Hop til indhold

Fie skal også afsted idag


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har lige snakket kort med dyrlægen.

 

Der er heldigvis intet alvorligt af ledmus osv. derinde, som han tit finder på den race her

 

Men en ledkapsel driller og den er behandlet indenfra med kortison nu, den virkning holder i 3 uger, han håbede jeg kunne se virkningen indenfor en uge.

 

Hun er klipset sammen nu og på vej hjem og skal have snor på de næste 2-3 uger når hun luftes.

 

Det var lige en kort men meget glad update :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men en ledkapsel driller og den er behandlet indenfra med kortison nu, den virkning holder i 3 uger, han håbede jeg kunne se virkningen indenfor en uge.

 

 

Først, godt det var noget der kunne behandles :klap:

 

 

Hvad er kortison og hvad så om 3 uger når det ikke virker?

 

Har det så gjort hende rasK?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja altid rart med gode nyheder :-)

 

de gamle havde fået lov at se indgrebet via pcén og den ledkapsel/ledbånd var meget rød.

 

Han havde sagt man kunne sammenligne det lidt med en kronisk tennisalbue hos mennesker

Link til indlæg
Del på andre sites

Først, godt det var noget der kunne behandles :klap:

 

 

Hvad er kortison og hvad så om 3 uger når det ikke virker?

 

Har det så gjort hende rasK?

 

Han mente at kortison og ro skulle kunne afhjælpe det, men jeg skal lige give ham en update om 2-3 uger

Link til indlæg
Del på andre sites

åhhh hvor er hun bare sølle, hun kan dårligt gå :megaked: og ser ikke godt ud nu

 

Mine forældre fortalte at han viste, han havde været alt rundt med kikkerten og de røde lå ligesom ovenpå albuen og trådte kraftigt frem.

 

Nu ligger hun bare og klynker, som hun altid gør efter narkose, så gad vide hvor meget søvn jeg får inat

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-)

 

Kan se hun også har fået klippet negle dernede *G*

 

Han havde flere gange sagt hun var i meget flot form, så det er dejligt man ikke skal gå og spekulere over den albue mere.

 

Men det er sgu en ½ dyr "fornøjelse", så der er sendt en regning mere til sygeforsikringen

Link til indlæg
Del på andre sites

Underligt at vores hunde har været samme tur igennem i dag, men dejligt at begge fik gode diagnoser :banan:

 

Jeg fik afvide af Claus, at Ninja godt kunne være ekstra tørstig nu og skulle tisse mere, da blokaden gør, at hun udskiller flere affaldsstoffer og derfor drikker og tisser mere... Ved ikke om du fik samme besked?!

 

Hun synes bare at klipsen er vildt irriterende, men har accepteret at det er et no-go at klø i den... så sover hun bare istedet :-D

 

God bedring med Fie

(Hvad race er det nu hun er?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Underligt at vores hunde har været samme tur igennem i dag, men dejligt at begge fik gode diagnoser :banan:

 

Jeg fik afvide af Claus, at Ninja godt kunne være ekstra tørstig nu og skulle tisse mere, da blokaden gør, at hun udskiller flere affaldsstoffer og derfor drikker og tisser mere... Ved ikke om du fik samme besked?!

 

Hun synes bare at klipsen er vildt irriterende, men har accepteret at det er et no-go at klø i den... så sover hun bare istedet :-D

 

God bedring med Fie

(Hvad race er det nu hun er?)

 

Jeg kunne ikk få en hel fridag idag, så har fået beskeder over telefonen, det med at drikke, da har Fie været til vandskålen 5-6 gange idag og det er helt uhørt i forhold til normalen.

 

Hun lugter sjovt, så regnede med det var noget der skulle udskilles.

 

Hun har ikke vist interrese for de klips endnu, men hun er godt øm i benet og halter en del pt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå idag er sådan lidt lala, imorges ville hun stort set ikke støtte på benet og er mere halt end hun har været før....

 

Det går lidt bedre, når hun har været oppe lidt, så hun er nok stadig godt øm, efter de har "rodet" rundt derinde

 

Såret er ikke særligt stort

op.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille update.

 

Det cortison der er sprøjtet ind, der er vist lidt "bivirkninger", hun drikker utroligt meget og skal jo så også tisse en del...

 

Maven har så heller ikke været helt stabil

 

Derudover er hun sulten (troede ikke en lab kunne blive mere sulten), hun har her til aften gået i skraldeposen, noget hun aldrig har gjort før, og kom ligeså stolt med en chokoladekiks i munden, hun spyttede den dog ud, da hun blev bedt om at slippe.

 

Hun halter ikke meget mere, men der er stadig en smule og håber det er ømhed og de klips, der stadig driller lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Dejligt med en update, godt det går fremad!

 

Det er da heldigvis nogle overkommelige bivirkningen, omend det kan være irriterende ikke at have skraldespanden i fred :mrgreen:

 

Men håber hun snart er helt frisk igen - Uden bivirkninger!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...