Hop til indhold

Hvordan er det gået i Herning?


Jane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan selv starte med at lægge ud.

 

Victor stillede op i juniorklassen. Han fik excelent og blev 3. vinder, så vi er ovenud tilfredse.:-D:-D

 

Stort tillykke:klap:

 

Cajsa fik Very Good, hvilket jeg egentlig er lidt skuffet over. Hendes ben var ikke kraftige nok, men hendes bror blev nr. 4 i juniorhanner, og hans ben er ligeså tynde. Så jeg skulle nok have stillet ved den dommer om søndagen i stedet :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke:klap:

 

Cajsa fik Very Good, hvilket jeg egentlig er lidt skuffet over. Hendes ben var ikke kraftige nok, men hendes bror blev nr. 4 i juniorhanner, og hans ben er ligeså tynde. Så jeg skulle nok have stillet ved den dommer om søndagen i stedet :cool:

 

Very Good er da meget godt :mrgreen: Og nu er det jo ikke sikkert, at det kun er benene, der har gjort udfaldet ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Very Good er da meget godt :mrgreen: Og nu er det jo ikke sikkert, at det kun er benene, der har gjort udfaldet ;o)

 

 

Ved godt jeg burde have været tilfreds, og det havde jeg også været for et halvt år siden, hvor jeg sagtens kunne se alle hendes fejl. Men nu er hun endelig ved at være fin, hun er meget langsomt udviklet i forhold til andre goldens, og så vil man da gerne have Excellent. Og det var ikke fordi dommeren var specielt nærig med dem :mrgreen:

Hun har både tynde ben og er fladbrystet, så der er nok af fejl :slem:

Det er nok mere kritikken jeg ikke forstår; dommeren har påpeget ting jeg ikke kan se, og så har hun fået ros for ting jeg ikke synes er så godt og som hun tidligere er blevet dømt ned på. Tror aldrig jeg vænner mig til de de kritikker, hvis jeg sammeligner dem jeg har liggende, skulle man tro det var forskellige hunde jeg havde med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt jeg burde have været tilfreds, og det havde jeg også været for et halvt år siden, hvor jeg sagtens kunne se alle hendes fejl. Men nu er hun endelig ved at være fin, hun er meget langsomt udviklet i forhold til andre goldens, og så vil man da gerne have Excellent. Og det var ikke fordi dommeren var specielt nærig med dem :mrgreen:

Hun har både tynde ben og er fladbrystet, så der er nok af fejl :slem:

Det er nok mere kritikken jeg ikke forstår; dommeren har påpeget ting jeg ikke kan se, og så har hun fået ros for ting jeg ikke synes er så godt og som hun tidligere er blevet dømt ned på. Tror aldrig jeg vænner mig til de de kritikker, hvis jeg sammeligner dem jeg har liggende, skulle man tro det var forskellige hunde jeg havde med :-D

 

Sådan tror jeg bare det er :mrgreen: Dommere er bare mennesker - forskellige mennesker - med forskellige meninger, derfor er kritikkerne og det de slår ned på forskellige :mrgreen:

 

Når man har prøvet det tilpas mange gange, håber jeg man ved, hvilke dommere, der kan lide hvad og så gå efter det :mrgreen:

 

Op med humøret - en jeg kender fik at vide, at hendes lab var for muskuløs i går :roll: i sommers var den "for fast og velkonditioneret".... øh, men.... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan tror jeg bare det er :mrgreen: Dommere er bare mennesker - forskellige mennesker - med forskellige meninger, derfor er kritikkerne og det de slår ned på forskellige :mrgreen:

 

Når man har prøvet det tilpas mange gange, håber jeg man ved, hvilke dommere, der kan lide hvad og så gå efter det :mrgreen:

 

Op med humøret - en jeg kender fik at vide, at hendes lab var for muskuløs i går :roll: i sommers var den "for fast og velkonditioneret".... øh, men.... :mrgreen:

 

Hehe, ja lige præcis med især labberne går dommerne typisk efter de lidt kraftigere - fedladne? - end de mere veltrimmede... En velkonditioneret lab er ellers noget kønnere.

 

Ser frem til at jeg bliver mere erfaren og måske tager lidt lettere på de mærkelige dommere :mrgreen:

Jeg er tit blevet advaret om jeg ville begynde at synes min hund var grim når den fik en dårlig kritik, men jeg synes nu altid Cajsa er meget pænere end alle de andre goldens, undtagen hendes far, som hun ligner en del:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja lige præcis med især labberne går dommerne typisk efter de lidt kraftigere - fedladne? - end de mere veltrimmede... En velkonditioneret lab er ellers noget kønnere.

