hun skal hentes igen?? :hmm::genert::oops:

 

Det er nok bedre at være årvågen og udhvilet. så ind og se dyner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

nej hvor gør det ondt og høre, men jeg krydser alt hvad der krydses kan for hende. Men kan godt forstå du er bange, men de er jo så dygtige så det skal nok komme til og gå rigtig fint :ae: og herfra en masse rigtig positive tanker til jer to:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...