Hop til indhold

Forbrydelsen?


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad er det nu for noget med ham Bilal :hmm:

 

Han er perker - hm, er ikke tilfreds med at han kom i spil nu, den skyldige bliver garanteret først mistænkt 5 minutter før serien slutter.

 

 

 

:5up::5up: Lige i et split sekund overvejede jeg konen, og at hun KUN havde sex med søgaard som er så grim at man ikke gider have sex med ham, for at han skulle tro hun var uskyldig, men så blev ham Bilal så ondskabsfuld i ansigtet, og så rør den teori :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up::5up: Lige i et split sekund overvejede jeg konen, og at hun KUN havde sex med søgaard som er så grim at man ikke gider have sex med ham, for at han skulle tro hun var uskyldig, men så blev ham Bilal så ondskabsfuld i ansigtet, og så rør den teori :mrgreen:

 

Tror mere og mere på Bilal, men der er andre der også ved noget.

Hvorfor lå Per K. Møllers hundetegn i den ovn sammen med skeletterne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, jeg glæder mig også meget. Hvem tror du morderen er?

 

Aner det ikke :cry: Ham der øhhh (argh, jeg er jo navnemongol :damn:) øhh Halal? :genert: han kunne godt være et bud, men så tror jeg bare ikke at de ville have draget ham ind sidst... Det er svært! Tilgengæld så er jeg rigtig spændt på at få forklaringen på at Strange blev kaldt Perk, for jeg tror absolut ikke at han har slået dem ihjel :hmm:

 

Hvad tror du?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Jeg tror det er Strange... der MÅ være en årsag til at han fliter med den TOP-KEDELIGE og charmeforladte Lund....:roll:

 

Men tror han er sendt derned af den tidligere justitsminister der har fået ordren af statsministeren.... men hvorfor ved jeg ikke..

 

Men det er godt nok spændende, jeg er helt sikkert klar med kaffen foan fjerneren kl. 20!!:slem:

 

 

www.skøde-hunden.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå kom så med jeres endelige bud. Hvem er indblandet i mordene? Jeg gætter på følgende:

 

Obersten og Carsten Plough. Men jeg tror ikke det er nogen af dem har gjort det selv, jeg ved dog ikke helt hvem det så skulle være, måske Bilal.

 

Jeg tror også Oberste og Plough ved et eller andet og måske også statsministeren. et bud på morderen må blive Bilal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...