Hop til indhold

Hvilken godbidstaske er bedst?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har en lille godbidstaske ting, som man kan klikke i bæltet... Men jeg har snart fødselsdag og ønsker mig en, hvor der er plads til lidt mere :-D

 

Den skal gerne kunne rumme:

* godbidder (en masse)

* klikker

* targetstick

* mobiltelefon

* nøgler

 

Lige nu har jeg kig på disse to. Nogle der har erfaringer for og imod de to modeller? Eller et helt tredje forslag...

 

[media]http://pettown.dk/images/Hurtta-pro-godbidstaske-pettown.jpg[/media]

 

[media]http://www.maryray.co.uk/media/product/treatbag1.jpg[/media]

 

Jeg er udpræget "kjole-pige" - og har derfor måtte droppe godbids tasker, der liiige sættes fast i bukserne. Til hundetræning bruger jeg en "gammel" bæltetaske. Til hverdag bruger jeg alm "dametaske" jeg har købt i en genbrugsbuktik for 20 kr, med plads og rum til det hele. Den er i læderlook, og vandtæt. Den har en lang skulderstrop, så den hænger over skrå. Det fungere perfekt!:klap: Men nok ikke den mest tjekkede løsning for mænd :hmm:- men I har vel også for det meste, bukser på :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er både smart og nemt at gå med godbidder i lommen, men nogle gange er det bare lidt klamt at glemme de ligger i lommen, gå på arbejde og efter at have været der i 8 timer, så finde nogle gamle stykker pølse i lommen. Måske finder man dem først, når en har påpeget, at man har en ordentlig fedtplet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er udpræget "kjole-pige" - og har derfor måtte droppe godbids tasker, der liiige sættes fast i bukserne. Til hundetræning bruger jeg en "gammel" bæltetaske. Til hverdag bruger jeg alm "dametaske" jeg har købt i en genbrugsbuktik for 20 kr, med plads og rum til det hele. Den er i læderlook, og vandtæt. Den har en lang skulderstrop, så den hænger over skrå. Det fungere perfekt!:klap: Men nok ikke den mest tjekkede løsning for mænd :hmm:- men I har vel også for det meste, bukser på :mrgreen:.

 

nemlig:5up: jeg er nemlig også kjolepige :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den bruger jeg også, men jeg har nu ikke haft nogle problemer med at den har smittet af.

 

Vi har haft vores siden julen 2008 - altså godt et år.

Jeg har to lyse par bukser, begge har fået en mørk plet, hvor den plejer at sidde :evil:

Nu bruger jeg af den grund mest et par militærgrønne cowboybukser når vi går tur, der ses det ikke så tydeligt.

Jeg er overbevist om at det må være tasken der smitter af, da vi har brugt flere forskellige slags godbidder.

(Frolic som vi bruger kunne jeg nemlig også godt lidt mistænke for at smitte af)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er både smart og nemt at gå med godbidder i lommen, men nogle gange er det bare lidt klamt at glemme de ligger i lommen, gå på arbejde og efter at have været der i 8 timer, så finde nogle gamle stykker pølse i lommen. Måske finder man dem først, når en har påpeget, at man har en ordentlig fedtplet.

 

Ja, okay :lol: Herhjemme er det så fast rutine at lommerne bliver tømt for godbidder når vi kommer hjem -skulle jeg selv være ved at glemme det, så skal hundene nok minde mig om det med en intens stirren :mrgreen:

Så det problem har jeg ikke oplevet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg godt at der er laaaaangt til sommer, men jeg har altså sjældent lommer i bukserne om sommeren (leggings).

 

Derfor er en god godbidtaske vigtig for mig.

 

Jeg kan simpelthen ikke forstå at i kan få en alm. frostpose til at fungere.

Ja, den er udemærket i starten, hvor der er mange godbidder i den. men når der kun er lidt tilbage af fx. kylling eller andet fedtet kød, ja så gemmer det sig i hjørnerne af posen og så tager det altså for lang tid at få det frem.:hmm:

 

Jeg har derfor også kig på Hurtta's taske.:lol:

 

Jeg har pt. en Hunter med snor og den er udemærket, men for lille til at man kan have andre ting med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige sige, at jeg iøvrigt fik Hurttas bælte-godbidstaske i fødselsdagsgave og jeg er vildt glad for den. Den har en lille ring i siden, som jeg klikker hendes snor fast i til rally træning - den kan åbnes og lukkes super nemt og hurtigt og har plads til alt hvad jeg skal bruge...

 

Den kan sågar være fuld af godbidder og der er stadig plads til pivedyr eller en lille bold til belønning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

En god godbidstaske, der er billig, der holder, der fungerer upåklageligt, og når den ikke holder længere, så tager man bare en ny uden at tænke over dét:

 

 

Jeg præsenterer...............................

