Hop til indhold

Cleo også syg igen


Dinah
 Share

Recommended Posts

Så er vi også på den igen:cry:

 

Cleo er over længere og længere tid begyndt at tisse flere og flere gange på gåture. I tirsdags begyndte hun at tisse indenfor, men slog det lidt hen med, at det nok var stress, da de to store nu var kommet hjem fra ferie og lidt mere liv i huset.

 

I aftes tissede hun på det hvide flisegulv og der var urinen tydelig rød. I aftes knurrede og hapsede hun efter min datter på 10, da hun bare kom og stod ved siden af mig og Cleo, som sad i sofa:shock:

 

Så jeg må vist hellere fange en urinprøve og ringe til dyrlægen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

ja for søren rigtig god bedring, og rigtig god ide og tage en urinprøve, for mig lyder det som blærebetændelse, det har min lille vuffer også haft. Men endnu engang rigtig god bedring:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har hun småtisset konstant siden tirsdag morgen:evil: men vil hun overhovedet tisse idag, når man skal fiske en urinprøve? næ da - nu må hun endda gerne tisse indenfor, så jeg kan suge den op i en lille bøtte, men nej:damn:

 

Sådan er det bare. Det er ligesom hvis man har et adfærdsproblem, den bedste måde at få det til at gå over på, er ved at finde videokameraet frem og være klar til at filme det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...