Hop til indhold

Forslag til nyt foder


Gæst meta
 Share

Recommended Posts

Uha, det lyder jo næsten for godt til at være sandt! Tak for tip :vuf:

 

Nogen der ved hvor det fås her i Århus-området, så man ikke skal rundt til samtlige dyrlæger for at finde det..? :mrgreen:

 

Det var så lidt.

 

Jeg har ikke indtrykket af at det er et special-produkt, så jeg tror da at din dyrlæge har det, man skal bare spørge efter det, da det ikke ligger fremme. Men det er i håndkøb.

 

Det fåes i flere forskellige størrelser, men det kan bedst betale sig at købe den store sprøjte med 30 ml. til 130 kr. , så har man til flere "tilfælde" eller hvis man vil give det over en længere periode støttende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt.

 

Jeg har ikke indtrykket af at det er et special-produkt, så jeg tror da at din dyrlæge har det, man skal bare spørge efter det, da det ikke ligger fremme. Men det er i håndkøb.

 

Det fåes i flere forskellige størrelser, men det kan bedst betale sig at købe den store sprøjte med 30 ml. til 130 kr. , så har man til flere "tilfælde" eller hvis man vil give det over en længere periode støttende.

 

Lyder meget som ZooLac, men den virker lige til at være en tand mere effektiv, så den skal jeg helt sikkert prøve til Mio :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg endte med at købe en sæk Hills Natures Best til hvalpe. Det går rigtig godt på det foder. Afføringen er fast og prutterne færre. Krydser fingre for at det holder. De andre gange jeg har skiftet foder er det også som regel gået godt i begyndelsen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...