Hop til indhold

Hundepasser, Odense S søges!


Gæst Potemis
 Share

Recommended Posts

Gæst Potemis

Jeg kunne ikke lige hitte ud af hvor jeg skulle lægge den her tråd.. Så nu ligger den her og så må den gerne flyttes hvis der er et bedre sted...

 

Sagen er den at jeg søger en hundepasser til lille Cookie. Det er de næste 3 onsdage fra ca. 12-13 til 17.30 eller 19.30.

Måske, kommer der et par ekstra dage på, jeg er i praktik ligenu og de ændrer tit planer..

Jeg har oprettet mig på hundesitter.dk og skrevet til et par stykker, men kender DU et venligt menneske der kunne tænke sig at passe en lille hund på det tidspunkt, så skriv endelig!!

Det skal helst være i Odense S eller omegn, da jeg ikke har mulighed for at bringe hende, men jeg kan hente hende når jeg har fri, eller man kan vælge at passe i mit hjem. (Så hvis du kender en hundeglad teen der har brug for en pause fra mor og far, er de også velkomne!!)

 

Min eks har passet hende i onsdags, men da han rent ud sagt opfører sig som det værste svin overfor mig, har jeg besluttet at cutte alt kontakt, og derfor er jeg havnet i den her situation. Hjælp!

 

Jeg kan ikke give meget i løn, jeg tænkte på 50 kr pr. gang.. Hun er så sød og kærlig og elsker at både putte i lænestolen og gå lange ture. Det kan sagtens også bare være en der vil sidde og lave lektier eller sådan noget og bare holde hende med selskab..

Kontakt mig herinde, evt. på PB så får du mit nummer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tråden må gerne slettes, jeg har fundet en dejlig sød hundepasser, som endda også tilbød at passe min lille babyhund hvis jeg vil i byen en aften!! :banan::banan::banan::banan::banan:

 

Så nu kan jeg gøre det her :vinken: til Jakob! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...