Hop til indhold

En Hjerneblødning?


Gæst Magnus
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvordan det går med din Berner? Lever han endnu?

 

Jeg er bange for, at min lille Jack Russel er blevet ramt af en hjerneblødning i sidste uge. Pludselig er det som om hun ikke ser rigtigt, går ind i ting, og faldt ned af en trappe i fredags. Var til dyrlægen, og afventer svar fra en blodprøve i dag. Hele weekenden har hun vandret rundt og rundt i stuen... og kun højre rundt.

 

Men i morges stod hun selv op, og virkede mere frisk. Gik også i et god tempo på en lille morgen gå-tur. Det meste af formiddagen har hun sovet.

 

Egentlig er jeg vældig afklaret. Hun har altid været en hund med mega gang i, og hun skal ikke bare side og mimre i et hjørne for min skyld :cry: Men.... det er som om det er bedre i dag. Jeg er i syv sind. Og sidder på nåle og venter på dyrlægens opkald.....

 

Kom endelig med de god erfaringer.....

 

Helle

 

Hej!

Trist at høre med din hund! Håber hun snart bliver helt frisk igen!

Min Berner Sennen lever stadig, og har det godt.

Den har desværre bare lige fået noget tegn på kræft.. Nogle bylder af en art. Så den skal have nogle piller hverdag resten af dens liv.

Bedste hilsner

Magnus.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Baileymusen

Hej med Jer

 

Vil bare lige fortælle, at min lille Bailey mus har det godt igen. Blodprøven viste desværre, at hendes lever ikke har det godt mere. Den er forstørret, og levertallene er alt for høje. Så hun får nu naturmedicin hun skal have resten af sine dage. Men hun har ikke ondt, og det er hovedsagen.

 

Mht hjerneblødningen, så tror vi stadig at det er det hun har haft. Men hun er for gammel til at lægge i narkose for at lave en CT scanning, så det gør vi ikke. Heldigvis er der næsten heller ikke nogen symptomer tilbage. Men.... nu bærer jeg hende ned af trappen. Skal ikke have flere uheld der!!!!

 

Nåh, men ville bare sprede den glade nyhed. Efter at have været klar til at tage afsked, så er jeg nu glad for hver eneste dag jeg får lov at have hende hos mig :vuf:

 

Mange hilsner

Baileymusen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...