 

Ser frem til at jeg bliver mere erfaren og måske tager lidt lettere på de mærkelige dommere :mrgreen:

Jeg er tit blevet advaret om jeg ville begynde at synes min hund var grim når den fik en dårlig kritik, men jeg synes nu altid Cajsa er meget pænere end alle de andre goldens, undtagen hendes far, som hun ligner en del:klap:

 

Der er overhovedet ikke noget, der kan få mig til at vakle i min tro på, at Bimsen er den fineste løve i hele verden - uanset hvad inkompetente dommere ellers finder på at sige og skrive om hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er overhovedet ikke noget, der kan få mig til at vakle i min tro på, at Bimsen er den fineste løve i hele verden - uanset hvad inkompetente dommere ellers finder på at sige og skrive om hende :mrgreen:

 

Det er jo altid den smukkeste, fineste og dejligste hund man har med hjem - nogen gange er resten af verden bare lidt dum, fordi den ikke kan se det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya fik SL og 1. vinder i hvalpeklasse tæver. Værdig taber til den smukke, smukke hanhvalp :mrgreen: Jeg er godt tilfreds - især fordi vi virkelig fik klovnet rundt i ringen - Vilya gad i hvert fald ikke følge med, hvis jeg skulle trække i snoren, så hellere trække hovedet ud af snoren, da.... så vi fik liiiige fumlet lidt, før vi kom igang med at løbe :oops:

 

Kritikken er jeg dog lidt skuffet over - altså jeg mener, det koster jo en del, så lidt konstruktiv kritik havde været rart....

 

"en velsøgt (skulle så være udsøgt, men dommeren opgav at overbevise ringsekretæren...) hvalp, bra proportioner, trævligt temperament, meget feminin, bra ører og øjne, hun rør sig vel, bra pels og farve."

 

Tja... det er da vældigt, meeeeen.... fejl har hun jo, og dem vil jeg da egentlig gerne kende - det er jo derfor jeg render på udstillinger.

 

Tillykke.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er overhovedet ikke noget, der kan få mig til at vakle i min tro på, at Bimsen er den fineste løve i hele verden - uanset hvad inkompetente dommere ellers finder på at sige og skrive om hende :mrgreen:

 

Det er sådan det skal være:5up:

 

Der findes kun 1 hund i verden, som er verdens bedste og den har vi allesammen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

I går gik det faktisk fint... Men man håber jo altid på mere:lol:... Men Lørdag fik Freya Excellent og blev 3.vinder i åbenklasse ud af 11 åbenklasse tæver..

 

Søndag måtte vi nøjes med en vg da dommeren kun kiggede efter bevægelser..:evil:..

 

Her er et billede af Freya fra i dag, som opdrætteren har taget:blink: (Freya står godt nok for langt tilbage med bagbenene på billedet... men det går nok:lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

I går gik det faktisk fint... Men man håber jo altid på mere:lol:... Men Lørdag fik Freya Excellent og blev 3.vinder i åbenklasse ud af 11 åbenklasse tæver..

 

Søndag måtte vi nøjes med en vg da dommeren kun kiggede efter bevægelser..:evil:..

 

Her er et billede af Freya fra i dag, som opdrætteren har taget:blink: (Freya står godt nok for langt tilbage med bagbenene på billedet... men det går nok:lol:)

 

Tillykke med i går :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fordi du havde "glemt" CAmilla derhjemme :mrgreen:.. Og hvis du havde spurgt Farfar, så var han ikke videre imponeret af løverne... Han har da klart fået den bedste, sjoveste, dejligste, smukkeste, klogeste og vidunderlige løve :mrgreen:

 

 

 

Og jeg er opdrætteren :engel:

 

Jo men det var jo derfor jeg havde "glemt" Camilla...Ellers var der jo ikke nogen af de andre der var værd at kigge på :mrgreen:

 

Og du har helt ret... Farfar kunne da lige svinge sig op til:" Tja, ham Bobo var da meget ...sådan pæn....men Jack er nu både kønnere, sjovere osv osv " :mrgreen::klap::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Svea var jo i mellemklassen for første gang, og skulle jo have de sidste præmieringer for at blive avlsgodkendt. Alt i alt er vi godt tilfredse.

Lørdag: Excellent - 4.vinder

Søndag: Excellent - 3. vinder

Ud af henholdsvis 9 og 8 tæver...

 

Døøøøtig Svea :klap: (og Stjernetosse)

 

Tillykke igen med de flotte resultater!

Link til indlæg
Del på andre sites

Døøøøtig Svea :klap: (og Stjernetosse)

 

Tillykke igen med de flotte resultater!

 

Taaaak :kys:

 

Havde du set Svea i ringen havde du nu nok ikke syntes hun ar så dygtig :genert: Hun nægter at stå mere end 5-10 sek ad gangen - det er okay for hvalpe, men når man er 18ndr, så er det altså ikke helt okay mere!

 

Og så tøffede jeg jo til agility og tænkte lidt, Svea er træt, så jeg komme rnok på lidt arbejde for at få gang i hende... Yeah right! For hulen hun havde meget energi, så hende og Bosse fik lige sponset lidt på banen - et par gange eller tre. Plus alle de gange vi løb de to moduler. Jeg fatter det ikke!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...