Hop til indhold

Den mest spændende tråd herinde ?


Gæst Læder mor
 Share

Recommended Posts

Hvilken synes du der har været mest spændende gennem den tid du har været her på hundeforum?:-D

 

Gad vide, hvad den egentlig hed - men den fantastiske tråd med Tweesas tegninger af træmanden ... nogen som kyssede i et træ ... Arj - jeg kan ikke huske det - men det var en fantastisk tråd ...

 

Nogen som er bedre til at søge end mig, kan måske finde den ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide, hvad den egentlig hed - men den fantastiske tråd med Tweesas tegninger af træmanden ... nogen som kyssede i et træ ... Arj - jeg kan ikke huske det - men det var en fantastisk tråd ...

 

Nogen som er bedre til at søge end mig, kan måske finde den ...

 

Ej det var altså Snevinters tegninger af HF's hunde (undskyld Tweesa :oops: Dine tegninger var også fantastiske :blink:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke præcis om jeg kan udnævne en enkelt, men det vil nok enten være tråde hvor jeg lærer noget nyt eller tråde som der oser af humor.

 

 

Og så tråde der ikke bliver lagt en dæmper på af Admins, selvfølgelig. :oops:

:drille:

 

kan ikke nævne en enkelte, men spændende, det må være hvor man faktisk lærer en del om et emne, følger folks succeser i forbindellse med træning af et "problem"/uvane.

Redigeret af guanomo
rettet til..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide, hvad den egentlig hed - men den fantastiske tråd med Tweesas tegninger af træmanden ... nogen som kyssede i et træ ... Arj - jeg kan ikke huske det - men det var en fantastisk tråd ...

 

Nogen som er bedre til at søge end mig, kan måske finde den ...

 

Ej det var altså Snevinters tegninger af HF's hunde (undskyld Tweesa :oops: Dine tegninger var også fantastiske :blink:).

 

 

To geniale tråde :klap:

 

 

Jeg nominerer Aslan, for at spørge hvordan man får tomaten til at blive siddende..

 

 

Den kommer jeg til at hænge på til evig tid, gør jeg ikke?

 

 

Jeg ved ikke præcis om jeg kan udnævne en enkelt, men det vil nok enten være tråde hvor jeg lærer noget nyt eller tråde som der oser af humor.

 

 

Jeg syntes altså stadig at Inderkredsen var en af de LIDT gode, for lidt god var den altså, også selv om at der 5-10 stykker som følte sig stødt :oops:

 

Erj det var den sq, undskyld, men det var den altså! Sjaw!

 

 

Generelt updates er fede, specielt det første år af hvalpenes/unghundes liv (fordi der sker så meget). Samt updates på problemer, fedest når de er løst.

 

Erj, der er altså super mange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad gik det ud på?

 

 

Det var fordi nogen sagde at tomat ville hjælpe mod forhudsbetændelse hos han-hunde, og så skulle jeg jo vide om det skulle spises eller om tomaten skulle på pistolen...........

 

 

Men hvordan skulle jeg dog vide hvad, og hvordan, npr det eneste der blev skrevet var "prøv tomat" :rolleyes:

 

 

 

 

Så skal jeg hilse pog sige at man kan kaste op af dåsetomater når man heder aslan

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Det var fordi nogen sagde at tomat ville hjælpe mod forhudsbetændelse hos han-hunde, og så skulle jeg jo vide om det skulle spises eller om tomaten skulle på pistolen...........

 

 

Men hvordan skulle jeg dog vide hvad, og hvordan, npr det eneste der blev skrevet var "prøv tomat" :rolleyes:

 

 

 

 

Så skal jeg hilse pog sige at man kan kaste op af dåsetomater når man heder aslan

 

 

:klap::klap::klap:

 

Den tråd må vist være før min tid! Hold kæft, jeg var nær drattet ned af sofaen! :mrgreen:

 

Men nej, det er sku da ikke nemt at vide hvor, hvad skal hen! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fordi nogen sagde at tomat ville hjælpe mod forhudsbetændelse hos han-hunde, og så skulle jeg jo vide om det skulle spises eller om tomaten skulle på pistolen...........

 

 

Men hvordan skulle jeg dog vide hvad, og hvordan, npr det eneste der blev skrevet var "prøv tomat" :rolleyes:

 

 

 

 

Så skal jeg hilse pog sige at man kan kaste op af dåsetomater når man heder aslan

 

Årh haha du er altså for skøn :lol::lol::lol:

men ja, det var en af de bedre :lol::lol::lol:

 

og det var inderkreds tråden altså også :genert::lol:

 

og så er jeg vild med "Gorm the boxer" trådene, men det er vist fordi jeg ikke syntes en boxer hvalp er til at stå for :lun:

og ellers måneds billed trådene... og månedens hund... og... og... der er aaaaalt for mange :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...