Hop til indhold

Baldur siger fra ved at markerer


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det kan godt være at Baldur syntes han har det hårdt efter at have været bedøvet, og derefter blive brækket i hos dyrlægen, men det er altså intet imod hvordan Luna har det, altså ifølge hende...

 

Vi holder hende væk fra Baldur, fordi han er træt og har ondt, men hvis hun er i buret så hyler hun, og nu har vi så taget hende ud af buret, men hun er i snor så hun ikke kan komme hen til ham, og hun hyler stadig...

 

Så det er altså rigtig hårdt at være Luna, det er helt utroligt at vi kan være så onde imod hende :lol:

Noorh bette Luna :lol: :hjerte:

 

 

Du må tage turen herforbi med hende, så hun kan få løbet igennem og snakket hund med min gammel sorte sure krukke :blink:

 

Og Baldur, han bliver go-fin igen, det gør han bare, sårn er ded!

Link til indlæg
Del på andre sites

Noorh bette Luna :lol: :hjerte:

 

 

Du må tage turen herforbi med hende, så hun kan få løbet igennem og snakket hund med min gammel sorte sure krukke :blink:

 

Og Baldur, han bliver go-fin igen, det gør han bare, sårn er ded!

 

Luna er helt frisk nu, så vi er med på at mødes :5up:

 

Kan du i denne weekend?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer alle sammen for jeres opmuntrende ord, jeg har virkelig været glad for dem :5up:

 

Her til morgen har jeg også ringet og takket Baldur's adfærdsbehandler.

Jeg er så glad for at hun er så dygtig som hun er :5up: Hun nægtede at påbegynde en adfærdsbehandling, og sagde at hun var 95% overbevist om at han havde ondt, og mente derfor at en evt. adfærdsbehandling på nuværende tidspunkt bare ville gøre det værre...

 

Tænk hvis vi var havnet hos en mindre kompetent person, så havde vi måske forsat en adfærdsbehandling som kun ville have forværret tingene, da Baldur jo så konstant ville være blevet presset ud over sin grænse pga. af smerter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Så man fjerner et stykke af rygmarvskanalen der hvor nerverne bliver klemt, så man fjerner et låg som så gør at der igen er plads.

 

Det er altså svært at forklare noget man knapt nok selv forstår, men jeg håber, at det alligevel er lidt forståeligt :oops:

 

Efter operationen skal han holdes i ro i en måned, han må kun gå tur i snor, og ingen leg eller andre voldsomme bevægelser.

 

Det forstår jeg fint :-D

 

Held og lykke med det! I fortjener snart noget fremgang :ae:

 

Giv Baldur en møz fra mig og hils god bedring!

Link til indlæg
Del på andre sites

min hund på mark? :shock: indkald er ikek eksisterende i hans verden.. :stupid:

tager altså ikke toget til slagelse med det kræ :genert:

 

For det første, så er det altså ringsted og ikke slagelse :blink:

 

For det andet, men du troede godt at jeg ville køre hele vejen til nakskov :blink:

 

Indkald er forresten også ikke-eksisterende hos os, så derfor har vi 2 stk. 20 meter lange liner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 years later...
13 timer siden, Mila skrev:

hvordan er det gået med operation? Virkede det? Har en tæve med det sammen problem. Har bare ikke vidst at de kunne opereres for det, så nu er jeg mega ærgelig. Hun er 4,5 år. HVor gammel er Baldur?

Jeg tror ikke, at Lonny er herinde mere, men vi kan prøve at tagge hende, så kigger hun måske forbi 

@Lonnyder er spørgsmål ;-) 

Derudover vil jeg bare ønske dig god bedring med din hund. Måske kan du starte med en CT-scanning, som Baldur vist fik til at starte med? 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...