Hop til indhold

HVor er det bare synd


Lonny
 Share

Recommended Posts

lige et lille indskud,

jeg/vi var en af ejer...den ene gang cujo og en anden kom op og toppes, var netop fordi vi overså signalerne, der var ikek humperi til stede, men cujo knurrede flere gange af den fordi den overskred hans grænser, men dumme som vi var snakkede vi bare videre, og HAPS sagde det så..så slogs de.. dog var der ingen af os der tænkte aflivning. (den korte version)

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/4739-cujo-og-django-ikke-sarte-sjaele.html (jeg blev dog ikke kaldt dum ect. hundeejer...)

 

Nu er grunden til at hun bliver kald dum, at hun jo ikke efterfølgende vil lære. Vi er flere der har forsøgt at forklare hende hvad det er der er sket, men hun nægter at indse det, og vil også næste gang lade hendes hund deltage i denne opvisning af dominans, for det er jo normalt at de gør sådan...

 

Man er ikke dum fordi man begår en fejl, men man er altså dum, i mine øjne, når man nægter at lære af ens fejl...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak.

Jeg meldt mig ud sidste år, gad ikke alle de diskutioner om dominans. Jeg bleve haglet ned da jeg ikke mener mener man skal smide hunden om på ryggen, bide den i øret, eller klynge den op ad muren.

Kyle den op af en mur :skraek: hvem finder på sådan noget, ja de andre med at simde hunden på ryggen har jeg hørt før :cry: nå men den historie må I få i en anden tråd med opdragelse, den har jeg nemlig mange gode til

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...