Hop til indhold

Et billede der siger mere end tusind ord


Adele
 Share

Recommended Posts

Ups, er det en konkurrence? Skal nok fjerne dem igen så, det er bare så længe siden jeg har vist billeder af hende. Glemte at læse første indlæg. :engel:

 

 

Nej det er ikke en konkurrence :blink: :lol: men overskriften søde :engel:

 

Et billede der siger mere end tusind ord

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej det er ikke en konkurrence :blink: :lol: men overskriften søde :engel:

 

 

 

 

:mrgreen:

 

Går du med drømme om at blive politibetjent?? :mrgreen:

 

Synes forresten ikke at overskriften antyder at man kun må deltage med 1 billede, kun at billederne skal sige mere end 1000 ord. Et billede der siger mere end 1000 ord er jo en talemåde, mere end noget andet. Måske skulle vi så osse tælle om billederne rent faktisk siger MERE end 1000 ord, og ikke bare 990...:lol:

 

Men det er faktisk kun TS der kvalificeret kan udtale sig om det emne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tråden her er tænkt som en tråd, hvor du kan ligge et billede ind af din hund, som betyder noget særligt for dig. Måske et billede der virkelig viser din hunds personlighed, eller bare et billede, du godt kan lide.

Du må kun ligge ét billede ind per hund.

Du behøver ikke skrive noget, i dit indlæg.

 

Mit billede kommer, når jeg lige har besluttet hvilket jeg vil vælge. :-D

 

 

:engel:jaja ved godt jeg er duks :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen altså kan godt ske det bare er mig, men hvis folk ligger 5-10 billeder ind hver så blir det jo bare en almindelig billedetråd, og jeg er sikker på det ikke var det Adele ville med den her tråd.

Men få os til at finde ét bestemt billede der betyder rigtig meget for os :engel: :blink:

 

:5up:

 

Man skulle tro, at du kunne læse mine tanker

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen altså kan godt ske det bare er mig, men hvis folk ligger 5-10 billeder ind hver så blir det jo bare en almindelig billedetråd, og jeg er sikker på det ikke var det Adele ville med den her tråd.

Men få os til at finde ét bestemt billede der betyder rigtig meget for os :engel: :blink:

 

OK, men hvad så med os der har lagt billeder ind af flere hunde? Skal vi så slette alle undtagen ét eller hvad :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, men hvad så med os der har lagt billeder ind af flere hunde? Skal vi så slette alle undtagen ét eller hvad :confused:

 

Nej nej, det klarer vi nok. Som sagt, et billede per. hund :5up:Og du har jo trods alt mere end én hund.

(Og skulle der være sneget sig flere billeder ind af samme hund, så går det nok)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tuder bare jeg tænker på Akita... tror aldrig det holder op. Dejligt billede af jer to, kan godt forstå du savner ham :ae: :hjerte:

 

Nu er det jo også så nyt for dig :ae: Til februar er det 3 år siden Futte forlod mig, så efterhånden begynder det jo at være lidt pinligt :oops: Men jeg kan ikke gøre for det, han var mit livs lys og noget helt ganske særligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...