Hop til indhold

Hjælp igen med foder


Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

Ja nu håber jeg I gider hjælpe igen :blink: som I måske ved har Zacko øre problemer og får også nemt hud/pels problemer :cry: så jeg arbejder jo en del i foder :confused: og svært er det :hmm:så nu vil jeg gerne have meninger, erfaring, råd ja alt hvad I ved om nogle foder mærker :engel:

 

Happy dog Irland

 

Foder med det nu, og han kan lide det, der kommer ikke så meget "retur" :genert: og hans pels er ret pæn, og ingen sår på huden. Men første ingrediens er byg :( men ellers kanin og laks som kød og mange gode ting, mit problem er byg og om det dur når Zacko ikke er på prednisolon mere som han er nu??? er jo lidt bange for det der korn :(

 

Happy dog Africa

 

Er med struds, som eneste protein, men har så ikke ret mange af de gode ting som den anden Happy dog, men er gluten fri, korn fri, majs fri så burde jo være godt, men tænker at jeg så skal til at give glucoamin ved siden af :hmm:

 

Olivers nok fisk

 

Lyder som et godt foder og mange er glade for det, men kender det ikke

 

Tholo

 

Lyder rigtig godt men kender det ikke fik prøver i Herning idag og en salgstale, men er det godt????

 

1st Choice Hypoallergenic

 

Kender jeg heller ikke

 

 

Håber altså I kan hjælpe før jeg bliver tosset, skal jeg fortsætte med det han får nu eller hvad Hjææææælp :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er også godt tilfredse med olivers fisk, men aslan havde ikke en afføring som var normalt hundelort formet, den var meget blød.

 

Men men, hunden ville spise det :5up:

 

Lige nu kører vi halv olivers og halv markus mühle og markus har gjort at afføringen er fastere.

 

Men bare fordi Aslan har blød mave, er det ikke ens betydene med at det ikke fungere optimalt hjemme hos jer :blink:

Har du bestilt foderprøver ved olivers?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er også godt tilfredse med olivers fisk, men aslan havde ikke en afføring som var normalt hundelort formet, den var meget blød.

 

Men men, hunden ville spise det :5up:

 

Lige nu kører vi halv olivers og halv markus mühle og markus har gjort at afføringen er fastere.

 

Men bare fordi Aslan har blød mave, er det ikke ens betydene med at det ikke fungere optimalt hjemme hos jer :blink:

Har du bestilt foderprøver ved olivers?

Her lige bestilt prøve på den med fisk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Happydog kiggede jeg lidt på i Herning. Der er for meget majs i efter min mening. Jeg ville gå efter et foder uden kornprodukter i til ham... Tholo måske?

 

Den der hedder Irland er der ingen hvede eller majs i :blink: men men byg og havre tror jeg nok :hmm: er altså ellers et godt foder som vovse elsker men dur jo ikke hvis man helt vil undgå korn :blink: Africa er så helt uden alt det

men synes så bare ikke indholdet er så omfattende

Link til indlæg
Del på andre sites

Her lige bestilt prøve på den med fisk :-D

 

Godt.

 

 

 

Jeg har lige modtaget smagsprøver fra tholo, og aslan fik grådige øjne :klap:Han har også lige stået og soteret det meste af sit foder, for at få smagsprøven :mrgreen: Tholo er også med fisk, ligesom olivers, og så stinker det (hvilket betyder at hunde godt kan li det :rolleyes: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt.

 

 

 

Jeg har lige modtaget smagsprøver fra tholo, og aslan fik grådige øjne :klap:Han har også lige stået og soteret det meste af sit foder, for at få smagsprøven :mrgreen: Tholo er også med fisk, ligesom olivers, og så stinker det (hvilket betyder at hunde godt kan li det :rolleyes: )

 

Vi fik et par prøver fra Tholo igår i Herning, og Zacko synes det var rigtig lækkert at åbne poser, og smage :blink: synes de har en fin str. og et godt indhold dog har jeg tænkt på siden vi talte med dem igår, at der kun står fisk ikke hvilke fisk der er i , ham vi atlte med sagde at det var fordi de brugte fisk efter årstid da det var danske fisk, og jo jo lyder jo fint :roll: men altså hvis der på en foder pose bare står "fjerkræ" ja så bliver jeg mistænksom fordi det jo bare kan være alt med vinger og fjer groft sagt der er ingen garanti for hvilke fulge det er :hmm: skal man også tænke det om Tholo??? :genert: og deres fisk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...