Hop til indhold

Hvordan er det gået i Herning?


Jane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan selv starte med at lægge ud.

 

Victor stillede op i juniorklassen. Han fik excelent og blev 3. vinder, så vi er ovenud tilfredse.:-D:-D

 

Han var bare super opførte sig såååååå pænt :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hvis det kan være en lille trøst så synes jeg bestemt at Bella var den smukkeste af dem jeg så :mrgreen:

Det var fordi du havde "glemt" CAmilla derhjemme :mrgreen:.. Og hvis du havde spurgt Farfar, så var han ikke videre imponeret af løverne... Han har da klart fået den bedste, sjoveste, dejligste, smukkeste, klogeste og vidunderlige løve :mrgreen:

 

 

 

Og jeg er opdrætteren :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bortset fra det så var det den underligste udstilling jeg længe har været med på...:shock:

Vi havde så meget tid til at spise, snakke med venner, spise, se på boder, spise, kigge på hunde, spise.... Nævnte jeg forresten at vi spiste? :klap:

Ca 10 hunde inden ringen startede blev jeg pludselig meget stresset og nervøs.. Indtil jeg huskede at jeg slet ingen hunde havde med der skulle ordnes :mrgreen: Så jeg stod bare der og spillede smart med en børste i hunden og redte lidt på den ene og lidt på den anden hund.. Jo det var sq en herlig dag :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fordi du havde "glemt" CAmilla derhjemme :mrgreen:.. Og hvis du havde spurgt Farfar, så var han ikke videre imponeret af løverne... Han har da klart fået den bedste, sjoveste, dejligste, smukkeste, klogeste og vidunderlige løve :mrgreen:

 

 

 

Og jeg er opdrætteren :engel:

 

jojo - selvfølgelig er Camilla den smukkeste ... det ligger i navnet ...

 

Men hun var der jo ikke - og så var Bella da den smukkeste NÅ!

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørger hende? :cool:

 

Eller også siger du hvem det er - og så kan nogen finde ud af det når det engang er kommet på hundeweb ...

Bichon? Havanaise eller Frisé? Jeg kender et par stykker der udstiller havanese, dem kan man da altid spørge... Eller Måske Isabella ved det.. Hun slog sine folder i Havanaiseringen hele formiddagen :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya fik SL og 1. vinder i hvalpeklasse tæver. Værdig taber til den smukke, smukke hanhvalp :mrgreen: Jeg er godt tilfreds - især fordi vi virkelig fik klovnet rundt i ringen - Vilya gad i hvert fald ikke følge med, hvis jeg skulle trække i snoren, så hellere trække hovedet ud af snoren, da.... så vi fik liiiige fumlet lidt, før vi kom igang med at løbe :oops:

 

Kritikken er jeg dog lidt skuffet over - altså jeg mener, det koster jo en del, så lidt konstruktiv kritik havde været rart....

 

"en velsøgt (skulle så være udsøgt, men dommeren opgav at overbevise ringsekretæren...) hvalp, bra proportioner, trævligt temperament, meget feminin, bra ører og øjne, hun rør sig vel, bra pels og farve."

 

Tja... det er da vældigt, meeeeen.... fejl har hun jo, og dem vil jeg da egentlig gerne kende - det er jo derfor jeg render på udstillinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...