 

 

 

 

 

 

 

 

Den lille frostpose!!! :klap:

21022010021.jpg

 

 

Stoppet i lommen på jagtjakken med de store og let tilgængelige patronlommer:

21022010023.jpg

 

(bemærk at lommeklappen faktisk står åben af sig selv. Det skyldes de indsyede magneter! Dét virker.

Hvad man ikke kan se er at lommen faktisk er formsyet, så åbningen er rund, og lettilgængelig, selv med handsker på)

 

 

Åh ja... Så'n en ordentlig jagtjakke, har tillige vildtlomme bagpå. Ideel til dummyer, kastelegetøj, og naturligvis vildt. (man kan faktisk skimte den ene af de 3 dummyer jeg har i jakken på dét billede. Den grønne slørede plet lige i kanten af billedet.)

 

og alt rigeligt plads i den anden patronlomme til line og alt andet halløj.

Og napoleonslommer til de kolde hænder.

 

 

hmmm. Det betyder jo så at den bedste godbidstaske dermed er en jagtjakke :hmm: :mrgreen:

Sådan jakke vil jeg have :shock: Den er jo ORANGE :shock::engel: Og sikke nogle lommer :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kom lige forbi et Bonnie Dyrecenter i dag.

Der havde de "godbidtasken" som jeg købte.

Så må vi se hvordan den holder.

 

HUsm enedelig at lukke den hver gang - ellers er der selvbetjeningsbuffet i græsset hver gang du løber eller drejer dunt om dig selv... eller også er det kun mig der havde det problem :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

HUsm enedelig at lukke den hver gang - ellers er der selvbetjeningsbuffet i græsset hver gang du løber eller drejer dunt om dig selv... eller også er det kun mig der havde det problem :stupid:

 

Takker.

Nu minder den jo lidt om den vi har i forvejen, som vi ikke har haft problemer med (hun kan dog godt selv lave selvbetjening på den hvis den er fuld :slem:), så jeg forventer ikke at det bliver et problem.

Den vi havde hænger dog i bæltet, hvor denne sidder mere fast på bæltet, og sidder lidt højere oppe. Jeg ved ikke om det kommer til at gøre en forskel.

Den var heldigvis ikke så dyr, så det går nok selvom den evt. skal skiftes hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den vi havde hænger dog i bæltet, hvor denne sidder mere fast på bæltet, og sidder lidt højere oppe. Jeg ved ikke om det kommer til at gøre en forskel.

Den var heldigvis ikke så dyr, så det går nok selvom den evt. skal skiftes hurtigt.

 

Det var godt den ikke var så dyr, for der hvor den sidder er alt for højt i forhold til hvad vi er vant til.

Nu kan man slet ikke komme til den for jakken, så den er røget ned i jakkelommen i stedet. :hmm: Men det er snorens plads :vedikke:

Øv, den så ellers god ud - må lede efter en anden i stedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Jeg hiver lige denne tråd frem igen.

 

Og det gør jeg så lige igen.

 

Jeg kom lige forbi et Bonnie Dyrecenter i dag.

Der havde de "godbidtasken" som jeg købte.

Så må vi se hvordan den holder.

 

Rigtig dårligt - den er allerede gået i stykker i begge ender i bunden :evil:

Det var ikke engang to måneder :shock:

 

Måske fordi

 

der hvor den sidder er alt for højt i forhold til hvad vi er vant til.

Nu kan man slet ikke komme til den for jakken, så den er røget ned i jakkelommen i stedet. :hmm:

 

Øv, den så ellers god ud - må lede efter en anden i stedet.

Det bliver

 

Har haft kigget på Hurtta's Pro Junior godbidstaske, som jeg synes ser god ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det gør jeg så lige igen.

 

 

 

Rigtig dårligt - den er allerede gået i stykker i begge ender i bunden :evil:

Det var ikke engang to måneder :shock:

 

Måske fordi

 

 

Det bliver

 

 

Jeg har hurttas pro godbidstaske den er god :5up:

 

Godbidderne falder ikke ud, og man kan have den på selvom man har overtræksbukser på :5up:

 

Har haft en der lignede juniortasken i lukningen, og den var rigtig dårlig for godbidderne faldt ud når man fx løb eller hoppede :???:

 

Ved ikke om det hjalp lidt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hurttas pro godbidstaske den er god :5up:

 

Godbidderne falder ikke ud, og man kan have den på selvom man har overtræksbukser på :5up:

 

Har haft en der lignede juniortasken i lukningen, og den var rigtig dårlig for godbidderne faldt ud når man fx løb eller hoppede :???:

 

Ved ikke om det hjalp lidt :blink:

 

Nej :drille:

Jeg HAR nemlig bestilt junior modellen :blink:

Jeg tror, jfr. mine krav længere oppe i tråden, at den kommer til at blive tilfredsstillende :5up:

 

Men det er rigtigt at man skal huske at lukke den, inden man spiller akrobat :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...