Hop til indhold

Så er det Noomi der skal krydses fingre for


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 188
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det lyder godt, at alt er gået som det skal.

 

Liva blev jo steriliseret i august (godt nok ikke akut) og hun var "klar" allerede næste dag. Damen var absolut ikke helt enig i dyrlægens ordrer om at tage den med ro, så såret ikke sprang op.

 

Vi fik både smertestillende og antibiotika med hjem til en 5-6 dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme igen :banan: :klap: Alt er gået rigtig fint og Noomi har nu indtaget sofaen og får en velfortjent lur og ligger med hovedet på mit lår mens hun grynter lidt engang imellem :lun: Vi har fået smertestillende til 4 dage og antibiotika til 6 dage. Og nu er hun smuk igen, for hun har også fået fjernet sin grimme vorte :5up:

 

Tusind tak for jeres søde beskeder og opbakning, det har været rigtig dejligt!!!! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme igen :banan: :klap: Alt er gået rigtig fint og Noomi har nu indtaget sofaen og får en velfortjent lur og ligger med hovedet på mit lår mens hun grynter lidt engang imellem :lun: Vi har fået smertestillende til 4 dage og antibiotika til 6 dage. Og nu er hun smuk igen, for hun har også fået fjernet sin grimme vorte :5up:

 

Tusind tak for jeres søde beskeder og opbakning, det har været rigtig dejligt!!!! :kys:

 

 

Så kom der nogegodt ud af alt det her, vorten er væk :blink: (og noomi kan ikke få livmoderbetændelie igen!). Det må være dejligt at få hende hjem igen, og jeg syntes virkelig vi fortjener nogle grogybilleder, når hun er komme lidt mere til sig selv :slem::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt hun er hjemme igen. Så sover hun nok godt resten af dagen:-)

 

Æv, mit første forsøg på at svare dig forsvandt, så jeg prøver lige igen:

 

Jeg tror at du har ret i at hun sover resten af dagen :lol: Engang imellem rejser hun sig op i siddende stilling, har totalt sovekammerøjne og ser sådan lidt sur/ked ud. Men ikke ret længe, så grynter hun lidt og lægger sig ned og sover videre :mrgreen:

 

Edit: Nå og det lå der så alligevel... :confused: Jeg synes at HF driller mig lige nu :evil: Men skidt pyt, nu ka' jeg ta' det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom der nogegodt ud af alt det her, vorten er væk :blink: (og noomi kan ikke få livmoderbetændelie igen!). Det må være dejligt at få hende hjem igen, og jeg syntes virkelig vi fortjener nogle grogybilleder, når hun er komme lidt mere til sig selv :slem::blink:

 

Jeg tog faktisk et af hende lige da vi kom hjem, men jeg fik den forkerte ledning med over til bordet og nu nænner jeg ikke at flytte mig :oops: Hun er MEGET kontaktsøgende lige nu, så du må altså lige væbne dig lidt med tålmodighed :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tog faktisk et af hende lige da vi kom hjem, men jeg fik den forkerte ledning med over til bordet og nu nænner jeg ikke at flytte mig :oops: Hun er MEGET kontaktsøgende lige nu, så du må altså lige væbne dig lidt med tålmodighed :engel:

 

 

Jeg skrev jo også NÅR :blink:

 

I dag tager vi hensyn til noomi tøsen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du siger bare til når I er klar, så kommer I bare - så bager jeg MASSER af kage (en stoooor én!) og sørger for kaffe :engel:

 

Ved jo ikke hvornår Noomi er på toppen igen hvis alt går vel? Har slet ikke forstand på sådan noget operations-noget :genert:

 

Nams :mums: Dejligt at du er så godt et menneske at der kan vristes medlidenhedskage ud af dig selv når det ER gået godt :mrgreen:

 

Hun skal holdes i ro i 2-3 uger :shock: Det bliver nok svært :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skrev jo også NÅR :blink:

 

I dag tager vi hensyn til noomi tøsen :hjerte:

 

Nårh ja, men din tålmodighed plejer ikke at række ret langt når det kommer til billeder :blink: :mrgreen:

 

Ja, vi lader hende styre slagets gang, men hun har faktisk flyttet sig lidt nu, så jeg ser lige om jeg kan finde det rigtige kabel... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi vel hjemkommet fra Dr.Dyr :mrgreen: Den oppustelige ring faldt dog af da hun hoppede op i sofaen, så hun har fået lov til at slippe indtil hun vågner mere op og begynder at pille i såret :rolleyes: Hun var nu mildest talt heller ikke særlig begejstret for at have den på :lol:

 

Luna havde hverken badering, bodystocking eller skærm på. Men hun rørte heller ikke såret overhovedet i de 10 dage til stingene blev taget. Skal hun holdes i ro i 2-3 uger? Det lyder da vildt.. Luna skulle bare holdes i ro til stingene blev taget..

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna havde hverken badering, bodystocking eller skærm på. Men hun rørte heller ikke såret overhovedet i de 10 dage til stingene blev taget. Skal hun holdes i ro i 2-3 uger? Det lyder da vildt.. Luna skulle bare holdes i ro til stingene blev taget..

 

Nårh, ja, jeg kunne selvfølgelig se om jeg kunne finde et eller andet at give hende på i stedet for den møg irriterende badering og alternativt skærm hvis baderingen ikke virker :5up:

 

Han sagde 2-3 uger, men vi skulle se på det når hun skal have fjernet sting. Forhåbentlig nøjes vi med de 2 uger :shock: Men hellere en uge for meget end en for lidt, trods alt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...