Hop til indhold

Månedens udfordring - November


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

God plan, ingen grund til at friste skæbnen ved at vække uhyret... Ehm... Skønheden mener jeg naturligvis!

 

Et tandløst smil er vel også et smil ;-)

 

Jamen.... hun ser totalt debil ud :oops: Der er sådan lidt "jeg har glemt mit gebis" over hende....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men du kan være sikker på, at jeg kommer med et forslag til december måneds udfordring.... og det bliver meget nemmere! Mere noget i retning af at hente øl i køleskabet, eller noget!

Haha - så bliver det min tur til at springe over! Det er vist på alle måder en rigtigt skidt idé at lære Asta at hun kan få adgang til køleskabet på egen hånd :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde altså ikke lige sådan et flag på pind... potekræet var svær at overtale til at skulle holde noget med munden (lover sandelig godt for apport træningen :stupid:).... hver gang der blev klikket spyttede hun det ud...

 

Det gik da alligevel kan jeg se, så mon ikke det også gør det med apporteringen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal forsøge at lave en hel flag-allé herfra :mrgreen:

 

Smile.... dum da dum.... tæller det, at vise billeder af hunde, der ikke kan gøre for, at de viser tænder? For så er både Kimmi og Splint gode til at lave fedtmuler, hvor overlæben sidder fast på hjørnetænderne :mrgreen:

 

Det er ikke så meget at smile, som at se ufattelig goofy ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, Flica kan sådan set godt smile, temmelig meget endda, men lige at gøre det på kommando så jeg kan fange det på video, det er nok en anden sag :hmm: :mrgreen:

 

Hvis jeg skal have Chivas til at smile, så skal jeg have fat i hans opdrætter eller vores tidliger træner, så skal han nok smile over hele femøren, men det syntes jeg trods alt er lidt store anstalter at sætte gang for det :oops::lol: Og da han næsten aldrig smiler af mig, vil det nok kræve lidt mere tålmodighed end jeg har, at fange det på video :genert:

 

Flaget burde de alle 3 kunne gøre/lære uden de store problemer, problemet er bare at jeg ikke ejer et flag, så du kommer nok til at tænke dig til det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariel-j

Så er klokken over 24, og vi er landet på d. 8. november...

 

Stort tillykke til Ekaterina

 

Og så til bi-udfordringen... Hvilket viste sig ikke at være helt nemt. Ifølge Zeus, så er de flag nemlig et udmærket tyggeobjekt :stupid:

 

Men det lykkedes da at fange et enkelt billede, hvor der ikke bliver tygget :-)

 

Tillykke med fødselsdagen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Hmm..Har ikke et "Rigtigt" flag så.. og jeg var til J-popcon hele weekenden så havde ikke tid til at sætte dem ind før idag(Hvor jeg også er syg)........

og den store kan ikke fordrage at have andre ting i munden end mad:roll:

Redigeret af Breton-Jet
Link til indlæg
Del på andre sites

Uha at smile på kommando, det vidst en af de svære :hmm:

 

Sidder lidt med tanken at hvis nu man smøre leverpostej ind på tænderne på hunden mon så ikke der vil komme en lidt sjov mimik ud af det... Kan mindes kiki når hun var falsk drægtig og sku ha dråber i munden der blev det sån noget vise tænder noget af ren væmmelse..... med leverpostej bliver det nok ikke væmmeligt men mon ikke hun vil gøre det samme....

Vi må gøre et forsøg....

 

vinke kan vi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...