Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Nej desværre - men den er også sød

Det var et gult hundehoved - jeg leder videre.

Jeg faldt over et par andre der måske ville være meget gode her på hundeforum :blink:

 

Hvem går med hvem ?

Pote

Snusende hund

Løbende hund

Fy fy

 

:vuf:

 

De kommer under alternative lige om lidt, sammen med brandhanen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kan du ikke lave en udgave der er tilgængelig via mobilen? I disse moderne tider kunne det være fedt at ligge syg på sofaen og bare gå på H-F via telefonen, når nu man ikke oooooorker at tænde computeren :roll: Det savner jeg altså, er der andre der har det ligesådan? :engel:

 

Dinah går tit på HF via sin iphone. Men det er måske ikke det samme med en almindelig mobil? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke lave en udgave der er tilgængelig via mobilen? I disse moderne tider kunne det være fedt at ligge syg på sofaen og bare gå på H-F via telefonen, når nu man ikke oooooorker at tænde computeren :roll: Det savner jeg altså, er der andre der har det ligesådan? :engel:

 

Jeg gik på HF med Bjørns mobil den anden dag. Det fungede fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dinah går tit på HF via sin iphone. Men det er måske ikke det samme med en almindelig mobil? :hmm:

 

Jeg gik på HF med Bjørns mobil den anden dag. Det fungede fint.

Det jeg mener er en decideret H-Fside optimeret til mobil :rolleyes: Jeg kan også godt gå på H-F med min mobil, men fordi siden ikke er bygget til mobil tager det en eeeeeviiiiiigheeeeed med min telefon. Lidt ligesom FB og f.eks. Rejseplanen.dk er blevet forbedret og optimeret til mobilen. Måske det er fordi jeg har en tudsegammel mobil? (Hele 2 år gammel :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg mener er en decideret H-Fside optimeret til mobil :rolleyes: Jeg kan også godt gå på H-F med min mobil, men fordi siden ikke er bygget til mobil tager det en eeeeeviiiiiigheeeeed med min telefon. Lidt ligesom FB og f.eks. Rejseplanen.dk er blevet forbedret og optimeret til mobilen. Måske det er fordi jeg har en tudsegammel mobil? (Hele 2 år gammel :-D)

Øv, har jeg forklaret mig forkert så det ikke giver mening? :???: Eller er det bare kun mig og min gamle mobil der har det her problem? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg mener er en decideret H-Fside optimeret til mobil :rolleyes: Jeg kan også godt gå på H-F med min mobil, men fordi siden ikke er bygget til mobil tager det en eeeeeviiiiiigheeeeed med min telefon. Lidt ligesom FB og f.eks. Rejseplanen.dk er blevet forbedret og optimeret til mobilen. Måske det er fordi jeg har en tudsegammel mobil? (Hele 2 år gammel :-D)

 

Nej nu tror jeg jeg forstår det. Det er bare kun HF jeg har prøvet at gå på med en mobil :oops: så jeg troede det var normalt at man skulle scrole så meget rundt på siden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rosa og Eva

Det ville være meget fantastisk, hvis man kunne lave afstemninger herinde.

 

F.eks. spørge: Hvor mange bruger klikker i jeres træning?

 

Og så kan man klikke, på ja, nej eller hvad er en klikker?

 

Har I overvejet den mulighed?

 

Mange Hilsner fra Eva og Rosa

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville være meget fantastisk, hvis man kunne lave afstemninger herinde.

 

F.eks. spørge: Hvor mange bruger klikker i jeres træning?

 

Og så kan man klikke, på ja, nej eller hvad er en klikker?

 

Har I overvejet den mulighed?

 

Mange Hilsner fra Eva og Rosa

 

Det kan man allerede :blink:

 

Jeg har dog adrig oprettet en afstemning, så hvordan man præcis gør aner jeg ikke :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville være meget fantastisk, hvis man kunne lave afstemninger herinde.

 

F.eks. spørge: Hvor mange bruger klikker i jeres træning?

 

Og så kan man klikke, på ja, nej eller hvad er en klikker?

 

Har I overvejet den mulighed?

 

Mange Hilsner fra Eva og Rosa

 

Ja der kan allerede tilknyttes afstemninger til alle tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...