Hop til indhold

Emil skal opereres i morgen!


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Al god karma til "lille" Emil - og bare rolig, (jeg er selv absolut grædefærdig når det handler om narkose, men) har til dags dato endnu ikke hørt om en narkose som er gået galt. Bare vej ham inden, så dyrlægen kan vide hvor meget han skal give ham.

 

Og så måske lav en plan for hvad du skal få dagen til at gå med... hader ventetiden :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg jo konstant syge hunde, og de er altså bleve lagt i narkose en del gange, og de er kommet godt igennem det hver gang, dyrlægerne er jo blevet så dygtige i dag, så jeg tror slet ikke at du behøver at bekymre dig.

 

Men derfor skal du da lige have et par krydsede fingre, og et held og lykke med på vejen alligevel :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Så blev drengen "afleveret" :cry:

 

Nøj, det var ikke sjovt.

 

Fordi dyrlægen har kigget så meget på den pote, så er Emil altså ikke helt tryg ved ham mere...Og da han så gav ham det smertestillende, ja så røg al tillid da først! ØV!

 

Det synes han altså ikke om den lille! :cry:

 

Det værste var dog da vi skulle gå igen - Han nærmest gravede efter os med hele kroppen. Dr. dyr skulle holde noget fast.

 

Han forklarede, at han mente det var bedst vi gik der og først kom igen når han var vågnet. Han nævnte (som der allerede er blevet talt om) at det var bedst han ikke forbandt os med den ubehagelige situation.

 

Jeg håber han har ret.

 

Nu vi jeg bare gerne have ham hjem igen :cry:

 

Jg tror ikke Dr. dyr får noget møz af Emil når vi går derfra igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Så blev drengen "afleveret" :cry:

 

Nøj, det var ikke sjovt.

 

Fordi dyrlægen har kigget så meget på den pote, så er Emil altså ikke helt tryg ved ham mere...Og da han så gav ham det smertestillende, ja så røg al tillid da først! ØV!

 

Det synes han altså ikke om den lille! :cry:

 

Det værste var dog da vi skulle gå igen - Han nærmest gravede efter os med hele kroppen. Dr. dyr skulle holde noget fast.

 

Han forklarede, at han mente det var bedst vi gik der og først kom igen når han var vågnet. Han nævnte (som der allerede er blevet talt om) at det var bedst han ikke forbandt os med den ubehagelige situation.

 

Jeg håber han har ret.

 

Nu vi jeg bare gerne have ham hjem igen :cry:

 

Jg tror ikke Dr. dyr får noget møz af Emil når vi går derfra igen.

 

 

 

Venter spændt på en god update! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev drengen "afleveret" :cry:

 

Nøj, det var ikke sjovt.

 

Fordi dyrlægen har kigget så meget på den pote, så er Emil altså ikke helt tryg ved ham mere...Og da han så gav ham det smertestillende, ja så røg al tillid da først! ØV!

 

Det synes han altså ikke om den lille! :cry:

 

Det værste var dog da vi skulle gå igen - Han nærmest gravede efter os med hele kroppen. Dr. dyr skulle holde noget fast.

 

Han forklarede, at han mente det var bedst vi gik der og først kom igen når han var vågnet. Han nævnte (som der allerede er blevet talt om) at det var bedst han ikke forbandt os med den ubehagelige situation.

 

Jeg håber han har ret.

 

Nu vi jeg bare gerne have ham hjem igen :cry:

 

Jg tror ikke Dr. dyr får noget møz af Emil når vi går derfra igen.

personligt var jeg IKKE gået før han slappede af og faldt i søvn...gjorde vi hellere ikke da cujo skulle i narkose/bedøves sidst.

 

Men nok om det, det skal nok gå :ae: har i aftalt at han ringer lige når emil er ved at vågne? det gjorde vi, så vi kunne hente ham så hurtigt som muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
personligt var jeg IKKE gået før han slappede af og faldt i søvn...gjorde vi hellere ikke da cujo skulle i narkose/bedøves sidst.

 

Men nok om det, det skal nok gå :ae: har i aftalt at han ringer lige når emil er ved at vågne? det gjorde vi, så vi kunne hente ham så hurtigt som muligt.

 

Jamen han skulle jo ikke bedøves da vi var der. Han fik bare smertestillende.

 

Vi kan først komme efter konsultationstid. Dvs. halv fem. Vi skal jo have vejledning og hjælp ift. poten, derfor duer det jo ikke vi kommer midt i at dyrlægerne er optaget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal såmænd ikke være bange for at han forbinder dig med noget dårligt, følsomme Petrine har altid tilgivet mig, alt det dyrlægen har udsat hende for.

