Hop til indhold

Et billede der siger mere end tusind ord


Adele
 Share

Recommended Posts

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror det må blive det her, det viser hvordan vi alle helst vil tilbringe en lørdag aften (eller hvilken som helst dag) :-D

 

3935603639_54738792a5.jpg

 

Jeg tror at Luna er den eneste der måske er lidt utilfreds, hun kunne godt tænke sig at der havde været bedre plads til hende også, men det har hun efterfølgende fundet en løsning på, så nu ligger hun på ryglænet med hovedet på min skulder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det må blive det her, det viser hvordan vi alle helst vil tilbringe en lørdag aften (eller hvilken som helst dag) :-D

 

3935603639_54738792a5.jpg

 

Jeg tror at Luna er den eneste der måske er lidt utilfreds, hun kunne godt tænke sig at der havde været bedre plads til hende også, men det har hun efterfølgende fundet en løsning på, så nu ligger hun på ryglænet med hovedet på min skulder :lun:

og manden sidder hvor? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Passer ikke-for med alle de penge Lonny bruger - er han på arbejde:engel::blink:

ej- havde bare brug for lidt pjat herinde :mrgreen:

 

Jamen det er han også for det meste, og da hundene er vanedyr, så er de jo ret ligeglade med at han er der en gang imellem, de har jo imellem tiden besluttet sig for hvor der er bedst at ligge, og det er hos mor :blink:

 

Så nogen gange, så er det altså kvantitet det drejer sig om :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo helt umuligt at udvælge et billed....

 

Men et af dem der betyder en del for mig og stadig hænger på væggen er dette her.

 

Det er fra samme serie, hvor jeg var så heldig at vinde "årets hundefoto", dette billed var også sendt ind.

 

Her er det bare Fie igang med det hun elsker, nemlig vand og apport ;-)

 

111.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo helt umuligt at udvælge et billed....

 

Men et af dem der betyder en del for mig og stadig hænger på væggen er dette her.

 

Det er fra samme serie, hvor jeg var så heldig at vinde "årets hundefoto", dette billed var også sendt ind.

 

Her er det bare Fie igang med det hun elsker, nemlig vand og apport ;-)

 

 

WOW et super super flot billede!! :-D Det ville jeg også have hængende på væggen. Det er super godt taget og hun udstråler bare hvor meget hun elsker vand og apport - det er SKØNT at se :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

WOW et super super flot billede!! :-D Det ville jeg også have hængende på væggen. Det er super godt taget og hun udstråler bare hvor meget hun elsker vand og apport - det er SKØNT at se :lun:

 

Hun er blevet rigtig glad for vand, men har ikke altid været det.

 

De første 2 år ville hun mere eller mindre slet ikke i, der soppede hun kun.

 

Så den dag ved bagsværd sø hvor hun endelig svømmede, blev der opført en jubeldans uden lige :mrgreen:

 

Nu vil hun så bare ikke op igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er jo helt umuligt at udvælge et billed....

 

Men et af dem der betyder en del for mig og stadig hænger på væggen er dette her.

 

Det er fra samme serie, hvor jeg var så heldig at vinde "årets hundefoto", dette billed var også sendt ind.

 

Her er det bare Fie igang med det hun elsker, nemlig vand og apport ;-)

 

111.jpg

 

 

Noget jeg altid ser på i fotos af dyr er øjnene.

 

Det der er rigtig dejligt at se her er Fies "indre blik", hvis man kan sige det sådan - hun er fuldt fokuseret på at bære den dummy og intet opkørthed.

 

Giver det mening?

 

Dejligt roligt blik som man ser hos hunde i balance

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...