Hop til indhold

Forbrydelsen?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Hårh hvor vildt at det var Strange :shock::shock: Og lidt ærgerligt at Lund klarede den, nu syntes jeg ellers lige at den havde en anderledes slutning :mrgreen:

 

 

Total vildt

 

 

og så hurra for løst krudt!

 

 

 

PS: aslan og jeg vil aldrig være hendes partner, for de dør altid!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror det er Strange... der MÅ være en årsag til at han fliter med den TOP-KEDELIGE og charmeforladte Lund....:roll:

 

Men tror han er sendt derned af den tidligere justitsminister der har fået ordren af statsministeren.... men hvorfor ved jeg ikke..

 

Men det er godt nok spændende, jeg er helt sikkert klar med kaffen foan fjerneren kl. 20!!:slem:

 

 

 

Ej, det mener du da ikke (altså det med Lund)! Hun brænder for sagen, og folk der brænder for noget er da aldrig kedelige. Hun ser da heller ikke værst ud iklædt Sofie Gråbøls kønne ansigt!

 

Jeg synes, at slutningen var god, og alt i alt var jeg mere begejstret for 2'eren end 1'eren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er Strange... der MÅ være en årsag til at han fliter med den TOP-KEDELIGE og charmeforladte Lund....:roll:

 

Men tror han er sendt derned af den tidligere justitsminister der har fået ordren af statsministeren.... men hvorfor ved jeg ikke..

 

Men det er godt nok spændende, jeg er helt sikkert klar med kaffen foan fjerneren kl. 20!!:slem:

 

 

www.skøde-hunden.dk

 

 

Godt gættet :5up: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...