 

Når han vågner har han det sandsynligvis rigtigt dårligt, kvalme og rundtosset og vil bare være i fred, så når du komme er han først ved at være klar til at blive nusset. 2½ time, så er du lykkelig igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke forstå hvis man ikke må være hos hunden når den vågner af narkose, vores dyrlæge har denne holdning:

"Vi har det princip på vores klinik, at du må være tilstede under alle undersøgelser af dit dyr - også ved operationer, hvis du har lyst til det."

 

 

Så jeg synes helt klart du skal spørge, hvis det betyder noget for dig og Emil, at han ikke vågner op alene! :5up:

 

Min dr. dyr har samme politik :cool: Kan jeg ikke være der p.g.a. job, er jeg kommet til først fra morgenstunden, så vaps er helt bedøvet, når jeg går :ae:

 

Ja det er ikke rart at aflevere sin vaps hos dyrlægen, det gjorde jeg idag, jeg fik hende desværre ikke med hjem.

Vi var til udstilling i søndags i Herning, hun fik KIP i hvalpeklasse fordi at hun haltede lidt, det tog til, og dommen idag lød på meget svær HD, faktisk var det kun hendes muskler, der holdt benene sammen, hun blev 6½ mdr.:megaked:

Undskyld jeg lige kom, med en afstikker af emnet.

 

:ae: :ae: :ae: Det gør mig frygteligt ondt for dig :megaked:

 

Så blev drengen "afleveret" :cry:

 

Nøj, det var ikke sjovt.

 

Fordi dyrlægen har kigget så meget på den pote, så er Emil altså ikke helt tryg ved ham mere...Og da han så gav ham det smertestillende, ja så røg al tillid da først! ØV!

 

Det synes han altså ikke om den lille! :cry:

 

Det værste var dog da vi skulle gå igen - Han nærmest gravede efter os med hele kroppen. Dr. dyr skulle holde noget fast.

 

Han forklarede, at han mente det var bedst vi gik der og først kom igen når han var vågnet. Han nævnte (som der allerede er blevet talt om) at det var bedst han ikke forbandt os med den ubehagelige situation.

 

Jeg håber han har ret.

 

Nu vi jeg bare gerne have ham hjem igen :cry:

 

Jg tror ikke Dr. dyr får noget møz af Emil når vi går derfra igen.

 

Det skal nok gå det hele skal det :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Hej igen

 

Først TUSIND TAK alle sammen, for jeres opmuntrende og vise ord.....som altid! :-D

 

Som i nok kan se....GLAD smiley...Jeps thats right!

 

Jeg hentede Emil halv fem og han var sååå glad for at se mig! :hjerte:

 

Men dog på den gode måde. De har dog også sådan en helt vidunderlig veterinær sygeplejeske som er helt vild med Emil, så jeg tror hun har puslet om ham :lun:...så han ikke har følt sig helt alene.

 

Han havde endog tid til at vente mens Dr. dyr satte mig ind i alle de hersens piller han skal have.

 

Så står den på ro IGEN....og tjek igen om en uge ca. Han kunne ikke garantere, Emil ikke skulle "under kniven" igen. Den tå laver altså ravage. :evil:

 

Men igen tak for alle jeres hilsner...de varmer! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen

:x:

Først TUSIND TAK alle sammen, for jeres opmuntrende og vise ord.....som altid! :-D

 

Som i nok kan se....GLAD smiley...Jeps thats right!

 

Jeg hentede Emil halv fem og han var sååå glad for at se mig! :hjerte:

 

Men dog på den gode måde. De har dog også sådan en helt vidunderlig veterinær sygeplejeske som er helt vild med Emil, så jeg tror hun har puslet om ham :lun:...så han ikke har følt sig helt alene.

 

Han havde endog tid til at vente mens Dr. dyr satte mig ind i alle de hersens piller han skal have.

 

Så står den på ro IGEN....og tjek igen om en uge ca. Han kunne ikke garantere, Emil ikke skulle "under kniven" igen. Den tå laver altså ravage. :evil:

 

Men igen tak for alle jeres hilsner...de varmer! :hjerte:

 

:x: og :ae: til dygtige Emil! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Stakkels Emil, men det skal nu nok gå det hele, men er det mon sådan at vi må se et billede af Emil med krave på? Fnis!!!

 

 

Han har ikke fået krave på. Dr. dyr synes simpelthen ikke han ville byde ham det. Kraven bliver jo KÆMPE!

 

Så han har en neoprensok på. Han er dygtig til ikke at bide. Men lad os se om han er lige så dygtig til ikke at slikke når forbindingen kommer af på lørdag! :hmm::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så han har en neoprensok på. Han er dygtig til ikke at bide. Men lad os se om han er lige så dygtig til ikke at slikke når forbindingen kommer af på lørdag! :hmm::-D

 

Go negl - til dem der bidder negle, kan muligvis hjælpe ham på vej.

Kan han gå uden at humpe? Er ikke helt klar over, hvor han er skåret henne. Irriterende med sådan en tå, håber han ikke skal snittes mere i!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...