Hop til indhold

Orm! Og klikkende hofter...


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Aaaaaslan?? Nu sidder Anders og siger "har hun svaret? har hun ikke svaret endnu?" :lol:

 

Co-afhængig mand..... :mrgreen:

 

 

 

Altså, gåtur og bad inden HF :mrgreen:

 

 

Nej vi fik det ikke tjekket, for som sagt så varede det ikke særlig lang tid, og har hørt om flere der er i en knække fase. Men jeg har hørt om den oste-sygdom, og er det den, skal der behandles.

 

 

 

Jeg syntes at erindre at Peros mor har skrevet om det på et tidspunkt, men jeg er ikke sikker (det er lang tid siden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, gåtur og bad inden HF :mrgreen:

 

 

Nej vi fik det ikke tjekket, for som sagt så varede det ikke særlig lang tid, og har hørt om flere der er i en knække fase. Men jeg har hørt om den oste-sygdom, og er det den, skal der behandles.

 

 

 

Jeg syntes at erindre at Peros mor har skrevet om det på et tidspunkt, men jeg er ikke sikker (det er lang tid siden)

 

Tak :blink: Det skal jeg sige videre! ....oste sygdom :lol: Vil jeg gøre en dyd ud af at kalde det på Kbh Dyrehospital på mandag!

"Ja, goddag, vi har tid hos blabla, det drejer sig om en ostesygdom!" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Ja vores hunde fejler noget blåskimmel relateret" :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Jamen held og lykke med blåskimmlen, bare det ikke bliver til en Gamle Ole :badr::lol::lol::lol:

 

Og med hensyn til hofterne, så ved vi jo ikke og de virkelig har fået deres hund HD fotograferet 3 gange, men det plejer man bare ikke, så jeg må indrømme at jeg tvivler på det.

 

Men selvfølgelig skal det nok gå det hele :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...