Hop til indhold

November-billeder 2009 <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Breton-Jet
Og aå åbner man sin kuffert i Skotland og hvem ligger der? :lol: Karla troede åbenbart hun skulle med, da jeg pakkede kuffert.... eller også mente hun bare, at jeg ikke kunne tage nogen steder uden hendes pive-bamse :mrgreen:

 

Nuur! Hun kunne ikke bære at du skulle afsted og så skulle du have et lille ''minde'' med :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Luftetur hvor katten Joey fulgte med :-D [ATTACH]16482[/ATTACH]

 

Det gjorde vores katte også :lun::hjerte: de gik og prøvede at overtale os til at gå tilbage og fodre dem for de var altså mere sultne:fornaermet:

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange er det altså fantastisk med en Dumle når man kommer træt hjem :-D

 

[ATTACH]16492[/ATTACH]

 

 

 

Lige de sidste fra Dumle i bad også :mrgreen:

 

Adr! Det er jo rent:

[ATTACH]16493[/ATTACH]

 

Er vi snart færdige?

[ATTACH]16494[/ATTACH]

 

Endelig! Stik mig så et mudderhul!

[ATTACH]16495[/ATTACH]

Nåååååårh :hjerte: Og han snude på det sidste billede; :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og jeg har været på roadtrip :mrgreen:

 

Bedstevennen Jackpot er jo desværre flyttet, men nu hvor løbetid og rejsehalløj endelig var overstået måtte vi jo op og se hvor han nu boede.... Det var jo desværre et ganske skrækkeligt vejr, så kunne nærmest ikke tage billeder på turen :evil:

 

Men gensynsglæden var enorm :lun: det var lige til at blive varm om hjertet af...

 

Lidt billeder...

 

1. Jackpot sidder i vindueskarmen - hans yndlingsudkigspost

2. Karla sidder på en barstol ved køkkenbordet :mrgreen:

3. Vi er på vej hjem og har fået McDonalds drive-in mad. Karla fik den sidste nugget i kassen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Nogle gange er det altså fantastisk med en Dumle når man kommer træt hjem :-D

 

[ATTACH]16492[/ATTACH]

 

 

 

Lige de sidste fra Dumle i bad også :mrgreen:

 

Adr! Det er jo rent:

[ATTACH]16493[/ATTACH]

 

Er vi snart færdige?

[ATTACH]16494[/ATTACH]

 

Endelig! Stik mig så et mudderhul!

[ATTACH]16495[/ATTACH]

 

Nåååååårh, så søte. Jeg KAN altså ikke styre mig med røde cockere, de ER så ... *suk*. Nulle-nulle-nusse-pus til Dumle. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Og aå åbner man sin kuffert i Skotland og hvem ligger der? :lol: Karla troede åbenbart hun skulle med, da jeg pakkede kuffert.... eller også mente hun bare, at jeg ikke kunne tage nogen steder uden hendes pive-bamse :mrgreen:

 

Hahahahaha, nåååårh. Hvor er det sjaw og sødt. Kvinder skal da også altid pakke aaaalt for meget med :lol:.

 

Charlie er ikke så dygtig - han er mere keen på at pakke ens tasker UD, hvis jeg smider en på gulvet, så står han på hovedet i den og hiver tingene op - det ku jo være, der var en bakke leverpostej et sted. Eller en bamse, mor havde købt med hjem. Man ved det ikke, så man må hellere tjekke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
tror nu nærmere hun troede hun skulle med, hun er kendt for selv at pakke taske når vi skal nogen steder, så jeg altid kan hive en 3-4 bolde og en 7-8 tyggepinde op af tasken, som jeg ikke har pakket :mrgreen:

 

Hihi oku:blink::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gjorde vores katte også :lun::hjerte: de gik og prøvede at overtale os til at gå tilbage og fodre dem for de var altså mere sultne:fornaermet:

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

Katten elsker at gå tur, men det får han kun lov til når vi er i sommerhuset, det går ikke derhjemme , hvor vi bor ved en meget trafikeret vej. Så han nyder det heroppe hvor han klatrer i alle træer og render ind i samtlige haver, og han følger os hele vejen rundt på diverse stier. :-) og så snart vi er hjemme laver han i kattebakken ?? underlig kat :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange er det altså fantastisk med en Dumle når man kommer træt hjem :-D

 

[ATTACH]16492[/ATTACH]

 

 

 

Lige de sidste fra Dumle i bad også :mrgreen:

 

Adr! Det er jo rent:

[ATTACH]16493[/ATTACH]

 

Er vi snart færdige?

[ATTACH]16494[/ATTACH]

 

Endelig! Stik mig så et mudderhul!

[ATTACH]16495[/ATTACH]

 

Total elvis læbe :banan:

 

Og så er i søde når i putter:lun:

 

 

 

 

 

, jeg ville have givet karma (når man tænker på at han ikke gad det ENGANG) men din kvote er brugt op for i dag :mrgreen:

 

Haha, ja det er helt klart en Elvis læbe. Svea laver den så tit! Især når vi træner... Tror det er et udtryk for at hun tænker - selvom hun ser smådum ud når hun laver den :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til formiddag kom min mor forbi og gav mig zoneterapi. Hun syntes, at det var så sødt, som Lumi og Tyson puttede hos mig imens, at hun flere gange måtte stoppe for at tage billeder. :blink:

 

[ATTACH]16576[/ATTACH]

 

[ATTACH]16577[/ATTACH]

 

[ATTACH]16578[/ATTACH]

 

Tyson vil allerhelst ligge mellem mine ben, når jeg får zoneterapi - så er han jo lige i centrum mellem min mor og mig. :mrgreen: Min mor vil dog helst ikke have ham liggende der, da det er generende for hendes arbejde. Han fik dog sneget sig til at lægge sig der et par gange, og jeg fik lige snuppet et par billeder, inden han blev verfet væk. :lol:

 

[ATTACH]16579[/ATTACH]

 

[ATTACH]16580[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...