Hop til indhold

Ting man kan lave med en balje


Amocca
 Share

Recommended Posts

Det er ikke sikkert du har brug for den mere, men jeg lavede denne her som jeg lovede :-D

 

Balje.wmv from Lonny on Motionbox

 

Super :5up: Jo, jeg kan altid bruge noget inspiration :blink:

 

 

Eiii så får du hende til at sidde plads sådan... Hvor er det bare smart! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :5up: Jo, jeg kan altid bruge noget inspiration :blink:

 

 

Eiii så får du hende til at sidde plads sådan... Hvor er det bare smart! :mrgreen:

 

Ja, lige så snart hun kan øvelsen på baljen, og har lært at det gælder om at hun støder sin skulder i mod mit ben, så fjerner vi baljen, og så er pladsen der nærmest af sig selv :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

er der ikke nok nogen der vil komme og holde mig fast :roll:

 

Vi har fået lektier for til rallytræning... Hundene skal kunne elefantøvelsen til næste gang... De der aldrig havde set baljen før skal blot kunne flytte sig en smule...

 

De der har set baljen før (Karla) skal kunne gå rundt om den uden støtte. Karla kan gå hele vejen rundt begge vej - men ikke uden støtte... og det er åbenbart umuligt for mig at stå stille :stupid:

 

Er der en der er sød og komme og sømme mine fødder fast til jorden eller holde fast i mig eller et eller andet... :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...