Hop til indhold

Månedens udfordring - November


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Månedens udfordring konceptet går ud på at lære sin hund et nyt trick for hver måned i året.

For hvert nyt trick opretter jeg en ny tråd i starten af måneden, og så er det bare at komme i gang.

Jeg er meget åben overfor forslag, så bare kom med dem :mrgreen:

 

Tråden her kan bruges til småsnak, erfaringsudveksling og hvad vi nu ellers har lyst til og når man er kommet så langt at man har lyst til at vise sit trick frem, uploader man et billede/video.

 

Træningsudfordringen for november måned er todelt;

Hardcore: Lær hunden at smile (vise tænder på signal)

Light: Lær hunden at vinke (med en eller begge forpoter)

 

Som bi-udfordring, opfordrer jeg Jer til at lære Jeres hunde at sidde med et flag i munden og vise mig masser af flagbilleder d. 8. november, der har jeg nemlig fødselsdag :mrgreen:

 

Jeg glæder mig til at se en masse fantastiske fotos/videoer i løbet af den næste måneds tid!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Månedens udfordring konceptet går ud på at lære sin hund et nyt trick for hver måned i året.

For hvert nyt trick opretter jeg en ny tråd i starten af måneden, og så er det bare at komme i gang.

Jeg er meget åben overfor forslag, så bare kom med dem :mrgreen:

 

Tråden her kan bruges til småsnak, erfaringsudveksling og hvad vi nu ellers har lyst til og når man er kommet så langt at man har lyst til at vise sit trick frem, uploader man et billede/video.

 

Træningsudfordringen for november måned er todelt;

Hardcore: Lær hunden at smile (vise tænder på signal)

Light: Lær hunden at vinke (med en eller begge forpoter)

 

Som bi-udfordring, opfordrer jeg Jer til at lære Jeres hunde at sidde med et flag i munden og vise mig masser af flagbilleder d. 8. november, der har jeg nemlig fødselsdag :mrgreen:

 

Jeg glæder mig til at se en masse fantastiske fotos/videoer i løbet af den næste måneds tid!

 

Vinke kan han i forvejen med en pote (måske vi skulle prøve med to), men smile bliver jo en umulig opgave :shock: Selv når han viser tænder har han så meget hængemule at man knap kan se tænder :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Jeg skal forsøge at lave en hel flag-allé herfra :mrgreen:

 

Smile.... dum da dum.... tæller det, at vise billeder af hunde, der ikke kan gøre for, at de viser tænder? For så er både Kimmi og Splint gode til at lave fedtmuler, hvor overlæben sidder fast på hjørnetænderne :mrgreen:

 

Tror måske det ligger til bordere:hmm::stupid: hehe:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... hjælp! Det der smile noget.... how???

 

Har nu fået shapet Kimmi, så hun er klar til den næste Disney-film :roll: Hun kan lave lange fine tale-imitationer uden lyd, men et smil, det ligner det godt nok ikke. Jeg får bare ikke noget der ligner - hvis jeg skal fange det, er jeg nødt til at finde en vild unghund, hun kan vise hjørnetand af og så klikke for det.... og deeeet er vel ikke helt hensigtsmæssigt. Tror heller ikke hun ville fange, at det var "smilet" jeg klikkede for og ikke reaktionen i det hele taget.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan hun smiler eller hvad?

 

Hun løfter læberne og nogle gange siger gruf samtidig... Hun smiler jo på islændermaner og det var det jeg ville have på signal, så det er det hun gør. Sætter lyd på når hun bliver utålmodig.

 

hmm, nåja - havde bare lige glemt at islændere smiler sådan :oops: Troede du havde lært hende det helt fra bunden.... for synes godt nok nærmest det er umuligt :rolleyes:

 

Må vi ikke se skønne Mysla?

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm, nåja - havde bare lige glemt at islændere smiler sådan :oops: Troede du havde lært hende det helt fra bunden.... for synes godt nok nærmest det er umuligt :rolleyes:

 

Må vi ikke se skønne Mysla?

