Hop til indhold

sjove eksempler på hunde udklædning


Gæst densoedelilleperson
 Share

Recommended Posts

Gæst densoedelilleperson

her prøv lige at se på det her

halloween_dog_26-469x312.jpg

halloween_dog_12-469x312.jpg

halloween_dog_08-470x705.jpg

 

det kunne være sjovt med en hunde ejer der blev klædt ud af sin hund eller klædte sig ud som sin hund ikke? :-D

 

 

ps. synes i det er synd for en hund at man klæder den ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til det her. der er ingen grund til at det går hen og bliver personligt.

 

Der er ingen ting der blir personligt. Det her er et debatforum, og vi må gerne debatere ting og sager og erklære os enige med hinanden.

 

Kan godt ske det ikke er med vilje at du gør det, men de ting du skriver og den måde du bevæger dig herinde på er bare mærkelig. Så derfor tror jeg at du bare er herinde for at have noget at lave og ikke fordi du interessere dig for hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst densoedelilleperson

HVAD VED DU OM DET?!?! udfra de ting jeg har skrevet her inde kan jeg faktisk ikke se at det skulle virke som at jeg ikke var vild med hunde. hvad ved du om det? og jeg har faktisk haft en hund men måtte sælge den for nogen år tilbage fordi jeg bor i lejlighed. jeg synes det er dig der virker mærkelig fordi at jeg ikke har lavet andet end at skrive uskyldige hunde intereserede sjove og interesante ting og du ikke laver andet end at rakke ned på mig. hvem er du til at komme her og sige at jeg ikke er interesseret i hunde???? :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

^slap af! Det har jeg heller ikke sagt, men det virker bare underligt når nogen opretter sig og uden at præsentere sig begynder at oprette en hel masse indlæg og med et provokerende avatar billede :engel:

 

Jeg har lov til at stille spørgsmål og til at spørge dig om noget. Det her er et debatforum! Ikke facebook!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst densoedelilleperson

øhh det er faktisk et billed af mig selv, og så siger du at du ikke siger personlige ting, hvad er det for noget?

 

jeg oprettede mig her for at snakke om sjove og interesante hunde ting og det er det jeg gør. hvad ellers? du har selv svaret på dem allesammen. mine indlæg er allerede ganske populære.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
øhh det er faktisk et billed af mig selv, og så siger du at du ikke siger personlige ting, hvad er det for noget?

 

jeg oprettede mig her for at snakke om sjove og interesante hunde ting og det er det jeg gør. hvad ellers? du har selv svaret på dem allesammen. mine indlæg er allerede ganske populære.

 

Ej! :stupid::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst densoedelilleperson

jeg troede det her var et hyggeligt fora til at snakke om hunde, men jeg efter en halv time er jeg allerede blevet svinet til på grund af at i synes jeg ser grim ud på mit billed og at i synes jeg skriver "mystisk". hvad fanden er det for noget? hvis der er nogen søde mennesker må i godt snakke med mig om søde hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er pisse synd at klæde en hund ud på den måde :confused: det gavner ingen andre end dens selvoptagede ejer :roll:

 

du kan jo ikke vide om hunden godt kan lide det :hmm:

 

^det kan man squ da sige sig selv :rolleyes:

 

Egentlig tror jeg ikke at Noomi (min hund :blink:) ville have særlige problemer med det. Efter hendes operation i torsdags har hun haft T-shirt på for at hun ikke skulle pille i stingene og hun har fra første sekund gået rundt som om det er det mest naturlige i verden for en hund at gå med tøj :lol: :stupid:

Den der høje grønne "dims" tror jeg dog ikke er særlig behagelig pga. dens højde og så ser den tung ud for så lille en hund :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig tror jeg ikke at Noomi (min hund :blink:) ville have særlige problemer med det. Efter hendes operation i torsdags har hun haft T-shirt på for at hun ikke skulle pille i stingene og hun har fra første sekund gået rundt som om det er det mest naturlige i verden for en hund at gå med tøj :lol: :stupid:

Den der høje grønne "dims" tror jeg dog ikke er særlig behagelig pga. dens højde og så ser den tung ud for så lille en hund :(

 

Jeg mente heller ikke sådan noget som en trøje :blink: Izzie har da også en vinterjakke. Men sådan noget som den grønne dims der og folk der klæder deres hunde ud med batman masker :roll: simpelthen for åndsvagt :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst densoedelilleperson

jeg kan godt se at den grønne ser tung ud. og det er måske lidt i overkanten. men jeg kan ikke lade være med at synes det ser rigtig sødt ud :klap:

det lyder også sødt med t shirt. smart at det afholder hende fra at pille ved stingene :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...