Hop til indhold

Så er det Noomi der skal krydses fingre for


Nollike
 Share

Recommended Posts

En positiv update herfra :banan::

 

Noomi har det godt i dag :klap: Hun har kunnet nøjes med sin T-shirt i nat og forsøger hverken at få den af eller at skubbe den til side for at komme til såret :5up: hun nusser bare rundt med den på som om det er det mest naturlige i verden :lol: Det eneste hun koncentrerer sig om er den bare plet på hendes forben hvor hun har haft et venflon siddende. Det er så tilgengæld også genstand for en del opmærksomhed... :???:

 

Hun har fået sine piller her til morgen/formiddag og de gled fint ned. Det samme gjorde hendes mad blandet op i A38 og makrel i tomat :mrgreen:

 

Hun lader ikke til at have voldsomt ondt. Hun går lidt langsommere end hun plejer og er lidt mere stille, men ellers er hun fit for fight :5up: Hun er interesseret i omgivelserne omkring hende og kunne endda tage en pind i munden og lave et par rejehop på morgenturen :lun:

 

Så alt i alt så går det helt som det skal :klap:Men hun bliver også nødt til at blive helt ok, for vi kan ikke undvære hende!!! Min far var helt knust forleden da hun ikke kunne rejse bagkroppen op, han var sikker på at jeg ikke ville få hende med hjem fra dyrlægen og grunden til at han kom herop kort efter at jeg havde ringet til ham og sagt at det ikke var så godt med Noomi, var at han ville sige farvel til hende :megaked: Så det var godt at det "kun" var underlivet den var gal med. :klap:

 

Noomi fik i øvrigt taget et røntgenbillede af hofterne i går inden operationen og de ser fine ud. Umiddelbart ville dyrlægen bedømme dem som B-hofter fordi lårbenshovedet er en anelse fladt, men rigtig fine hofter, så det behøver jeg heller ikke at bekymre mig om :banan:

 

Så jo, det går rigtig godt her os os i dag!!!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 188
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og så lige en stor tak til jer allesammen for at være her og lægge "skuldre" til og komme med trøst og gode råd!!! :kys: Det er helt utroligt så meget det hjælper at kunne komme herind og komme af med sine frustrationer og bekymringer og vide, at der altid er nogen online som er klar til at være der!! Folk som ikke har prøvet det, kan nok ikke sætte sig ind i, hvor meget det betyder, at selv mennesker man faktisk aldrig har mødt, bekymrer sig om ens hund og nærmest altid er til at få fat i, når man bliver urolig :lun:

 

Så et stort kys på kinden til jer alle fra mig og (Auto)Noomi :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at Noomi er hjemme igen og har det godt, efter omstændighederne. :-D

 

Synes også at 2-3 uger er længe at du er blevet bedt om at holde hende i ro men I må jo se hvordan hun virker når stingene skal fjernes. De fleste hundeejere oplever dog at hunden er fuldstændig som den plejer at være efter bare et par dage.

 

Held og lykke med hende og god bedring. :vinken:

 

Det er fordi hun jo er blevet syet indvendig, hun er faktisk syet i 3 lag, så de er selvfølgelig bange for at det springer op, hvis hun knokler for meget rundt (og det kunne man jo godt mistænke hende for at gøre :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

En positiv update herfra :banan::

 

Noomi har det godt i dag :klap: Hun har kunnet nøjes med sin T-shirt i nat og forsøger hverken at få den af eller at skubbe den til side for at komme til såret :5up: hun nusser bare rundt med den på som om det er det mest naturlige i verden :lol: Det eneste hun koncentrerer sig om er den bare plet på hendes forben hvor hun har haft et venflon siddende. Det er så tilgengæld også genstand for en del opmærksomhed... :???:

 

Hun har fået sine piller her til morgen/formiddag og de gled fint ned. Det samme gjorde hendes mad blandet op i A38 og makrel i tomat :mrgreen:

 

Hun lader ikke til at have voldsomt ondt. Hun går lidt langsommere end hun plejer og er lidt mere stille, men ellers er hun fit for fight :5up: Hun er interesseret i omgivelserne omkring hende og kunne endda tage en pind i munden og lave et par rejehop på morgenturen :lun:

 

Så alt i alt så går det helt som det skal :klap:Men hun bliver også nødt til at blive helt ok, for vi kan ikke undvære hende!!! Min far var helt knust forleden da hun ikke kunne rejse bagkroppen op, han var sikker på at jeg ikke ville få hende med hjem fra dyrlægen og grunden til at han kom herop kort efter at jeg havde ringet til ham og sagt at det ikke var så godt med Noomi, var at han ville sige farvel til hende :megaked: Så det var godt at det "kun" var underlivet den var gal med. :klap:

 

Noomi fik i øvrigt taget et røntgenbillede af hofterne i går inden operationen og de ser fine ud. Umiddelbart ville dyrlægen bedømme dem som B-hofter fordi lårbenshovedet er en anelse fladt, men rigtig fine hofter, så det behøver jeg heller ikke at bekymre mig om :banan:

 

Så jo, det går rigtig godt her os os i dag!!!! :klap:

 

Ai, hvor er det da bare godt at høre :klap2: Lille Noomi er jo snart Autonoomi i fuld vigør igen :klovn:

 

Og stakkels din far da, at han har været sådan helt ude af den :ae: Men det er der jo ikke noget at sige til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig dejlig opdatering :banan:

 

Glæder mig til du skriver, at hun nu er begyndt at fælde træer igen :blink:

 

Det tror jeg faktisk at hun ville hvis hun fik lov :mrgreen: Hun har i hvert fald ikke helt styr på hvad der er go og hvad der er no go i øjeblikket :lol: Vi var lige ovre ved hendes legeveninde for at låne et "dækken" som kan sættes omvendt på så det dækker for såret og da hoppede hun rundt og gøede for at få veninden ud og lege :lol: Skøre skid altså :stupid: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg faktisk at hun ville hvis hun fik lov :mrgreen: Hun har i hvert fald ikke helt styr på hvad der er go og hvad der er no go i øjeblikket :lol: Vi var lige ovre ved hendes legeveninde for at låne et "dækken" som kan sættes omvendt på så det dækker for såret og da hoppede hun rundt og gøede for at få veninden ud og lege :lol: Skøre skid altså :stupid: :lun:

 

Hehe.. jeg så du skrev at hun hoppede op i sofaen. Det skal du nok også lige være obs på, her de første dage.. Medmindre din sofa er meget lav:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...