 

Jo, det måtte i gerne, men dels er jeg på arbejde:genert: og dels ligger videoen på min egen computer som lige nu ikke har internet, og dels, så ser jeg mega grim ud på den video, så I må vente må I :mrgreen:

 

men det er faktisk en indlæring af smile video... Hun gør det nemlig når man tager hovedet helt ned til hendes og så var det bare at sætte signal på og mindske krobssignalet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det måtte i gerne, men dels er jeg på arbejde:genert: og dels ligger videoen på min egen computer som lige nu ikke har internet, og dels, så ser jeg mega grim ud på den video, så I må vente må I :mrgreen:

 

men det er faktisk en indlæring af smile video... Hun gør det nemlig når man tager hovedet helt ned til hendes og så var det bare at sætte signal på og mindske krobssignalet.

 

Hmmm, jeg kan godt abstrahere fra, at du er mindre køn på videoen :mrgreen:

 

Kimmi ruller om på siden, hvis man stikker hovedet ned til hende :confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

HVORDAN????

 

Kan du ikke shape? Bare prøve at starte forfra på det?

 

Asta kan lidt allerede, men jeg har det også nemt! Vi har en 'nu smølfesparker jeg dig'-leg, som går på at jeg karter rundt og truer med at smølfesparke hende, og hun viser tænder og bider mig i fingrene! Nu har jeg bare klikket det, og lavet signalet til en smølfesparkende hånd!

 

Du kan selv prøve på hende, hun er vældigt dygtig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke shape? Bare prøve at starte forfra på det?

 

Asta kan lidt allerede, men jeg har det også nemt! Vi har en 'nu smølfesparker jeg dig'-leg, som går på at jeg karter rundt og truer med at smølfesparke hende, og hun viser tænder og bider mig i fingrene! Nu har jeg bare klikket det, og lavet signalet til en smølfesparkende hånd!

 

Du kan selv prøve på hende, hun er vældigt dygtig :klap:

 

Jamen... Kimmi viser aldrig tænder af mig :hmm::hmm: Men nu har jeg jo en Asta, så der er rig lejlighed for at fange det :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Kimmi spørger hvornår Kartehunden fra Helvede normalt går i seng? Eller det vil sige... det gjorde hun indtil hun bare selv skred op i seng :mrgreen: Gamle, sure løg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen... Kimmi viser aldrig tænder af mig :hmm::hmm: Men nu har jeg jo en Asta, så der er rig lejlighed for at fange det :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Kimmi spørger hvornår Kartehunden fra Helvede normalt går i seng? Eller det vil sige... det gjorde hun indtil hun bare selv skred op i seng :mrgreen: Gamle, sure løg!

 

Karte burde være grydeklar for en times tid siden!

 

Har du prøvet? Er hun ikke sej? Farlige Astagator-hund :lun:

 

kan du ikke animere hende til bideleg med dig? Det er da vejen frem - ellers fik jeg heller ikke mine til at gøre det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Karte burde være grydeklar for en times tid siden!

 

Har du prøvet? Er hun ikke sej? Farlige Astagator-hund :lun:

 

kan du ikke animere hende til bideleg med dig? Det er da vejen frem - ellers fik jeg heller ikke mine til at gøre det!

 

Astaen er klappet sammen nu, hvor de andre er gået i seng - så vil ikke vække hende :mrgreen:

 

Bideleg kan vi sagtens, men hun viser jo ikke ligefrem tænder :hmm: Det jeg har fået frem lige nu ligner mest af alt sådan et tandløst smil med åben mund.... hurra for nedslidte tænder, eller noget....

Link til indlæg
Del på andre sites

Astaen er klappet sammen nu, hvor de andre er gået i seng - så vil ikke vække hende :mrgreen:

 

Bideleg kan vi sagtens, men hun viser jo ikke ligefrem tænder :hmm: Det jeg har fået frem lige nu ligner mest af alt sådan et tandløst smil med åben mund.... hurra for nedslidte tænder, eller noget....

 

God plan, ingen grund til at friste skæbnen ved at vække uhyret... Ehm... Skønheden mener jeg naturligvis!

 

Et tandløst smil er vel også et smil ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...